پوست،مو و ناخن

موهایی درخشان با زینک پلاس آپوویتال

زینک یکی از مواد معدنی بسیار مهم برای بدن ما به شمار می رود. معمولا بدن با مشکل کمبود زینک مواجه نخواهد شد؛ اما در موقعیت های خاصی مانند بارداری، کاهش وزن و دیگر موارد امکان بروز مشکل کمبود زینک در بدن وجود خواهد داشت. به همین خاطر همواره به اشخاص دارای ریسک کمبود زینک توصیه می شود که از مکمل های حاوی زینک مختلفی مانند زینک پلاس آپوویتال استفاده کنند. مزیت این محصول نسبت به محصول های مشابه این است که در این محصول به غیر از زینک از ویتامین ها و مواد معدنی مختلف دیگری هم به کار رفته است

زینک پلاس آپوویتال می تواند به سلامت پوست و مو کمک کند و نقش مهمی در کاهش ریزش مو و زیبایی پوست صورت افراد داشته باشد. در صورتی که قصد خرید این مکمل دارویی را دارید، توصیه می کنیم که ابتدا بیشتر با این مکمل در ادامه این مطلب آشنا شوید و سپس اقدام به خرید آن نمایید.

با زینک پلاس آپوویتال بیشتر آشنا شویم

بدن ما به یک سری از مواد معدنی و ویتامین های مختلف نیاز دارد؛ اما بعضی از مردم بدون توجه به نیاز روزانه بدن از مواد غذایی با ارزش غذایی کم استفاده می کنند و همین موضوع باعث بروز علائم و بیماری های مختلفی برای بدن ما خواهد شد. به همین منظور همواره پزشکان متخصص تغذیه به افرادی که در معرض کمبود ویتامین ها و مواد معدنی قرار دارند، از مکمل های دارویی استفاده کنند که حاوی این مواد معدنی و ویتامین ها باشند.

کمبود زینک یکی از مشکلات رایج در میان افرادی است که تغذیه نامناسبی دارند. زینک دومین مواد معدنی مهمی است که در بدن به وفور یافت می شود و در کمبود زینک در بدن امکان بروز مشکلات مختلفی از جمله ریزش مو، نازک شدن موها، خستگی های بدنی، بی حالی، کاهش سطح سیستم ایمنی بدن در مواجهه با بیماری های مختلف و … وجود دارد. به همین خاطر توصیه می شود که اشخاص دارای کمبود زینک از مکمل های دارویی که حاوی زینک می باشند، استفاده کنند.

زینک پلاس آپوویتال یکی از بهترین مکمل های دارویی است که می تواند برای جبران کمبود زینک و دیگر مواد معدنی و ویتامین ها مورد استفاده قرار گیرد. این مکمل بیشتر برای رفع ریزش مو و درمان کاهش ضخامت مو مورد استفاده قرار می گیرد؛ اما با توجه به اینکه ترکیبات خاص دیگری مانند ویتامین های گروه ب و ویتامین ث در این مکمل دارویی به کار رفته اند، این مکمل غذایی می تواند در جبران بسیاری از مشکلات بدن هم مورد استفاده قرار گیرد و کارایی مناسبی داشته باشد.

زینک پلاس آپوویتال یکی از بهترین مکمل های دارویی است که با داشتن انواع ویتامین های گروه ب، مانند نیاسین، بیوتین، ویتامین ب 12 و … می تواند به افزایش ضخامت موهای سر کمک کند و ریزش مو را کنترل کند؛ چرا که زینک به خودی خود دارای خواص بسیار زیادی برای بدن و مخصوصا پوست و مو خواهد داشت و همین اتفاق باعث شده است که افراد برای پیشگیری از ریزش مو از مکمل های دارویی که حاوی زینک می باشند، استفاده کنند.

اما ویتامین های گروه ب می توانند در کنار زینک، نقش بسیار موثری در کاهش ریزش مو داشته باشند. از طرفی ویتامین ث به کار رفته در این محصول باعث ایجاد خاصیت آنتی اکسیدانی در بدن خواهد شد و می تواند مشکلات مربوط به از بین رفتن سلول های پوستی سر در اثر رادیکال های آزاد رفع کند. با توجه به اینکه این مکمل دارویی متشکل از ویتامین ث، زینک و ویتامین های گروه ب می باشد، می تواند برای تقویت سیستم ایمنی بدن هم مورد استفاده قرار گیرد و کارایی خوبی داشته باشد.

زینک پلاس آپوویتال ساخت کشور ایران بوده و تحت لیسانس کشور آلمان تولید شده است. این مکمل دارویی در بسته بندی های مقوایی به بازار عرضه شده است و در هر یک از بسته بندی های این دارو 400 عدد کپسول به کار رفته است که بسته به نیاز اشخاص می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

ویژگی های زینک پلاس آپوویتال

یکی از مشکلات رایج در میان جوانان و بسیاری از خانم ها، ریزش مو و کاهش ضخامت موها می باشد. ریزش مو می تواند در اثر کمبود زینک در بدن به وجود بیاید و باعث بروز مشکلات دیگری مانند کم شدن استحکام ناخن ها و از بین رفتن شادابی پوست و شفافیت پوست شود. به همین خاطر لازم است که افراد از مکمل های دارویی که حاوی زینک می باشند، استفاده کنند. زینک پلاس آپوویتال یکی از بهترین مکمل های حاوی زینک است که علاوه بر زینک از ویتامین ث، ویتامین های گروه ب هم تشکیل شده است.

زینک پلاس آپوویتال با داشتن ویتامین ث می تواند به کلاژن سازی پوست کمک کند و روند پیری پوست را کاهش دهد. به همین منظور این مکمل دارویی در گروه مکمل های دارویی مناسب پوست، مو و ناخن ها قرار می گیرد. با توجه به ترکیبات به کار رفته در زینک پلاس آپوویتال، این دارو دارای ویژگی های متنوعی است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

  • کمک به کاهش ریزش مو و افزایش ضخامت موها
  • کمک به افزایش سفتی پوست در اثر کلاژن سازی مناسب
  • کند کردن روند پیری پوست
  • کمک به تقویت سیستم ایمنی بدن
  • کمک به افزایش استحکام استخوان ها
  • کمک به داشتن موهای درخشان
  • کمک به جذب آهن بیشتر در بدن
  • محافظت بدن از رادیکال های آزاد به واسطه داشتن ویتامین ث
  • دارای خاصیت آنتی اکسیدانی
  • افزایش سلامت پوست، مو و ناخن ها

نکاتی درباره استفاده از زینک پلاس آپوویتال

زینک پلاس آپوویتال یکی از بهترین مکمل های غذایی است که می تواند برای رفع نیاز اشخاص به زینک، ویتامین ث، ویتامین های گروه ب مورد استفاده قرار گیرد. این مکمل دارویی با داشتن ویژگی های منحصر به فرد می تواند برای افزایش سلامت پوست، مو و ناخن ها مورد استفاده قرار گیرد. در صورتی که قصد مصرف این مکمل را دارید، بهتر است به نکات زیر توجه داشته باشید.

  • تداخلات دارویی: تداخل دارویی خاصی برای این مکمل مشکل نشده است؛ اما در صورت استفاده از مکمل های دارویی حاوی زینک، حتما قبل از مصرف این دارو با پزشک مشورت کنید.
  • بازه سنی مصرف: این مکمل غذایی می تواند بسته به نیاز اشخاص و برای بازه های سنی مختلفی مورد استفاده قرار گیرد.
  • منع مصرف: منع مصرف خاصی برای مصرف زینک پلاس آپوویتال مشخص نشده است؛ اما در صورتی که قصد مصرف این کپسول را دارید و دارای بیماری زمینه ای خاصی می باشید، بهتر است که ابتدا با یک پزشک مشورت کنید.
  • مصرف در مادران باردار و شیرده: مادران باردار و شیرده بسته به نظر پزشک خودشان می توانند از زینک پلاس آپوویتال استفاده کنند.
  • عوارض جانبی دارو: تاکنون عوارض جانبی خاصی برای مصرف این مکمل مشاهده نشده است. دقت داشته باشید که این مکمل به دلیل داشتن زینک می تواند باعث افزایش اشتها در افراد شود.

شیوه مصرف

در صورتی که پزشک متخصص شیوه مصرف خاصی را برای این کپسول در نظر گرفته است، طبق نظر پزشک پیش بروید. در غیر این صورت می توانید روزانه 1 عدد از زینک پلاس آپوویتال را به همراه آب و غذا مصرف کنید. از مصرف بیش از اندازه توصیه شده بدون نظر پزشک متخصص خودداری کنید.

ترکیبات

مکمل دارویی زینک پلاس آپوویتال دارای ترکیبات خاصی است که در جدول زیر این ترکیبات را به ازای 1 کپسول مشاهده می کنید.

نام ترکیب مقدار در 10 میلی گرم (معادل 1 کپسول)
Vitamin C 100 میلی گرم
Zinc 10 میلی گرم
Niacin 9 میلی گرم
Pantothenic acid 6 میلی گرم
Vitamin B12 3 میکروگرم
Vitamin B6 1.6 میلی گرم
Vitamin B1 1.3 میلی گرم
Vitamin B2 1.5 میلی گرم
Folic acid 200 میکروگرم
Biotin 150 میکروگرم

 

نتیجه گیری

زینک پلاس آپوویتال ساخت شرکت او تی سی فارما، می تواند به عنوان یکی از بهترین مکمل های دارویی ایرانی مورد استفاده قرار گیرد. این مکمل حاوی تمامی موادی است که می توانند برای سلامت پوست، مو و ناخن ها مورد استفاده قرار گیرند.

در صورتی که با ریزش مو مواجه شده اید و ضخامت موهای شما کاهش پیدا کرده است، اگر با مشکل کاهش استحکام استخوان ها مواجه هستید، این مکمل می تواند برای شما بهترین گزینه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *