موارد علمی

بهترین روش برای ست کردن رنگ لباس ها

ست کردن رنگ لباس ها به صورت صحیح و اصولی، برای رسیدن به خوش پوشی بسیار راه حل مناسبی است.

ست کردن رنگ لباس ها یکی از دغدغه های بسیاری از ما است. خوش پوشی برای بسیاری از ما اهمیت بسیار زیادی دارد و همین موضوع باعث شده است که به دنبال روش های مناسب برای ست کردن لباس های خودمان باشیم. ولی آیا واقعا می توان به بهترین روش رنگ لباس ها را با هم ست کرد؟

واقعیت این است که لباس ها می توانند با روش های مختلفی با هم ست شوند. ولی شاید بهترین روش برای ست کردن لباس ها، توجه به رنگ آن ها است. در ادامه این مقاله قصد داریم بهترین روش ها را برای ست کردن رنگ لباس ها و رسیدن به خوش پوشی به شما ذکر کنیم.

ست کردن رنگ لباس ها برای رسیدن به خوش پوشی

شاید بسیاری از افراد تصور کنند که خوش پوشی و خوش تیپی یعنی خرید لباس های گران قیمت و خاص! ولی واقعیت این است که با لباس های مناسب، ولی با قیمت پایین هم می توان به خوش پوشی رسید. آن چیزی که برای رسیدن به تیپ زیبا حائز اهمیت است، انتخاب رنگ لباس ها به صورت خاص است!

همیشه می توان لباس ها را با رنگ های مختلف تهیه کرد. ولی ست کردن آن ها کار آسانی نیست. به خصوص اگر لباس های متنوعی داشته باشید، نمی دانید کدام نوع لباس را با لباس دیگر ست کنید؟ در ادامه قصد داریم چندین روش برای ست کردن رنگ لباس ها برای رسیدن به خوش پوشی را به شما معرفی کنیم.

نحوه ست کردن رنگ لباس تیره

فرقی نمی کند که قصد دارید چه نوع رنگ لباسی را بپوشید. به هر حال رنگ لباس ها به دو دسته لباس های روشن و تیره تقسیم بندی می شوند. اگر علاقه مند هستید که لباس های تیره را با هم ست کنید، باید به یک سری موضوعات توجه داشته باشید.

نحوه ست کردن رنگ لباس های تیره کار آسانی نیست و بهتر است برای رعایت تعادل، یک رنگ روشن را نیز وارد رنگ لباس های تیره کنید. اول اینکه لباس های تیره مانند سرمه ای و مشکی نباید تا حد امکان با هم ست شوند. چرا که زیبایی خود را از دست می دهند و باعث ایجاد خوش پوشی در شما نمی شوند.

  • نحوه ست کردن رنگ لباس های تیره برای خانم ها

اول از همه توصیه می کنیم که لباس های تیره را برای خودتان استفاده نکنید. ولی به هر حال اگر قصد ست کردن رنگ لباس های تیره با هم را دارید، بهتر است که حداقل رنگ روسری و کفش خود را روشن تر انتخاب کنید.

به طور مثال، اگر رنگ مانتوی شما مشکی است، بهتر است که رنگ روسری خود را روشن انتخاب کنید.

  • نحوه ست کردن رنگ لباس های تیره برای آقایان

بسیاری از آقایان ترجیح می دهند که برای داشتن خوش پوشی و تیپ رسمی، از رنگ های تیره تر استفاده کنند. اگر دوست دارید که کت شلوار تیره را انتخاب کنید، بهتر است رنگ پیراهن خود را روشن تر انتخاب کنید. بر عکس این موضوع هم صادق است. اگر دوست دارید رنگ پیراهن شما تیره باشد، بهتر است که رنگ کت و شلوار خود را چند درجه روشن تر انتخاب کنید.

نحوه ست کردن رنگ لباس روشن

ست کردن رنگ لباس های روشن با یکدیگر ساده تر است. زیرا به هر حال رنگ های روشن تنوع بیشتری دارند و می توانند زیبایی خاصی داشته باشند. اگر قصد دارید که لباس های روشن خود را با هم ست کنید، می توانید طبق نکات زیر پیش بروید.

  • نحوه ست کردن رنگ لباس های روشن برای خانم ها

خانم ها بسته به اینکه قرار است در چه مکانی حضور پیدا کنند، می توانند از لباس های رنگ روشن نیز استفاده کنند. خانم های خوش تیپ و خوش پوش بهتر است که روسری و مانتوی خود را به رنگ روشن انتخاب کنند و لباس های پایین تنه مانند کفش و شلوار را تیره تر انتخاب نمایند.

به طور مثال، می توان روسری یا شال را به رنگ صورتی انتخاب کرد. مانتو نیز می تواند رنگ روشن (طوسی، سفید، صورتی و …) باشد. ولی بهتر است که رنگ شلوار تیره تر و حتی مشکی باشد. این روش ست کردن رنگ لباس ها، باعث خوش پوشی بانوان می شود.

  • ست کردن رنگ لباس های روشن برای آقایان

توصیه می کنیم که آقایان لباس های روشن و رنگ سرد را با هم ست نکنند. به طور مثال، برخی از آقایان قصد دارند که کت شلوار طوسی روشن را با پیراهن رنگ سفید ست کنند. ولی این روش ست کردن رنگ لباس ها، باعث ایجاد خوش پوشی نمی شود!

بهتر است که آقایان یک بخش از لباس های خود را با رنگ تیره تر و یک بخش از لباس های خود را با رنگ روشن تر انتخاب کنند. به طور مثال، ست کردن شلوار طوسی با پیراهن صورتی یا لیمویی، بهترین گزینه می باشد!

اگر به دنبال خوش پوشی هستید؛ ست کردن لباس های همرنگ با هم ممنوع!

بسیاری از افراد هنوز هم تصور می کنند که برای رسیدن به خوش پوشی و خوش تیپی باید لباس های همرنگ را با هم ست کنند. ولی آیل واقعا لزومی دارد که لباس های شما همگی با هم همرنگ و یکدست باشند؟ پاسخ به این سوال قطعا منفی است!

هیچ گاه نمی توانید به خوش پوشی برسید، اگر فکر می کنید که باید برای داشتن تیپ خاص، رنگ لباس های خود را یکسان کنید. همیشه می بایست یک تعادلی میان رنگ های استفاده شده در تیپ خودتان بدهید. به طور مثال، قرار نیست هم شلوار، هم کت و هم رنگ روسری شما بنفش باشد! می توانید به جای استفاده از رنگ شال بنفش، شال صورتی یا سفید را انتخاب کنید!

چند پیشنهاد عالی برای ست کردن لباس ها و رسیدن به خوش پوشی

تا به اینجای مقاله چندین تکنیک برای ست کردن رنگ لباس ها و رسیدن به خوش پوشی را به شما ذکر کردیم. اگر می خواهید که تیپ زیبایی داشته باشید، می توانید از رنگ ست های زیر استفاده کنید. این رنگ ها، جزء رنگ های پیشنهادی ما به شما برای ست کردن لباس های شما می باشند. ولی شما می توانید هر تغییری که دوست دارید در این رنگ ها بدهید!

  • طوسی و لیمویی؛ خاص ترین و شادترین ترکیب رنگ برای خانم ها و آقایان

در سال های گذشته، رنگ سال طوسی و لیمویی بود. اگرچه امسال این رنگ جزء رنگ های مد محسوب نمی شود. ولی به هر حال با توجه به زیبایی منحصر به فردی که برای این دو رنگ وجود دارند، انتخاب آن ها دور از لطف نیست. استفاده از کت و شلوار طوسی و پیراهن لیمویی و همچنین، استفاده از مانتو و شلوار طوسی و شال لیمویی، بهترین رنگ ها برای ست کردن لباس می باشند.

  • سرمه ای و سفید؛ رنگی خاص و رسمی

اگر به دنبال یک ترکیب رنگ خاص می گردید، می توانید ترکیب رنگ سرمه ای و سفید را برای رسیدن به خوش پوشی انتخاب کنید. آقایان می توانند کت و شلوار خود را سرمه ای و پیراهن خود را سفید انتخاب کنند.

بانوان نیز می توانند رنگ مانتو و شلوار خود را طوسی و رنگ شال و روسری خود را سفید انتخاب کنند. البته به جای سفید می توان از رنگ آبی روشن، صورتی روشن و … نیز استفاده کرد.

  • طوسی و صورتی؛ ترکیبی خاص و منحصر به فرد!

به اعتقاد ما رنگ طوسی را می توان با هر رنگ دیگری ست کرد. زیرا جزء رنگ هایی است که می تواند در کنار رنگ لیمویی، صورتی، بنفش، سبز صدری و … خاص باشد.

اگر دوست دارید که یک ترکیب رنگ شاد برای ست کردن لباس ها داشته باشید، ما رنگ طوسی و صورتی را به شما پیشنهاد می کنیم. استفاده از کت و یا شلوار رنگ طوسی و پیراهن و تی شرت صورتی، می تواند گزینه خوبی برای آقایان شیک پوش و خوش پوش باشد.

همچنین، بانوان نیز می توانند رنگ مانتوی خود را صورتی و رنگ شال و روسری خود را طوسی انتخاب کنند. برعکس این روش هم می تواند بسیار استایل بانوان را زیبا کند.

در صورتی که به رنگ صورتی علاقه ای ندارید، می توانید به جای صورتی از رنگ بنفش استفاده کنید. ترکیب صورتی و بنفش یا یاسی، بهترین گزینه برای ست کردن لباس ها می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *