افزایش و کاهش وزن, پوست،مو و ناخن, موارد علمی

بهترین قرص چاقی + مخمر آبجو هلث اید Health Aid Brewers Yeast

بهترین قرص چاقی

بهترین قرص چاقی + مخمر آبجو هلث اید Health Aid Brewers Yeast – افرادی زیادی هستند که از لاغری‌شان ناراحت هستند و به دنبال روش هایی هستند که کمی چاق و تپل شوند. در بازار انواع قرص ها و پودرها را می‌بینید که برای چاقی معرفی شده اند اما قابل اعتماد نیستند. این قرص ها چون از مواد شیمیایی تولید می شوند شما نمی‌دانید که ممکن از چه عوارضی به همراه داشته باشند یا اصلا بدن شما واکنش مبثتی به مصرف آن ها بدهد یا خیر. اما در این مقاله از داروماکت می‌خواهیم بهترین قرص چاقی و بدون عوارض به نام مخمر آبجو هلث اید Health Aid Brewers Yeast را به شما عزیزان معرفی کنیم.

معرفی مخمر آبجو هلث اید + بهترین قرص چاقی

مخمر آبجو Health Aid Brewers Yeast به عنوان یک مکمل غذایی شناخته می شود که مولفه اصلی آن مخمر آبجو می باشد. این مکمل از اسیدهای نوکلئیک، اسیدهای آمینه، مواد معدنی، پروتئین، فیبر و ویتامین‌های گروه ب تشکیل شده است. به دلیل داشتن همین مولفه های بسیار مفید این قرص مخمر می‌تواند گوارش را تنظیم کند ،از ابتلا به برخی از سرطان ها جلوگیری کند و قند خون را تنظیم نماید. شما انواع ویتامین‌ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه و سایر عناصر کمیاب را در این مکمل بیولوژیکی می‌توانید پیدا کنید.

مخمر آبجو به عنوان بهترین قرص چاقی یک دارو ساخت کشور انگلستان است که برای افزایش وزن می باشد و صد در صد گیاهی است. در این مکمل غذایی هیچ اثری از کورتون و هورمون نیست و اطمینان داشته باشید که گیاهی و طبیعی است. توجه داشته باشید برخی از قرص ها و مکمل ها در بازار عرضه می شوند که به دلیل استفاده از مواد شیمیایی ممکن است روند هضم کندی داشته باشند و در نهایت به گوارش آسیب برسانند.

همانطور که گفته شد این مکمل از مخمر آبجو ساخته شده است و ممکن از کمی مزه تلخی داشته باشد و منبع غنی از اسیدهای آمینه، ویتامین‌های گروه ب و مواد مغذی برای متابولیسم قند است. قیمت و کیفیت پودر مخمر آبجو در بازارهای جهانی متفاوت است و از بهترین نمونه‌ها، Brewers Yeast، می‌توانید اصلی را از دارومارکت تهیه کنید. در مورد فواید و عوارض قرص مخمر آبجو در ادامه همرا هما باشید.

بهترین قرص چاقی

ترکیبات مخمر آبجو هلث اید

کپسول مخمر آبجو معمولاً شامل موارد زیر است:

مخمر آبجو: این ماده مولفه اصلی تولید این مکمل است. مخمر آبجو هلث اید یک نوع مخمر است که در تولید آبجو به کار می‌رود.

پروتئین: مخمر آبجو حاوی پروتئین‌های بالا است که برای ساخت و تعمیر بافت‌های بدن ضروری هستند. پروتئین‌ها نقش مهمی در رشد و تقویت عضلات، ساختار پوست و مو، ساخت سلول‌های جدید و عملکرد سیستم ایمنی دارند.

ویتامین‌های گروه B: کپسول Health Aid Brewers Yeast حاوی ویتامین‌های B1 (تیامین)، B2 (ریبوفلاوین)، B3 (نیاسین)، B5 (پانتوتنیک اسید) و B6 (پیریدوکسین) است. این ویتامین‌ها نقش مهمی در فرایندهای متابولیکی بدن ایفا می‌کنند و به حفظ سلامت عصبی، سیستم ایمنی، پوست و مو، سلامت قلب و عروق و تولید انرژی کمک می‌نمایند.

مواد معدنی: مخمر آبجو هلث اید Health Aid Brewers Yeast حاوی مواد معدنی مهمی مانند آهن، روی، سلنیوم و منیزیم است. این مواد معدنی برای عملکرد صحیح سیستم ایمنی، تقویت استخوان‌ها و عضلات، حفظ سلامت قلب و عروق و تنظیم فعالیت های بیولوژیکی بدن ضروری هستند.

فیبر: مخمر آبجو حاوی فیبر محلول است که می‌تواند به سلامت گوارش کمک کند و عملکرد صحیح روده‌ها را حفظ کند.

اسیدهای آمینه: این مخمر حاوی اسیدهای آمینه است که برای ساخت پروتئین بدن ضروری است.

اسیدهای نوکلئیک: این اسیدها از نظر ساختاری، اساسی‌ترین بخش‌های مولکول‌های اسیدهای نوکلئیک مانند DNA و RNA هستند. اسیدهای نوکلئیک نقش مهمی در انتقال اطلاعات ژنتیکی دارند.

مخمر آبجو هلث اید

قرص مخمر آبجو چه مزایایی دارد؟

از جمله مزایای قرص مخمر آبجو هلث اید Health Aid Brewers Yeast می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مناسب برای بیماران مبتلا به سلیاک، عدم تحمل به لاکتوز، دیابت و پرفشاری خون
  • حاوی ویتامین‌های گروه ب، اسیدهای آمینه و مواد معدنی
  • فاقد هر گونه رنگ مصنوعی، طعم دهنده و نگهدارنده
  • بهبود کیفیت پوست و تقویت مو و ناخن
  • تنظیم اشتها و قند خون و کنترل وزن
  • بهبود عملکرد سیستم گوارشی
  • کاهش سطح کلسترول خون
  • کمک به رفع مشکلات خواب
  • مناسب برای گیاه خواران

عوارض قرص Health Aid Brewers Yeast

هر مکملی ممکن است با عوارضی همراه باشد اما در کل عوارض مخمر آبجو هلث اید خفیف هستند. از جمله شایع ترین عوارض آن می‌توان به گاز معده اضافی، نفخ و سردرد (مانند میگرن) اشاره کرد. در صورت بروز درد قفسه سینه، درد گلو و یا تنگی در قفسه سینه، و یا دشواری در تنفس، بهتر است مصرف قرص مخمر آبجو را متوقف کرده و با پزشک معالج خود تماس بگیرید. این عوارض ممکن است ناشی از واکنش آلرژیک به این مکمل باشند.

نکته قابل توجه دیگر این است که مکمل مخمر آبجو تنها ویتامین B12 ندارد و شما می‌توانید برای درمان کم خوبی همزان با این مکمل از قرص ویتامین B12 نیز استفاده کنید.

مخمر هلث اید

نحوه مصرف قرص مخمر آبجو هلث اید Health Aid Brewers Yeast

مخمر آبجو در قالب های مختلفی از جمله پودر، فلکس، مایع یا قرص عرضه می شود. افراد بزرگسال معمولا دو قاشق غذاخوری مصرف می شود. شما این مکمل را می‌توانید با آب یا آبمیوه میل کنید و ارزش غذایی آن را بیفزایید. این مخمر به دلیل ترکیبانی که دارد می‌توان برای درمان لاغری مفید باشد. با این حال توصیه می کنیم قبل از مصرف هر گونه مکمل و مولتی ویتامین با پزشک معالج مشورت کنید.

قرص مخمر هلث اید را بهتر است چه کسانی مصرف کنند؟

مخمر آبجو هلث اید Health Aid Brewers Yeast برا برای افراد زیر توصیه می کنیم:

  • افرادی که به دنبال یک منبع پروتئین با کیفیت برای افزایش مصرف پروتئین در رژیم غذایی خود هستند، می‌توانند از این مکمل بهره ببرند.
  • افرادی که به دنبال تقویت سیستم ایمنی خود هستند، می‌توانند از ویتامین‌های گروه B و مواد معدنی موجود در این مخمر بهره ببرند. این ویتامین‌ها و مواد معدنی می‌توانند به بهبود سلامت عصبی، قلب و عروق، پوست و مو و عملکرد عمومی بدن کمک کنند.
  • افرادی که به دنبال یک منبع فیبر محلول برای حفظ سلامت گوارش و روده‌ها هستند، می‌توانند از Health Aid Brewers Yeast بهره ببرند.

مصرف در دوران شیردهی

اگر در دوران شیردهی هستید قبل از مصرف مخمر هلث اید با پزشک حتما مشورت کنید. مهم است که مصرف مکمل مخمر آبجو برای فرزندتان مشکلی ایجاد نکند. تصمیمات مشابه همیشه باید با راهنمایی و توصیه پزشک شخصی گرفته شوند.

از دارومارکت بخرید!

خرید انواع مکمل از فروشگاه آنلاین دارومارکت می‌تواند به شما کمک کند تا نیازهای غذایی خود را برآورده کنید. این فروشگاه مجموعه‌ای از مکمل‌های گیاهی، ویتامین‌ها، مواد معدنی و مکمل‌های دیگر را ارائه می‌دهد که به شما کمک می‌کند تا به سلامت عمومی خود اهمیت بدهید.

قبل از خرید هر نوع مکمل، مهم است که با پزشک یا متخصص تغذیه خود مشورت کنید تا نیازهای خاص خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که استفاده از آن برای شما مناسب است. همچنین، باید مطمئن شوید که مکمل‌ها دارای استانداردهای کیفیت و ایمنی لازم هستند.

فروشگاه آنلاین دارومارکت محصولات معتبر و با کیفیت از برندهای معروف را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت آنلاین فروشگاه، محصولات مورد نیاز خود را انتخاب کنید و آن‌ها را به سبد خرید خود اضافه کنید. سپس می‌توانید با پرداخت آنلاین یا دریافت درب منزل، سفارش خود را تکمیل کنید.

با استفاده از فروشگاه آنلاین دارومارکت، شما می‌توانید به راحتی و در هر زمانی که بخواهید، مکمل‌های خود را سفارش داده و به سلامتی خود اهمیت بدهید.

همچنین از دارومارکت سفارش دهید: خرید انواع مکمل ، مکمل های ورزشی و آرایشی و بهداشتی از  دارومارکت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *