موارد علمی

خطر پروستات و اهیمت استفاده از مکمل

با قرص پروستاتان گل دارو بیشتر آشنا شویم

متاسفانه، بسیاری از مردان در سنین بالا با مشکل هیپرتلازی پروستات و همچنین، علائم مشکلات ادراری مواجه می شوند. مشکلات ادراری مردان در سنین بالا شامل تکرر ادرار، کاهش حجم ادرار، سوزش ادرار و موارد مختلف دیگری می باشند که هر یک از این مشکلات عوارض زیادی را به دنبال دارند.

استفاده از گیاهان دارویی برای بهبود این علائم و مشکلات در جهان بسیار رشد داشته است. از این رو داروهای گیاهی متنوعی برای بهبود شرایط جسمی و کاهش علائم بیماری های ادراری به تولید رسیده اند. قرص پروستاتان گل دارو یکی از انواع داروهای گیاهی است که به تلاش شرکت گل دارو در کشور ایران به تولید رسیده است و برای کاهش علائم مشکلات ادراری و بزرگ شدگی پروستات استفاده می شود.

این قرص حاوی ترکیبات گیاهی و بدون ضرر خاصی است که از جمله آن ها می توان به تخم کدو، میوه انیسون، میوه خارخاسک و عصاره بابونه اشاره کرد. هر یک از عصاره های گیاهی ذکر شده دارای خواص متنوعی می باشند و می توانند از طریق مکانیسم های خاصی باعث بهبود شرایط بیماری های آقایان گردند.

قرص پروستاتان گل دارو با داشتن گیاهان ذکر شده، دارای اثرات ضد التهابی می باشد. این اثر ضد التهابی که در اثر مصرف این قطره به وجود می آید، می تواند منجر به کاهش التهاب ایجاد شده در پروستات و مجاری ادراری گردد. این موضوع نیز باعث کاهش عوارض بیماری های پروستات و مجاری ادراری می شود.

این قرص با مهار فاکتورهای التهابی و کاهش حجم پروستات، افزایش حجم پروستات را درمان می کند. به همین خاطر، مصرف این قرص برای بهبود روند بیماری های پروستات در آقایان بسیار موثر می باشد. با توجه به اینکه حدود 30 الی 40 درصد آقایان بالای 40 سال بیماری های پروستات را تجربه می کنند، این قرص می تواند برای این افراد مورد استفاده قرار گیرد.

همچنین، با افزایش سن به بالای 80 سال، میزان احتمال بروز بزرگ شدگی پروستات به بالای 80 درصد افزایش پیدا خواهد کرد. حال می توان با مصرف قرص پروستاتان گل دارو، احتمال بروز این بیماری ها و یا تشدید آن ها را کاهش داد. از این رو این مکمل یک قطره عالی برای کاهش مشکلات پروستات می باشد.

قرص پروستاتان گل دارو ساخت کشور ایران بوده و در بسته بندی های کوچک و 30 میلی لیتری به فروش می رود. این قطره بهتر است که برای بزرگسالان مورد استفاده قرار گیرد.

ویژگی های قطره پروستاتان گل دارو

قرص پروستاتان گل دارو از جمله محصولاتی است که به صورت اختصاصی برای آقایان به تولید رسیده است. این محصول برای کاهش مشکلات پروستات آقایان و مشکلات ادراری آن ها مورد استفاده قرار می گیرد. ترکیبات موجود در این محصول کاملا بی ضرر هستند و تاثیری بر روی هورمون های مردانه ندارند. از این رو می توان با اطمینان خاطر از این قرص برای بهبود مشکلات آقایان استفاده نمود. از جمله ویژگی ها و مزیت های قرص پروستاتان گل دارو می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. کمک به درمان بزرگ شدن پروستات
  2. کاهش علائم مضر بزرگ شدن پروستات مانند تکرر ادرار و سوزش ادرار
  3. کمک به کاهش حجم پروستات در سنین بالا
  4. موثر در درمان هیپرپلازی پروستات خوش خیم آقایان
  5. تسهیل جریان ادرار آقایان
  6. کمک به کاهش التهاب های پروستات

امروزه در سراسر جهان از گیاهان دارویی برای بهبود بسیاری از بیماری ها استفاده می شود. از این رو گیاهان دارویی به عنوان یک سری مواد موثر در مکمل های تغذیه ای به کار رفته اند. استفاده از این گیاهان باید به صورت اصولی انجام شود تا مشکلی برای بدن انسان به وجود نیاید. قرص پروستاتان گل دارو یکی از بهترین قطره هایی است که به منظور کاهش علائم بزرگ شدن پروستات آقایان مورد استفاده قرار می گیرد. این قطر کاهش دهنده علائم هیپرپلازی خوش خیم پروستات بوده و می تواند باعث بهبود علائم و مشکلات ادراری گردد.

قرص پروستاتان گل دارو با توجه به اطلاعات بالینی و کلینیکی به تولید رسیده است و توانسته نظر بسیاری از پزشکان را به خود جلب کند. کیفیت بالای این قطره و ترکیبات متنوع موجود در این محصول، این محصول را به یکی از بهترین محصولات گیاهی برای درمان پروستات تبدیل کرده است.

نکاتی درباره استفاده از قرص پروستاتان گل دارو

قطره پروستاتان گل دارو یکی از بهترین قطره های گیاهی است که توسط شرکت گل دارو به تولید رسیده است. این قطره می تواند برای بهبود شرایط جسمی مورد استفاده قرار گیرد. ولی بهتر است قبل از مصرف این قطره به نکات زیر توجه داشته باشید.

  • تداخلات دارویی: تداخل دارویی خاصی برای مصرف قطره پروستاتان گل دارو مشخص نشده است. در صورت مصرف هر نوع دارو برای کاهش مشکلات پروستات، بهتر است برای مصرف این قطره با پزشک مشورت کنید.
  • بازه سنی مصرف: قرص پروستاتان گل دارو برای بازه سنی بزرگسال قابل مصرف است. کودکان نباید اقدام به مصرف این قطره نمایند.
  • منع مصرف: منع مصرف خاصی برای مصرف این قطره گیاهی تعیین نشده است. فقط افرادی که به ترکیبات این قطره حساسیت دارند، از مصرف این محصول خودداری کنند.
  • مصرف در مادران باردار و شیرده: زنان باردار و شیرده مجاز به مصرف قطره پروستاتان گل دارو نمی باشند.
  • عوارض جانبی دارو: عارضه جانبی جدی ناشی از مصرف این قطره گیاهی مشاهده نشده است. فقط در موارد محدودی احتمال بروز حساسیت و عوارض گوارشی ملایم در اثر مصرف این قطره وجود دارد.

شیوه مصرف

  • بزرگسالان می توانند روزانه 3 بار و هر بار 30 الی 40 قطره از این محصول را در یک لیوان آب بریزند و بعد از غذا میل نمایند.
  • این قطره را می توان به مدت 6 الی 12 ماه مصرف کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *