دسته‌بندی نشده

داشتن یک پوست صاف

در کنار کلاژینو برای صاف شدن پوست خودمان چی مصرف کنیم؟

کلاژینو تنها یکی از مکمل های تغذیه ای است که برای صاف کردن پوست و پیشگیری از پیری پوست استفاده می شود. مکمل های تغذیه ای دیگری نیز وجود دارند که می توانند پوست ما را صاف کنند و باعث زیبایی پوست ما شوند.

به طور کلی، نمی توانیم مکمل خاصی را برای صاف کردن پوست معرفی کنیم. ولی برخی از مکمل ها وجود دارند که حاوی یک سری ترکیبات موثر هستند. توصیه می کنیم در کنار کلاژینو، از مکمل های تغذیه ای که حاوی ترکیبات زیر می باشند، استفاده کنید.

  • هیالورونیک اسید

هیالورونیک اسید هم باعث مرطوب کردن پوست صورت می شود و هم کلاژن سازی را تقویت می کند. پس اگر مکمل تغذیه ای حاوی هیالورونیک اسید بود، حتما آن را خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید.

  • ویتامین سی

ویتامین سی از جمله ویتامین های محلول در آب بوده که می تواند کلاژن سازی را تقویت کند. افرادی که از ویتامین سی استفاده می کنند، پوستی شاداب تر و جوان تر خواهند داشت.

  • زینک

زینک از جمله مواد معدنی است که برای پوست و مو و ناخن ها کاربردهای بسیار زیادی دارد. زینک باعث کاهش لکه های پوستی می شود و می تواند منجر به کاهش پیری زودرس پوست و چین و چروک های پوستی گردد.

اهمیت داشتن یک پوست صاف و یکدست

اولین چیزی که در ظاهر شما دیده می شود، پوست شما است. شاید تا به حال افرادی به شما گفته اند که چرا پیر شده اید؟ تا به حال با خودتان فکر کرده اید که چرا برخی از افراد به شما می گویند که پیر شده اید؟ چگونه پیری در چهره شما مشخص می شود؟ قطعا پوست شما تاثیر بسیار زیادی بر روی پیری یا جوانی شما خواهد داشت.

پس اگر پوست شما با چین و چروک های مختلف مواجه شود و مشکلات زیادی داشته باشد، سن شما بالاتر نشان داده می شود. به همین خاطر، توصیه می شود که برای داشتن یک پوست صاف و یکدست، از همین حالا اقدام کنید. چرا که پوست شما تاثیر زیادی بر روی زیبایی ظاهری شما خواهد داشت.

روش های صاف کردن پوست

حالا که متوجه شدیم پوست ما تاثیر بسیار زیادی بر روی زیبایی و در عین حال سن ما دارد، می بایست از طریق روش های مناسبی اقدام به صاف کردن پوست خودمان کنیم. در حال حاضر روش های مختلفی برای صاف کردن پوست ما وجود دارند که برخی از آن ها به صورت تهاجمی و برخی از آن ها به صورت غیر تهاجمی می باشند. شاید این سوال برای شما مطرح شود که صاف کردن پوست با روش تهاجمی چگونه است؟ برای پاسخ دادن به این سوال با ما همراه باشید.

  • روش های تهاجمی صاف کردن پوست صورت

یک سری روش های تهاجمی هستند که برای صاف کردن پوست صورت مورد استفاده قرار می گیرند. این روش ها باعث آسیب رساندن به پوست شما می شوند. البته منظور از آسیب این نیست که پوست شما خراب می شود و یا دچار مشکل می گردد. در واقع، در صورتی که یک روش باعث ایجاد جراحت بر روی سطح پوست شود، می گوییم که پوست آسیب دیده است و از روش تهاجمی برای صاف کردن پوست استفاده شده است.

مثال های مختلفی برای این روش وجود دارد. به طور مثال، تزریق ژل، لیفت کردن صورت و گونه ها و … از جمله روش های تهاجمی برای صاف کردن پوست صورت شما می باشند.

  • روش های غیر تهاجمی صاف کردن پوست صورت

یکی از روش های عالی برای صاف کردن پوست صورت، روش غیر تهاجمی است. در واقع، این روش باعث آسیب رسیدن به پوست شما نمی شود و جراحتی ایجاد نخواهد کرد. استفاده از مکمل های تغذیه ای مانند کلاژینو، استفاده از روش های دیگر مانند ماساژ پوست صورت برای حجم و فرم دادن به صورت و … از جمله روش های غیر تهاجمی هستند که برای داشتن پوستی صاف استفاده می شوند.

کلاژینو با کلاژن دریایی برای پوست شما غوغا می کند!

کلاژینو یک مکمل تغذیه ای تخصصی برای پوست است که البته به علت خواص بی شماری که دارد، می تواند برای سلامت موها و ناخن ها نیز مورد استفاده قرار گیرد. کلاژن دریایی ترکیب اصلی به کار رفته در ساشه کلاژینو به رنگ آبی است. کلاژن دریایی می تواند باعث بهبود سلامت پوست شود و از چین و چروک های پوستی جلوگیری کند.

خود کلاژن دریایی دارای یک سری پپتیدهایی است که هر کدام می توانند منجر به تولید کلاژن بیشتر در پوست شوند و جوانی پوست را افزایش دهند. به همین خاطر، کلاژن دریایی می تواند برای زیبا کردن پوست شما و صاف کردن آن، غوغا کند!

پوست صورت ما تاثیر بسیار زیادی بر روی زیبایی ما انسان ها دارد. به همین خاطر، بسیاری از خانم ها علاقه مند هستند که یک پوستی صاف و بدون لکه های پوستی داشته باشند. واقعیت این است که در اثر افزایش سن، پوست صورت نیز پیر می شود و دیگر جوانی خودش را ندارد. به همین خاطر توصیه می شود که افراد از روش های موثری برای داشتن پوستی صاف استفاده کنند. کلاژینو از جمله مکمل های تغذیه ای است که با داشتن کلاژن مورد نیاز پوست می تواند باعث بهبود سلامت پوست و صاف شدن آن شود.

به همین خاطر، بسیاری از افرادی که به زیبایی پوست خودشان اهمیت می دهند، می توانند از ساشه کلاژینو برای تامین کلاژن مورد نیاز پوست خود استفاده کنند. با توجه به اهمیت داشتن یک پوست صاف برای خانم ها و آقایان، در ادامه این مقاله قصد داریم بیشتر در رابطه با روش های داشتن پوستی صاف صحبت کنیم. پس اگر می خواهید پوستی صاف و یکدست داشته باشید، با ما همراه باشید.

پیشگیری از چین و چروک های پوستی و پیر شدن پوست

از قدیم گفته اند که پیشگیری بهتر از درمان می باشد. به هر حال شاید این سوال برای شما مطرح شود که آیا امکان پیشگیری از بروز چین و چروک های پوستی وجود دارد یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که در اثر افزایش سن، میزان کلاژن در بدن کاهش پیدا می کند. اگر با کلاژن آشنایی ندارید باید بگوییم که کلاژن یک پروتئین ضروری برای بدن محسوب می شود که خواص بسیار زیادی دارد. این پروتئین منجر به تقویت استحکام پوست، غضروف ها و بافت های مختلف بدن می گردد. چون در اثر افزایش سن، میزان کلاژن در پوست کاهش پیدا می کند، پوست رفته رفته شل می شود و چین و چروک های پوستی پدیدار خواهند شد.

پیشگیری از چین و چروک های پوستی با تامین کلاژن مورد نیاز پوست امکان پذیر است. به شرطی که بتوانید به صورت صحیح کلاژن های مورد نیاز پوست را مورد استفاده قرار دهید. البته به غیر از کلاژن، موادی که آنتی اکسیدان می باشند نیز می توانند باعث جوانی پوست گردند.

زیرا رادیکال های آزاد موجود در پوست سلول های جوان پوست را از بین می برند. این سلول های جوان باعث زیبایی و جوانی پوست می گردند و در صورتی که کاهش پیدا کنند، به احتمال زیاد پوست پیر می شود. آنتی اکسیدان ها با خنثی کردن اثرات مخرب رادیکال های آزاد در پوست، باعث زیبایی و جوانی پوست می گردند.

زیبایی پوست شما در گرو کلاژینو است!

همانطور که گفتیم، کلاژن به عنوان یک پروتئین ضروری برای بدن محسوب می شود. در صورتی که کلاژن کاهش پیدا کند، رفته رفته عملکردهای مختلف بدن نیز دچار مشکل می شوند. زیبایی پوست شما در گرو مصرف کلاژن است. اگر می خواهید پوستی صاف و بدون چین و چروک داشته باشید، از همین حالا کلاژن مصرف کنید.

کلاژینو یک مکمل تغذیه ای است که از طریق روش غیر تهاجمی، باعث ایجاد زیبایی در پوست شما می گردد. در واقع، شما با مصرف خوراکی کلاژینو، کلاژن مورد نیاز پوست خودتان را تامین می کنید. چون کلاژن باعث سفت شدن پوست شما می شود، پس مصرف کلاژینو از چین و چروک های پوستی جلوگیری کرده و پوستی صاف را به شما هدیه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *