پوست،مو و ناخن

با قرص بیوتین هلث اید بیشتر آشنا شویم

قرص بیوتین 800 هلث اید یکی از مهم ترین مکمل های مورد استفاده افراد برای کمک به تقویت پوست و مو و ناخن، بهبود عملکرد قلب افراد و تولید انرژی در بدن آنها می باشد. یکی دیگر از خواص این مکمل این است که مصرف آن در دوره بارداری برای کمک به حفظ سلامت مادر و جنین بسیار حائز اهمیت بوده و می تواند به رشد سالم جنین کمک های مؤثری کند. همچنین این مکمل از ریزش موهای فرد جلوگیری کرده و منجر به کاهش قندخون در افراد مبتلا به دیابت می شود. مقاله زیر به طور کلی خواص و ویژگی های استفاده از این مکمل موردنظر را توضیح داده است.

با قرص بیوتین 800 هلث اید بیشتر آشنا شویم

امروزه توجه به پوست و مو و زیبایی های آن به یکی از مهم ترین دغدغه های افراد به ویژه خانم ها تبدیل شده است. بدین لحاظ، افراد از روش های مختلفی برای کمک به تقویت و حفظ پوست و مو و ناخن های خود استفاده می کنند. بسیاری از این افراد، هزینه های هنگفتی را صرف مراجعه به متخصصان پوست و مو کرده و به دنبال آن هزینه هایی را برای خرید داروهای تجویز شده برای سلامتی پوست و مو و ناخن خود خرج می کنند. حال اینکه افراد با استفاده از این مواد شیمیایی ممکن است نتیجه صد در صدی را از مصرف آن ها نگیرند. حال، این قضیه در افراد مختلف متفاوت است و ممکن است برخی از افراد دیگر نیز به نتایج مناسب و مؤثری دست یابند.

افراد می توانند برای کمک به تقویت پوست و مو و شادابی و زیبایی آن ها از روش های دیگری استفاده کنند. یکی از مهم ترین این روش ها استفاده از انواع مکمل های غذایی می باشد که با استفاده مستمر از آن ها می توانند به نتایج بسیار مؤثری دسترسی پیدا کنند. امروزه مکمل های بسیاری برای کمک به شادابی و زیبایی پوست و مو و تقویت ناخن های افراد تجویز می شود که یکی از مهم ترین این مکمل ها، قرص بیوتین 800 هلث اید می باشد که دارای اثرات بسیار زیادی بر روی زیبایی و شفافیت قسمت های نام برده می باشد.

بیوتین موجود در این مکمل، یکی از مهم ترین ترکیبات از گروه ویتامین های ب می باشد که به تولید انواع مختلف آنزیم ها در بدن کمک های قابل توجهی می کند. زمانی که در بدن آنزیم ها تولید می شوند باعث کمک به سوخت و ساز چربی ها و پروتئین ها می شود و این عامل به طور مؤثری در ترویج سلامتی مو و ناخن های فرد بسیار مؤثر خواهد بود. مکمل بیوتین مورد نظر، تحت لیسانس و امتیاز شرکت داروسازی هلث اید انگلستان و با پروانه ساخت شرکت نیک اختر آریا تولید و بسته بندی می شود.

هر قرص از این محصول، حاوی 800 میکرو گرم بیوتین می باشد. مصرف این دارو برای تمامی بزرگسالان بالای 12 سال مجاز می باشد و این افراد می توانند روزانه یک عدد کپسول را همراه با غذا و میوه مصرف کنند. سطح پایین بیوتین ادرار از نشانه های بسیار بارز کمبود بیوتین در بدن افراد می باشد. ولی با این وجود کمبود بیوتین در بدن افراد بسیار نادر می باشد و افرادی که از رژیم غذایی سالمی استفاده می کنند، دچار کمبود بیوتین نمی باشند.

تحقیقات نشان می دهند که افرادی که به برخی از بیماری های ژنتیکی مبتلا هستند و هم چنین افرادی که از مواد الکلی استفاده می کنند و نیز زنان باردار و شیرده بیشتر در معرض خطر کمبود بیوتین قرار دارند. زمانی که میزان بیوتین مورد نیاز در بدن افراد کم باشد، منجر به ایجاد علائم و عوارضی در پوست و مو و ناخن های فرد می شود. حال، افرادی که دچار چنین عوارضی می شوند، می توانند با استفاده از این مکمل، به بهبود وضعیت پوست و مو و ناخن های خود کمک کنند و بدین ترتیب و با استفاده از این مکمل، از فرآیند ریزش و سفید و کم پشت شدن موهای خود جلوگیری کنند. مواد غذایی از قبیل گوشت، انجیر، تخم مرغ، آووکادو، گل کلم، انواع توت ها، ماهی حبوبات و قارچ سرشار از بیوتین بوده و افراد می توانند با مصرف این مواد غذایی به تأمین بیوتین مورد نیاز در بدن خود کمک کنند.

 

ویژگی­های قرص بیوتین 800 هلث اید

– محصول مورد نظر عاملی بسیار مؤثر برای کمک به رشد و سلامت پوست و مو و ناخن های فرد؛

– محصول مورد نظر از گروه ویتامین های گروه ب می باشد؛

– قرص بیوتین به تولید آنزیم های مختلف در بدن جهت سوخت و ساز چربی ها کمک بسیار مؤثری می کند.

– مکمل مورد نظر عاملی مؤثر برای کمک به بهبود عملکرد قلب افراد استس؛

– استفاده از مکمل مورد نظر با دارا بودن مقدار زیادی بیوتین، عاملی بسیار مؤثر در کاهش ریزش موهای افراد؛

– تقویت کننده ناخن های فرد و جلوگیری از شکنندگی آن ها؛

– کمک به رشد موهای فرد و ضخیم شدن تارهای نازک موهای فرد؛

– از بین بردن هر گونه عوارض موجود در پوست از قبیل آکنه، لک و کک و مک و سایر عوارض و اختلالات پوستی ناشی از آفتاب سوختگی؛

– مکمل قرص بیوتین، یکی از عوامل مؤثر برای تولید انرژی در بدن؛

– افزایش دهنده میزان کلسترول خوب در بدن یعنی HDL و کاهش دهنده کلسترول های بد یعنی LDL؛

– عاملی مؤثر در کاهش قند خون در افراد مبتلا به دیابت؛

– بهبود دهنده میزان سوخت و سازهای بدن؛

– کاهش میزان التهاب و استرس موجود در افراد؛

– مکملی مؤثر برای تأمین بیوتین مورد نیاز بدن؛

 

نکاتی درباره استفاده از   قرص بیوتین 800 هلث اید

– افراد باید در جریان باشند که محصول مورد نظر را باید به دور از نور و رطوبت و در دمای کمتر از 30 درجه سانتی گراد و در ظرف در بسته و محکم نگه داری کنند.

– افراد برای کمک به خود جهت پیشگیری از کمبود بیوتین باید از مواد غذایی سرشار از بیوتین استفاده کنند.

– مکمل مورد نظر یک محصول رژیمی غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری و درمان بیماری نمی باشد.

– افرادی که از داروهای دیگری استفاده می کنند، در صورت تمایل به مصرف این مکمل باید قبل از مصرف آن با پزشک مورد نظر خود مشورت کنند.

– افراد نباید مقدار مورد استفاده را بدون تجویز پزشک مورد نظر خود افزایش دهند.

– افرادی که به مصرف این دارو حساسیت دارند، باید قبل از مصرف آن با پزشک مورد نظر خود مشورت کنند.

مصرف  قرص بیوتین 800 هلث اید

مصرف این قرص، بدین گونه است که افراد بالای 12 سال می توانند روزانه یک عدد کپسول را مصرف کنند. بهترین زمان مصرف این مکمل، همزمان با غذا و به خصوص میوه و سبزی جات است که ترجیح بر این است که همراه با صبحانه و یا ناهار مورد استفاده قرار گیرد.

– افراد باید از مصرف این مکمل در شب خودداری کنند.

– مصرف این محصول برای تمامی افراد بالای 12 سال اعم از آقایان و بانوان مجاز است.

ترکیبات

بیوتین یکی از مهم ترین ترکیبات و عناصر موجود در بدن افراد است که دارای خواص و ویژگی های مهمی از قبیل کمک به تقویت پوست و مو و ناخن، بهبود عملکرد قلب، کمک به کاهش قند در افراد دیابتی، تولید کننده انرژی و سایر ویژگی های دیگری است که در بالا به آن اشاره شده است. جدول زیر، مقدار ترکیب موجود بیوتین در این مکمل را به همراه میزان نیاز روزانه نشان می دهد:

 

نام ترکیب مقدار ترکیب موجود در هر کپسول میزان نیاز روزانه
D-Biotin میکرو گرم  800 2667 %

 

نتیجه­ گیری

بیوتین و یا ویتامین B7 یکی از مهم ترین ویتامین های گروه B می باشد که یکی از مهم ترین عناصر مورد نیاز برای بدن افراد است. اگرچه این ویتامین در بسیاری از مواد غذایی وجود دارد و افراد می توانند با مصرف آن ها به تقویت و تأمین میزان بیوتین موجود در بدن خود کمک بسیار مؤثری کنند، اما افراد برای اثربخشی بیشتر از جذب بیوتین در بدن خود، می توانند در کنار مواد غذایی سرشار از بیوتین، از انواع مکمل های مورد نیاز که سرشار از بیوتین است نیز استفاده کنند.

افراد باید در جریان باشند که، مکمل قرص بیوتین 800 هلث اید، یکی از مهم ترین مکمل های مورد استفاده افراد می باشد که دارای مقدار زیادی عنصر بیوتین است. بیوتین به عنوان یکی از مهم ترین عناصر مورد نیاز بدن، نوعی ویتامین محلول در آب و به خانواده ویتامین های گروه B تعلق دارد. مهم ترین خاصیتی که این مکمل می تواند برای افراد داشته باشد این است که به تقویت و سلامت پوست و مو و ناخن های فرد کمک می کند و باعث می شود افرادی که از آن استفاده می کنند دارای پوستی شفاف و زیبا و موهایی ضخیم و بلند باشند و از ریزش مو های فرد و سفید شدن و کم پشت شدن آن ها جلوگیری می کند. کمک به تقویت ناخن های فرد و جلوگیری از شکننده شدن آن ها نیز یکی دیگر از مهم ترین خواص استفاده از این مکمل موردنظر می باشد.

قرص بیوتین 800 میکروگرم هلث اید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *