پوست،مو و ناخن

تاثیر کپسول بیوتی هلث بر روی پوست،مو و ناخن

بیوتین و یا ویتامین B7  یکی از مهم ترین عناصر و ویتامین های گروه B و یکی از ترکیبات بسیار ضروری برای بدن می باشد. ویتامین موجود در تعدادی از مواد غذایی موجود می باشد. ولی فرد برای کمک مؤثرتر به پوست و مو و ناخن های خود و از طرفی دستیابی به دیگر خواص موجود بیوتین، باید از مکمل های دارای انواع بیوتین استفاده کند. یکی از این مکمل ها کپسول بیوتی هلث است که دارای خواص بسیار زیادی برای بدن است. این مکمل به سوخت و ساز طبیعی بدن کمک کرده و عاملی مؤثر در رشد مو و ناخن های فرد می باشد و همچنین منجر به زیبایی و شفافیت پوست فرد می شود. مقاله حاضر به بررسی مهم ترین ویژگی ها و خواص استفاده از این نوع مکمل پرداخته است.

با کپسول بیوتی هلث بیشتر آشنا شویم

زیبایی پوست، مو و ناخن های فرد یکی از مهم ترین اقداماتی است که اکثر افراد و به ویژه بانوان به دنبال آن هستند. بسیاری از افراد دارای ناخن های شکننده و یا ریزش مو هستند، هم چنین، وجود لک ها، آکنه ها و زخم های حاصل از آن بر روی پوست به یکی از مهم­ترین دغدغه های افراد به ویژه در خانم ها تبدیل شده است. بدین ترتیب، این افراد به دنبال روش هایی برای رهایی از این نوع عوارض و اختلالات هستند.

یکی از دلایلی که منجر به بوجود آمدن این لکه های قهوه ای و تیره بر روی پوست می شوند، اثرات ناشی از تابش مستقیم نور خورشید بر روی پوست و اشعه های ماوراء بنفش است که ایجاد این موانع و لک ها را تشدید می کند. بنابراین، افراد زیادی برای رفع این لک ها و زخم های موجود بر روی پوست و کمک به تقویت و رشد موها و ناخن های خود به متخصصان پوست مراجعه کرده و از داروها، قرص ها و پمادهای تجویز شده توسط پزشک متخصص استفاده می کنند. حال آن که، بسیاری از این افراد، در کنار داروهای پزشک، از روش های خانگی دیگری نیز استفاده می کنند تا این اختلالات که منجر به کاهش اعتماد به نفس در آنها شده است را از بین ببرند.

حال این که، این افراد باید با استفاده از مکمل های حاوی ترکیبات بسیار مؤثر، می توانند در  تقویت و حفظ زیبایی و شادابی پوست خود، تقویت ناخن ها و جلوگیری از شکننده بودن آن ها، و هم چنین کمک به افزایش رشد موهای خود و نیز ضخیم سازی آن ها، نقش بسیار مؤثری داشته باشند. یکی از انواع مکمل های مورد استفاده افراد که نقش بسیار به سزایی را در تقویت پوست و مو و ناخن های فرد دارد، کپسول بیوتی هلث می باشد که به خاطر دارا بودن ترکیباتی بسیار مؤثر از قبیل بیوتین، نقش بسیار مؤثری را در از بین بردن آسیب هایی از قبیل افزایش میزان ریزش موهای فرد و کاهش ضخامت مو و ناخن ها و تیرگی ها و چین و چروک های موجود بر روی پوست صورت بسیار مؤثر بوده و به فرد موهایی پر پشت و زیبا و پوستی شفاف و سالم را هدیه دهد.

کاهش دادن میزان التهاب های داخلی موجود در بدن و به دنبال آن رفع قرمزی و تیرگی های دور چشم و همچنین کمک کردن به بهبود عملکرد سیستم عصبی فرد نیز از دیگر خواص استفاده از این مکمل می باشد.

ویژگی­های کپسول بیوتی هلث

– محصول مورد نظر از گروه ویتامین های گروه ب می باشد؛

– کپسول بیوتی هلث، مکملی مؤثر و بسیار مفید در جهت جلوگیری از ریزش موهای فرد؛

– مؤثر بودن این مکمل در از بین بردن و رفع قرمزی و تیرگی های دور چشم؛

– بیوتین موجود در این مکمل، به تولید آنزیم های مختلف در بدن جهت سوخت و ساز چربی ها کمک بسیار مؤثری می کند.

– استفاده از محصول مورد نظر به عنوان مکملی مؤثر در افزایش و رشد و ضخامت ناخن های فرد؛

– از بین بردن هر گونه عوارض موجود در پوست از قبیل آکنه، لک و کک و مک و سایر عوارض و اختلالات پوستی ناشی از آفتاب سوختگی؛

– دارویی بسیار مفید برای افزایش دادن ضخامت و رشد موهای فرد؛

– محصولی مؤثر برای از بین بردن و یا کاهش التهاب های داخلی بدن؛

– مکملی مؤثر در جهت کمک به بهبود سیستم عصبی فرد و مبارزه با اختلالات عصبی از قبیل افسردگی؛

– مکملی مؤثر برای استفاده افرادی که دچار عوارض و اختلالات پوستی هستند؛

– استفاده از مکمل مورد نظر به عنوان محصولی مناسب برای کمک به سوخت و ساز طبیعی بدن؛

– مکملی مؤثر برای تأمین بیوتین مورد نیاز بدن؛

نکاتی درباره استفاده از کپسول بیوتی هلث

– زنان باردار و شیرده برای استفاده از این مکمل، لازم است که قبل از مصرف با پزشک مورد نظر خود مشورت کنند.

– در صورتی که افراد از داروهای دیگری استفاده می کنند، برای مصرف این محصول بایستی قبل از مصرف با پزشک مورد نظر خود مشورت کنند.

– افراد باید در جریان باشند که مصرف این دارو در دوز پیشنهادی هیچ گونه عوارضی نداشته، حال اگر افراد میزان مصرف آن را افزایش دهند می تواند موجب ایجاد مشکلاتی از قبیل واکنش های آلرژیک و تکرر ادرار و اسهال شود.

– مصرف این قرص احتمالاً با داروهای ضد تشنج و کاهنده کلسترول تداخل دارد.

– لازم به ذکر است که مکمل بیوتین در نتیجه آزمایش های هورمون رشد، استرادیول، فولات و آزمایش تعیین سطح هورمون تیروکسین ایجاد تداخل می نماید.

مصرف  کپسول بیوتی هلث

– مصرف این مکمل برای تمامی افراد بالای 12 سال مجاز می باشد.

– روش مصرف این کپسول مکملی بدین گونه است که افراد بایستی روزانه یک عدد کپسول را به همراه با آب مصرف کنند. مدت زمان مصرف این دارو، توسط پزشک مورد نظر تعیین می شود.

ترکیبات

قرص مکملی کپسول بیوتی هلث، حاوی مقدار زیادی از ترکیبات بیوتین بوده که دارای نقش بسیار مؤثری در تقویت پوست و مو و ناخن های فرد می باشد. این ترکیب یکی از مهم ترین ویتامین های محلول در آب بوده که بدن توانایی ذخیره سازی آن را ندارد. به همین دلیل بدن باید به صورت روزانه آن را دریافت کند. دریافت این ترکیب و عنصر بسیار مؤثر از طریق مصرف مواد غذایی حاوی بیوتین و یا انواع مکمل های غذایی تشکیل شده از بیوتین می باشد که مکمل غذایی مورد نظر یکی از مهم ترین این ترکیبات می باشد که از مهم ترین ویژگی آن می توان به کاهش التهابات داخلی بدن و نیز کمک به بهبود سیستم عصبی فرد در کنار تقویت پوست و مو و ناخن های فرد اشاره کرد. در جدول زیر میزان ترکیب موجود از این ماده بسیار مؤثر در مکمل غذایی مورد نظر نشان داده شده است:

نام ترکیب مقدار ترکیب موجود در هر کپسول میزان نیاز روزانه
بیوتین  میکروگرم 1000 3333 %

 

 

نتیجه­گیری

بیوتین یا ویتامین B7 یکی از مهم ترین ویتامین های گروه B به حساب می آید که نوعی ویتامین محلول در آب بوده و بدن انسان قابلیت ذخیره سازی آن را ندارد. از مهم ترین خواص و ویژگی های این ویتامین این است که به تولید انواع مختلف آنزیم ها در بدن کمک های قابل توجهی می کند. زمانی که در بدن آنزیم ها تولید می شوند باعث کمک به سوخت و ساز چربی ها و پروتئین ها می شود و این عامل به طور مؤثری در ترویج سلامتی مو و ناخن های فرد بسیار مؤثر خواهد بود. با این وجود، یکی از مهم ترین مکمل های مورد استفاده افراد که سرشار از بیوتین می باشد، مکمل کپسول بیوتی هلث می باشد که به خاطر دارا بودن میزان بیوتین موجود در آن، محصولی بسیار مفید و مؤثر برای کمک به رشد و تقویت موهای فرد و جلوگیری از ریزش آن ها؛ کمک به زیبایی و شفافیت پوست و از بین بردن لکه ها و کک و مک ها و عوارض و اختلالات پوستی دیگر که بر اثر آفتاب سوختگی به وجود آمده است و هم چنین عاملی بسیار مؤثر برای کمک به تقویت ناخن های فرد و جلوگیری از شکنندگی آن ها می باشد. هر کپسول از مکمل مورد نظر حاوی 1000 میکروگرم ویتامین بیوتین و یا B7 است. بیوتین موجود در این مکمل، مکانیسم های تولید انرژی را برای انجام فعالیت های لازم در فولیکول مو تحریک و به رشد موهای جدید و افزایش ضخامت و حجم موها کمک مؤثری می کند. از دیگر خصوصیت این مکمل این است که به تقویت سیستم عصبی فرد کمک های حائز اهمیتی می کند.

افراد باید در جریان باشند که ریزش و نازک شدن موهای فرد، حلقه های قرمز رنگ و پوسته ای دور چشم، بینی و دهان؛ علائم عصبی از قبیل افسردگی، خستگی و آشفتگی ذهنی، همه و همه از نشانه های کمبود بیوتین در بدن فرد می باشد که فرد برای مقابله با این عوارض و اختلالات باید از مواد غذایی و مکمل های سرشار از بیوتین استفاده کند.

هر کپسول از این محصول، حاوی 1000 میکرو گرم بیوتین می باشد. مصرف این دارو برای تمامی بزرگسالان بالای 12 سال مجاز می باشد.

 

کپسول بیوتی هلث 1000 میکروگرم هلث اید 30 عدد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *