پوست،مو و ناخن

معرفی کرم اوره

کرم اوره یک محصول فوق العاده عالی و با کیفیت بوده که برای حفظ سلامت پوست قابل استفاده می باشد. این کرم را می توان به صورت اختصاصی برای پوست های خشک و حساس استفاده کرد.

با کرم اوره بیشتر آشنا شویم

خشکی پوست یکی از عوارض ناشی از مصرف شوینده های نامناسب و ضد عفونی کننده های الکلی است. افرادی که نیاز به مصرف شوینده های مختلف و ضد عفونی کننده های قوی دارند، می بایست که حتما سلامت پوست خود را افزایش دهند تا خشکی پوست باعث ایجاد عوارض زیادی بر روی پوست آن ها نشود.

کرم های مرطوب کننده بهترین گزینه برای حفظ نرمی و لطافت پوست می باشد. ولی لازم است که افراد از کرم های مرطوب کننده مناسب و مغذی پوست استفاده کنند. کرم اوره یکی از بهترین کرم های مرطوب کننده ای است که برای حفظ نرمی و لطافت پوست استفاده می شود. این کرم حاوی اوره بوده و به همین خاطر، برای پوست های خیلی خشک هم مناسب می باشد.

افرادی که با مصرف کرم های مرطوب کننده معمولی شاهد نرم و مرطوب شدن پوست دست و صورت خود نیستند، می توانند از این کرم که یک کرم قوی می باشد، استفاده نمایند. کرم اوره ساخت کشور ایران بوده و جزء با کیفیت ترین کرم های موجود در بازار است که برای حفظ نرمی و لطافت پوست های خیلی خشک و دارای اگزما مورد استفاده قرار می گیرد.

کرم اوره دارای ترکیبات متنوعی از جمله اوره، پروتئین هیدرولیز شده، کلاژن و عصاره های گیاهی مختلف می باشد. این ترکیبات علاوه بر اینکه باعث ایجاد نرمی و لطافت بر روی پوست می شوند، می توانند استحکام پوست را افزایش دهند و باعث حفظ جوانی پوست گردند.

کلاژن به عنوان یک پروتئین استحکام بخش پوست شناخته می شود که نقش موثری در سلامت پوست دارد. کلاژن جزء پروتئین های ضروری برای پوست است که در اثر افزایش سن کاهش پیدا می کند و نیاز است که از روش های موثر برای افزایش کلاژن پوست استفاده نمود. ویتامین سی با تولید بیشتر کلاژن در پوست، می تواند نقش موثری در سلامت پوست داشته باشد.

کرم اوره حاوی کلاژن نیز می باشد. به همین خاطر، مصرف این کرم باعث می شود که پوست استحکام بیشتری پیدا کند و جوان تر شود. به همین خاطر، توصیه می شود که افراد تا حد ممکن از این کرم به جای کرم های بی کیفیت استفاده نمایند.

کرم اوره با داشتن ترکیبات مختلف دیگر، می تواند منجر به افزایش استحکام پوست گردد. پروتئین هیدرولیز شده ابریشم، روغن گل همیشه بهار و … از جمله ترکیباتی هستند که در این کرم به کار رفته اند و باعث ایجاد نرمی و لطافت و جوانی در پوست می شوند.

کرم اوره با داشتن ترکیبات موثر مختلف، می تواند منجر به مرطوب شدن پوست های خشک و دهیدراته شده شود. افرادی که به سلامت پوست خودشان اهمیت می دهند و دارای اگزما و یا بیماری های پوستی می باشند، می توانند از خواص این کرم مرطوب کننده بهره مند شوند.

کرم اوره ساخت کشور ایران بوده و در شرکت الی ژن که یکی از بهترین شرکت های تولید کننده شامپو و کرم های اختصاصی می باشد، به تولید رسیده است. هر یک از بسته بندی های این محصول حاوی 50 میلی لیتر کرم می باشند که به صورت روزانه قابل مصرف هستند.

ویژگی های کرم اوره الیژن

کرم اوره یکی از قوی ترین کرم های مرطوب کننده الی ژن می باشد که بدون ایجاد چربی اضافه بر روی پوست قابل مصرف می باشد. این کرم برای پوست صورت، دست و حتی برای بهبود سلامت ناخن ها قابل مصرف می باشد. از خواص این کرم برای ناخن ها می توان به کاهش پوست اضافی در اطراف ناخن ها اشاره کرد.

کرم اوره به دلیل داشتن عصاره های گیاهی مختلف و همچنین، اوره، می تواند باعث درمان بیماری های پوستی مختلف شود. از جمله خواص و ویژگی های مختلفی که برای این کرم حاوی اوره وجود دارند، می توان به مواردی که در ادامه ذکر می کنیم، اشاره کرد.

  1. مرطوب کننده پوست صورت و دست ها و ناخن ها
  2. رفع خشکی و التهاب پوست
  3. نرم کننده پوست
  4. کمک به درمان خشکی و زبری پوست
  5. کمک به تسکین التهاب های ایجاد شده بر روی پوست
  6. دارای اوره به میزان 10 درصد
  7. دارای بادام شیرین، گلیسیرین و ویتامین های مغذی پوست
  8. کمک به کاهش پوست های اضافی اطراف ناخن ها
  9. موثر در بهبود عوارض اگزما، پسوریازیس، میخچه و پینه
  10. مناسب برای رفع مشکلات ناخن مانند ترک خوردگی ناخن ها
  11. کمک به کاهش شکننده شدن و پوست اضافی اطراف ناخن

نکاتی درباره استفاده از کرم اوره 

کرم اوره یکی از بهترین کرم های موجود در بازار بوده که برای حفظ نرمی و لطافت پوست استفاده می شود. این کرم مرطوب کننده حاوی اوره و ترکیبات گیاهی متنوع و ضروری است. از جمله خواص و ویژگی های مختلفی که برای کرم اوره الیژن وجود دارند، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • تداخلات دارویی: کرم اوره تداخل دارویی خاصی با دیگر کرم های مرطوب کننده و یا روش های مرطوب کننده پوست ندارد. لذا می توان از این کرم های مرطوب کننده در کنار روش های مرطوب کننده دیگر استفاده کنید.
  • بازه سنی مصرف: کرم اوره الیژن برای بازه سنی بزرگسال قابل مصرف می باشد.
  • منع مصرف: کرم اوره الیژن منع مصرف خاصی ندارد. فقط افرادی که به هر یک از ترکیبات به کار رفته در این کرم حاوی اوره حساسیت دارند، می بایست از مصرف این محصول خودداری کنند.

آن دسته از افرادی که دارای بیماری های پوستی خاص می باشند، بهتر است که با پزشک برای مصرف این کرم حاوی اوره مشورت نمایند.

  • مصرف در مادران باردار و شیرده: زنان باردار و شیرده برای مصرف کرم اوره الیژن باید با پزشک مشورت کنند.
  • عوارض جانبی دارو: عارضه جانبی جدی ناشی از مصرف کرم اوره مشاهده نشده است. ولی در صورت مشاهده حساسیت پوستی مانند قرمزی، التهاب و سوزش، از ادامه مصرف این محصول جدا خودداری کنید.

شیوه مصرف

  • بزرگسالان می توانند روزانه 3 بار از کرم اوره الیژن بر روی پوست ناحیه آسیب دیده استفاده کنند.
  • مصرف این کرم حاوی اوره در دراز مدت بلامانع می باشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *