پوست،مو و ناخن

کاهش شکنندگی ناخن

کپسول رجوا یک مکمل تخصصی است که با داشتن بیوتین و ترکیبات کلاژن ساز، نقش بسیار موثری در کاهش شکنندگی ناخن ها دارد.

شکنندگی ناخن ها یکی از مشکلات شایعی است که در میان بسیاری از بانوان به وجود می آید. این مشکل می تواند منجر به کاهش رشد ناخن ها شده و همچنین، عفونت های مختلفی را به همراه داشته باشد. به همین خاطر، افرادی که دارای این مشکل می باشند، می بایست از روش های مناسبی برای رفع این مشکل استفاده کنند. عمده مشکلات ناشی از شکننده بودن ناخن ها در اثر عدم مصرف برخی از ویتامین ها و مواد معدنی است. به همین خاطر، توصیه می شود که افراد به مواد غذایی مصرفی خودشان توجه بیشتری داشته باشند. کپسول رجوا به عنوان یک مکمل تغذیه ای تخصصی برای پوست و مو و ناخن ها شناخته می شود. این محصول با ترکیبات خاصی که دارد، عملکرد ناخن ها را بهبود می بخشد.

اگر تا به حال با مشکل شکننده بودن ناخن ها مواجه شده اید و سعی در رفع این مشکل دارید، مصرف کپسول رجوا به شما توصیه می شود. این کپسول با داشتن ترکیبات متنوع از جمله ویتامین ها، مواد معدنی، عصاره های گیاهی و اسیدهای آمینه، نقش بسیار موثری در بهبود عملکرد ناخن ها دارد.

دلیل شکننده بودن ناخن ها چیست؟

بسیاری از خانم ها و حتی آقایان با مشکل شکننده بودن ناخن های خود مواجه هستند. حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید یک لباس معمولی بپوشید و به صورت ناگهانی با شکسته شدن ناخن خود مواجه شوید. کاهش کیفیت ناخن در اثر عدم مصرف برخی از مواد مغذی، عامل اصلی شکننده بودن ناخن ها می باشد.

بنابراین، در صورتی که مواد مغذی کافی به ناخن ها نرسند، ناخن ها شکننده می شوند و دیگر عملکرد مطلوبی ندارند. همین موضوع ایجاب می کند که افراد برای رفع شکننده بودن ناخن ها، از مواد مغذی بیشتری استفاده کنند.

گاهی کمبود بیوتین، باعث کاهش استحکام ناخن ها شده و آن را شکننده می کند. همچنین، کمبود برخی از مواد مغذی مانند کلسیم و ویتامین ها، باعث کاهش استحکام ناخن ها شده و آن ها را شکننده تر می کند.

کپسول رجوا؛ بهترین مکمل برای رفع شکنندگی ناخن ها

همانطور که توضیح داده شد، کمبود مواد مغذی در بدن عامل اصلی شکنندگی ناخن ها است. به همین خاطر، می توان با مصرف مواد مغذی، ویتامین ها و مواد معدنی، استحکام ناخن ها را تا حد زیادی افزایش داد. مکمل های تغذیه ای مختلفی برای تامین ویتامین ها و مواد معدنی ضروری مورد نیاز بدن ما به تولید رسیده اند که کپسول رجوا یکی از بهترین آن ها است.

کپسول رجوا حاوی ترکیبات بسیار متنوعی است که هر کدام برای حفظ سلامت پوست، مو و ناخن ها مناسب می باشند. ترکیبات به کار رفته در این کپسول به گروه های زیر زیر تقسیم بندی می شوند.

  • ویتامین ها: این محصول شامل ویتامین های مختلف می باشد. از جمله ویتامین های به کار رفته در کپسول رجوا، می توان به ویتامین ای، ویتامین های گروه ب، بیوتین، ویتامین سی، ویتامین آ و … اشاره کرد. این ویتامین ها باعث افزایش رشد ناخن ها و کیفیت آن ها می گردند.
  • مواد معدنی: مواد معدنی زیادی در این کپسول وجود دارند که از جمله آن ها می توان به زینک، مس و منگنز اشاره کرد. این مواد معدنی برای بهبود سلامت پوست و مو و ناخن ها مفید می باشند.
  • عصاره های گیاهی: کپسول رجوا حاوی عصاره گیاه دم اسب می باشد. این گیاه به صورت تخصصی برای بهبود سلامت پوست و مو قابل استفاده می باشد و اثربخشی کمی در کیفیت ناخن ها دارد.
  • اسیدهای آمینه: این کپسول با داشتن اسید آمینه، می تواند منجر به تولید پروتئین بیشتر در پوست و مو و ناخن ها شود. با توجه به اینکه پروتئین کلاژن تولید شده توسط این اسیدهای آمینه، باعث افزایش استحکام ناخن ها می شود، پس این محصول در رفع شکنندگی ناخن ها موثر است.
  • کلاژن دریایی: کلاژن به عنوان یک پروتئین ضروری برای بدن محسوب می گردد که از طریق این کپسول برای بدن قابل تامین می باشد. این محصول حاوی کلاژن دریایی می باشد. کلاژن دریایی به راحتی به لایه های داخلی پوست نفوذ می کند و باعث محافظت از پوست و ناخن ها و موها می گردد.

بیوتین، راه حلی برای درمان شکنندگی ناخن ها

بیوتین جزء ویتامین های گروه ب می باشد. این ویتامین به نام ویتامین ب 7 نیز شناخته می شود و خواص زیادی برای پوست و مو دارد. این ویتامین به نام ویتامین اچ نیز شناخته می شود. زیرا خواص بسیار زیادی برای مو دارد و به عنوان ویتامین مو نیز قابل مصرف است. بسیاری از مطالعات نشان می دهند که کمبود بیوتین می تواند منجر به ایجاد سندرم شکننده بودن ناخن ها گردد.

بنابراین، توصیه می شود که افراد دارای این مشکل، حتما مصرف بیوتین خود را افزایش دهند. کپسول رجوا با داشتن بیوتین مورد نیاز بدن، می تواند باعث افزایش استحکام ناخن ها شود. این کپسول با داشتن ترکیبات متنوع دیگر، به اثربخشی بیوتین می افزاید و باعث افزایش رشد ناخن ها و استحکام آن ها می گردد.

کاهش شکنندگی ناخن ها با مصرف کپسول رجوا؛ ترکیبات کلاژن ساز این کپسول و خواص آن ها

یکی از ترکیبات بسیار مهمی که در ناخن ها وجود دارد، کلاژن است. کلاژن یک نوع پروتئین بوده که در بافت های مختلف بدن وجود دارد و نقش بسیار مهمی را در سلامت عمومی بدن و افزایش استحکام آن ها ایفا می کند. مصرف کلاژن به صورت خوراکی، بلامانع است. مخصوصا اگر افراد با مشکل کمبود کلاژن مواجه شده باشند.

کپسول رجوا از دو جنبه برای تامین کلاژن مورد نیاز استحکام ناخن ها مفید می باشد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

  • وجود کلاژن دریایی در این کپسول: کپسول رجوا حاوی کلاژن دریایی می باشد. این محصول می تواند با تامین کلاژن مورد نیاز بدن، باعث افزایش استحکام ناخن ها گردد. کلاژن دریایی با جذب بالایی که دارد، از بروز مشکلات ناشی از شکنندگی ناخن ها جلوگیری کرده و ناخن های زیبا و مقاوم را به شما هدیه می دهد.
  • وجود ترکیبات کلاژن ساز در این کپسول: یکی از مزیت های بارز کپسول رجوا این است که حاوی ترکیبات کلاژن ساز می باشد. ویتامین سی، هیالورونیک اسید و برخی از ترکیبات دیگر، می توانند باعث تولید کلاژن بیشتر در بدن شوند. این ترکیبات با تولید کلاژن، باعث افزایش رشد ناخن ها می شوند و استحکام آن ها را نیز افزایش می دهند.

رجوا؛ افزایش رشد ناخن ها و استحکام آن ها به صورت همزمان!

برخی از افراد در کنار اینکه ناخن های شکننده ای دارند، رشد ناخن های آن ها نیز کند است. کپسول رجوا با داشتن پروتئین کلاژن، هم باعث افزایش استحکام ناخن ها می شود و هم رشد آن ها را افزایش می دهد. بسیاری از مطالعات نشان می دهند که مصرف کلاژن، رشد ناخن را افزایش می دهد و می تواند باعث افزایش زیبایی ناخن ها شود.

پس اگر می خواهید ناخن های زیبا و خاص  داشته باشید، می توانید از کپسول رجوا استفاده کنید. این کپسول با ترکیبات مغذی که دارد، هم باعث رشد ناخن های شما می شود و هم در کاهش شکنندگی ناخن ها شما موثر است.

نحوه مصرف کپسول رجوا برای افزایش استحکام ناخن ها

به طور کلی، مکمل های تغذیه ای نباید جایگزین رژیم غذایی مناسب گردند. به همین خاطر، توصیه می شود که در کنار کپسول رجوا از رژیم غذایی مناسب و با تنوع بالا نیز استفاده گردد. کپسول رجوا با داشتن ویتامین ها و مواد ضروری مورد نیاز بدن، می تواند به صورت روزانه مورد استفاده قرار گیرد.

طبق توصیه شرکت سازنده این محصول، بزرگسالان می توانند حداکثر 1 عدد از کپسول رجوا را در روز مصرف نمایند. مصرف بیش از مقدار توصیه شده، به بزرگسالان توصیه نمی شود.

بهتر است که این قرص با معده پر استفاده گردد تا باعث تحریک معده نشود. همچنین، به همراه این قرص حداقل یک لیوان آب بخورید.

نتیجه گیری

شکنندگی ناخن معمولا در اثر کمبود برخی از مواد معدنی یا ویتامین ها در بدن رخ می دهد. خوشبختانه، می توان با مصرف یک سری از مکمل های تغذیه ای، کمبود این مواد معدنی یا ویتامین ها را در بدن رفع کرد. کپسول رجوا یکی از بهترین مکمل های تغذیه ای است که با داشتن ویتامین های مختلف و همچنین، اسیدهای آمینه، عصاره های گیاهی، کلاژن و مواد معدنی، نقش بسیار موثری در رشد ناخن ها و افزایش استحکام آن ها دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *