دسته‌بندی نشده

اهمیت کرم موبر بدن

همیشه از بین بردن موهای زائد برای افراد معضل بزرگی بوده است. امروزه روش های مختلفی برای از بین بردن موهای بدن وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خاص خودشان را دارند. در گذشته استفاده از پودرهای موبر جهت از بین بردن موهای زائد توصیه می شد؛ اما امروزه کرم های موبر به علت راحتی استفاده، بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. کرم موبر بدن   به عنوان یکی از بهترین کرم های موبری است که در کشور ایران به تولید رسیده است و می تواند برای از بین بردن موهای بدن مورد استفاده قرار گیرد. این کرم به راحتی قابل مصرف بوده و با توجه به ترکیباتی که دارد، باعث ایجاد حساسیت و یا مشکلات پوستی بر روی پوست نخواهد شد.

توصیه می شود که اشخاص از کرم موبر بدن دپی برای نازک شدن و رفع موهای زائد خودشان استفاده کنند؛ چرا که این کرم نسبت به پودرهای موبر، راحتی مصرف بیشتری دارد.

با کرم موبر بدن بیشتر آشنا شویم

از بین بردن موهای زائد به عنوان یکی از مشکلاتی شناخته می شود که امروزه بسیاری از افراد با آن مواجه هستند، همه ما می دانیم که روش های مختلفی برای از بین بردن موهای زائد بدن وجود دارد که از جمله آن ها می توان به استفاده از ژیلت، موم و یا پودرهای موبر اشاره کرد.

در گذشته، استفاده از پودرهای موبر جهت از بین بردن موهای زائد بسیار توصیه می شد؛ اما رفته و رفته تعداد افرادی که نیاز به مصرف این پودرها در آپارتمان های مسکونی داشتند، اضافه شد و همین موضوع باعث شد که اشخاص نیاز بیشتری به مصرف پودرهای موبر بدون بو داشته باشند.

به هر حال ماهیت ساخت پودرهای موبر، بو دار بود و از همین جنبه شاید این پودرها برای مصرف در خانه های آپارتمانی و کوچک مناسب نبودند. به همین خاطر توصیه می شود که اشخاص به جای استفاده از پودرهای موبر، اقدام به استفاده از کرم های موبر کنند. کرم های موبر نسبت به پودرهای موبر بوی کمتری دارند و به راحتی قابل مصرف می باشند.

دیگر نیازی به مخلوط کردن پودر موبر با آب نیست. شما با داشتن یک کرم موبر، می توانید به راحتی کرم را بر روی ناحیه ای که قصد حذف موهای زائد آن را دارید، بزنید و کمی صبر کنید تا کرم خاصیت خود را نشان دهد. بعد از آن می توانید پوست خود را تمیز کنید و به راحتی شاهد از بین رفتن موهای زائد بدن خودتان باشید.

کرم موبر بدن دپی به عنوان یکی از بهترین کرم های موبری است که می تواند برای بازه های سنی مختلف استفاده شود. این کرم در رفع موهای زبر و تیره پوستی نیز موثر است و با توجه به خاصیت که دارد، می تواند باعث رفع موهای نازک زائد نیز بشود. استفاده از این کرم بسیار ساده است و نیازی نیست که شما مدت زیادی در حمام بمانید تا موهای خود را حذف کنید.

یکی از مزیت های استفاده از کرم موبر بدن این است که اثربخشی این کرم، 6 دقیقه ای است. یعنی شما باید 6 دقیقه این کرم را بر روی پوست خود بزنید و سپس اجازه دهید که پس از 6 دقیقه کرم بر روی پوست شما اثر کند. حال می توانید پوست خود را تمیز کنید و شاهد از بین رفتن موهای زائد خودتان باشید.

اگرچه استفاده از کرم های موبر، روش دائمی برای حذف موهای زائد به شمار نمی رود؛ اما معمولا این کرم ها به دلیل فرمولاسیون خاصی که دارند می توانند رشد موهای زائد را به تاخیر بیندازند و از این جهت برای رفع موهای زائد موثر هستند. افرادی که از کرم های موبر برای رفع موهای زائد خودشان استفاده می کنند، کمتر با مشکلات پوستی مواجه می شوند و کم کم موهای آن ها نازک تر از حد معمولا خود می شود.

کرم موبر بدن دپی ساخت کشور ایران بوده و دارای کیفیت بالایی می باشد. این کرم برای از بین بردن موهای زائد بدن قابل استفاده می باشد و نباید برای از بین بردن موهای صورت و گردن استفاده شود. کر

ویژگی های کرم موبر بدن 

از بین بردن موهای زائد با کمک کرم های موبر بسیار ساده قابل انجام است و همین موضوع باعث شده است که بسیاری از خانم ها و آقایان به جای استفاده از پودرهای موبر، علاقه مند به استفاده از کرم های موبر باشند. کرم موبر بدن دپی یکی از انواع کرم های موبری است که برای رفع موهای زائد قابل استفاده می باشد.

این کرم ساخت کشور ایران بوده و فقط برای پوست بدن قابل استفاده است. افرادی که قصد از بین بردن موهای زائد صورت خود را دارند، می بایست از کرم های از بین برنده موهای زائد صورت استفاده کنند. از جمله ویژگی ها و خواصی که می توان برای کرم موبر بدن اشاره کرد، شامل موارد زیر می باشند.

  1. مناسب مصرف برای آقایان و خانم‌ها
  2. قابل استفاده برای از بین بردن موهای بدن
  3. دارای ترکیبات ضد حساسیت
  4. زمان تاثیر گذاری این کرم موبر ۶ دقیقه می باشد.
  5. موثر در از بین بردن موهای زائد بدن
  6. دارای ویتامین‌های E
  7. محتوی آلانتوئین و عصاره‌های گیاهی
  8. کمک به کاهش رشد موهای زائد در برخی از پوست ها

نکاتی درباره استفاده از کرم موبر بدن 

کرم موبر بدن جزء بهترین کرم های موبری است که می تواند برای رفع موهای زائد استفاده شود. برای مصرف کرم های موبر، لازم است که در ابتدا به نکات زیر توجه داشته باشید و سپس از این کرم موبر استفاده کنید.

  • تداخلات دارویی: تداخل دارویی خاصی برای مصرف کرم موبر بدن مشخص نشده است. نکته حائز اهمیت جهت مصرف این کرم این است که این کرم نباید پس از شیو کردن موهای زائد بر روی پوست مورد استفاده قرار گیرد؛ چرا که باعث ایجاد حساسیت و سوزش بر روی پوست می شود.
  • بازه سنی مصرف: کرم موبر بدن دارای بازه سنی مشخصی نیست و بدیهی است که باید بعد از سن بلوغ و برای نوجوانان و بزرگسالان استفاده شود.
  • منع مصرف: کرم موبر بدن برای از بین بردن موهای زائد بدن قابل استفاده است و نباید برای رفع موهای زائد صورت استفاده شود.

افرادی که به هر یک از ترکیبات به کار رفته در این کرم موبر حساسیت دارند، از مصرف این کرم خودداری کنند.

در صورت داشتن بیماری پوستی، زخم های باز پوستی و یا عفونت های پوستی، جهت مصرف این محصول با پزشک مشورت کنید و یا از مصرف این محصول خودداری نمایید.

  • مصرف در مادران باردار و شیرده: مصرف این محصول برای مادران باردار و شیرده توصیه نمی شود.
  • عوارض جانبی دارو: کرم های موبر می توانند باعث ایجاد حساسیت پوستی شوند؛ اما این کرم دارای ترکیبات ضد حساسیت بوده و احتمال بروز حساسیت بعد از مصرف آن بسیار محدود است، در صورتی که بعد از مصرف کرم موبر بدن دپی با حساسیت مواجه شدید، از ادامه مصرف این محصول خودداری کنید.

شیوه مصرف

  • برای مصرف این کرم موبر، ابتدا مقداری از کرم را بر روی پشت بازوی خود بزنید تا در صورت بروز حساسیت، از مصرف این کرم بر روی نواحی مختلف بدن خود خودداری کنید.
  • در صورت نداشتن حساسیت، می توانید مقداری از کرم را برداشته و با کمک کاردک مخصوص بر روی پوست خود پخش کنید.
  • از مالیدن و ماساژ دادن کرم موبر خودداری کنید.
  • پس از گذشت 5 الی 10 دقیقه (معمولا 6 دقیقه) مقداری از کرم را کنار بزنید.
  • در صورتی که کرم باعث حذف موهای زائد شما شده بود، می توانید به طور کامل کرم را از روی پوست پاک کنید.
  • برای حذف کرم بهتر است که از یک پارچه نمدار و یا کاردک مخصوص استفاده کنید و کرم را بر خلاف جهت رویش موها پاک کنید.
  • بعد از پاک کردن کرم، ناحیه مورد نظر را با آب بشویید.

 

نتیجه گیری

کرم موبر بدن ، برای رفع موهای زائد بدن در 6 دقیقه قابل استفاده می باشد. این کرم می تواند باعث نازک شدن موهای زائد نیز بشود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *