غضروف و مفاصل

تاثیر مگنیفورت بر غضروف ها

حفظ سلامت عمومی استخوان ها، در سنین مختلف بسیار حائز اهمیت است و لازم است که تمامی افراد برای حفظ سلامت استخوان های خود و استحکام استخوان هایشان از مکمل های تغذیه ای مناسب استفاده کنند. کپسول مگنیفورت هولیستیکا به عنوان یک مکمل تغذیه ای فوق العاده عالی در حفظ سلامت استخوان ها و بافت های مختلف بدن می باشد که خواص بسیار زیادی برای بدن داشته و در پیشگیری از ابتلا به بسیاری از بیماری ها موثر است. این کپسول دارای منیزیم، ویتامین دی، ویتامین کا، تیامین و ویتامین ب 6 می باشد که هر کدام نقش موثری در حفظ عملکرد نرمال بدن بر عهده دارند.

این محصول برای تقویت استحکام استخوان ها، پیشگیری از پوکی استخوان، رفع گرفتگی های عضلانی، کاهش سندرم پیش از قاعدگی و برای موارد مختلف دیگری استفاده می شود. کپسول مگنیفورت هولیستیکا به دلیل داشتن ترکیبات متنوع، دارای خواص متفاوتی است.

با کپسول مگنیفورت هولیستیکا بیشتر آشنا شویم

هر یک از مواد معدنی که در بافت های مختلف بدن یافت می شوند، خواص و عملکرد ویژه ای دارند و کمبود آن ها برای بدن مضر خواهد بود. منیزیم به عنوان یک ماده معدنی بسیار مفید برای بدن شناخته شده که خواص زیادی برای بدن داشته و می تواند باعث افزایش استحکام استخوان ها شود. این ماده معدنی بیشتر در استخوان ها یافت می شود و از این رو در استحکام استخوان ها و بافت های مختلف بدن نقش موثری دارد.

منیزیم می تواند برای افراد ورزشکار بسیار مناسب باشد؛ چرا که آسیب های ورزشی را به حداقل رسانده و همچنین، باعث کاهش دردهای عضلانی بعد از ورزش می شود. کمبود منیزیم در بدن باعث ایجاد گرفتگی های عضلانی بعد از ورزش شده و همین موضوع ایجاب می کند که افراد از مکمل های تغذیه ای حاوی منیزیم برای رفع گرفتگی ها و کرامپ های عضلانی استفاده نمایند.

کپسول مگنیفورت هولیستیکا یکی از انواع مکمل های تغذیه ای حاوی منیزیم بوده که نقش موثری در سلامت عمومی بدن دارد و می تواند باعث حفظ عملکرد نرمال بدن و عضلات و بافت های استخوانی شود. این کپسول حاوی منیزیم، دارای ویتامین کا، تیامین، ویتامین ب 6 و ویتامین دی نیز می باشد که هر کدام عملکرد خاصی در بدن دارند.

تیامین به عنوان یکی از ویتامین گروه ب شناخته می شود که در متابولیسم قندها نقش موثری داشته و باعث افزایش انرژی می شود. مصرف تیامین باعث حفظ شدن عملکرد نرمال سیستم عصبی می شود و لازم است که افراد این ویتامین را در کنار ویتامین های گروه ب برای تامین انرژی مورد نیاز خودشان استفاده کنند.

ویتامین ب 6، به عنوان یک ویتامین هموگلوبین ساز شناخته می شود که نقش موثری در رفع کم خونی داشته و می تواند باعث انتقال هورمون ها شده و متابولیسم پروتئین ها و کربوهیدرات ها را افزایش دهد. این ویتامین از جنبه دیگری باعث افزایش انرژی در بدن خواهد شد.

ویتامین کا، به عنوان یک ویتامین شرکت کننده در فرایند انعقاد خون است که کمبود آن باعث افزایش خونریزی و مشکلات مختلفی در انعقاد می شود. برخی از پژوهش های علمی مشخص کرده اند که مصرف ویتامین کا، می تواند در پیشگیری از پوکی استخوان نقش بسیار موثری داشته باشد. حتی برخی از پژوهش های علمی عنوان کرده اند که ویتامین کا، بهتر از کلسیم برای استحکام استخوان ها عمل کرده و عوارض جانبی خاصی را در پی نخواهد داشت.

به همین خاطر، مصرف ویتامین کا برای حفظ سلامت عمومی بدن، بهبود استحکام استخوان و پیشگیری از پوکی استخوان می تواند مفید باشد. لذا افراد مسن و میانسال بهتر است که از طریق مکمل های تغذیه ای، ویتامین کا مورد نیاز خودشان را تامین کنند.

ویتامین دی به عنوان یکی از مهم ترین ویتامین هایی است که در عمده مکمل های تغذیه ای یافت می شود. این ویتامین محلول در چربی است و در افزایش استحکام استخوان ها و دندان ها نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. کودکان دارای کمبود ویتامین دی با نرمی استخوان و بزرگسالان دارای کمبود ویتامین دی با پوکی استخوان مواجه می شوند. لذا مصرف ویتامین دی به ویژه در بانوان یائسه بسیار توصیه می شود.

کپسول مگنیفورت هولیستیکا به عنوان یک مکمل تغذیه ای فوق العاده بوده که برای تامین منیزیم و دیگر مواد مغذی بدن مورد استفاده قرار می گیرد. این کپسول برای مصرف ورزشکاران بسیار مناسب است؛ اما دیگر افراد نیز در صورت نیاز می توانند از این کپسول استفاده کنند.

کپسول مگنیفورت هولیستیکا در بسته بندی های 32 عددی و در شرکت آرین سلامت ایرانیان به تولید رسیده است. این کپسول در کنار اینکه ساخت کشور ایران است، دارای کیفیت بسیار بالایی نیز می باشد.

ویژگی های کپسول مگنیفورت هولیستیکا

منیزیم، ویتامین کا، ویتامین دی، تیامین و ویتامین ب 6 برای حفظ سلامت عمومی بدن و کمک به بهبود بسیاری از بیماری ها مناسب می باشند. به همین خاطر کپسول مگنیفورت هولیستیکا خواص متعددی داشته و حتی می تواند باعث بهبود بسیاری از بیماری ها شود. این کپسول کاربردهای متنوعی دارد که در ادامه به ویژگی ها، کاربردها و خواص کپسول مگنیفورت هولیستیکا اشاره می کنیم.

  1. کمک به تامین ویتامین دی و منیزیم مورد نیاز بدن
  2. کمک به حفظ سلامت عمومی بدن
  3. موثر در پیشگیری از پوکی استخوان و کاهش استحکام استخوان ها
  4. قابل مصرف برای عموم افراد، حتی افراد دیابتی
  5. موثر در افزایش استحکام استخوان ها
  6. کمک به تامین انرژی مورد نیاز به واسطه داشتن تیامین
  7. کمک به کاهش شدت و دفعات گرفتگی و اسپاسم عضلات
  8. کمک به جلوگیری از و یا بهبود دردهای نوروپاتیک
  9. کمک به کاهش دردهای نوروپاتیک مانند هرپس زوستر، نوروپاتی دیابتی و سندروم تونل کارپ
  10. کمک به کاهش علائم مسمومیت الکلی
  11. کاهش علائم سندروم PMS
  12. کمک به کاهش حملات میگرن و سردردهای میگرنی
  13. موثر در تنظیم فشار خون و قند خون
  14. کمک به کاهش یبوست و علائم ناشی از آن

نکاتی درباره استفاده از کپسول مگنیفورت هولیستیکا

با توجه اینکه در کپسول مگنیفورت هولیستیکا ترکیبات مفیدی برای بدن وجود دارند، این کپسول می تواند بدون عوارض جانبی برای عموم افراد استفاده شود؛ اما بهتر است که در صورت نیاز به مصرف این کپسول به موارد زیر توجه داشته باشید.

  • تداخلات دارویی: تداخل دارویی خاصی برای مصرف این کپسول حاوی منیزیم گزارش نشده است. لذا در صورت مصرف هر نوع مکمل و یا دارو، برای مصرف کپسول مگنیفورت هولیستیکا با پزشک مشورت کنید.
  • بازه سنی مصرف: کپسول مگنیفورت هولیستیکا برای بازه سی بزرگسال و افراد بالای 18 سال قابل مصرف می باشد.
  • منع مصرف: افرادی که دارای سابقه حساسیت به هر یک از فرآورده های موجود در این کپسول دارند، از مصرف این کپسول خودداری کنند. در صورت داشتن بیماری زمینه ای، بهتر است که برای مصرف این کپسول با پزشک مشورت کنید.
  • مصرف در مادران باردار و شیرده: کپسول مگنیفورت هولیستیکا برای مصرف در دوران بارداری و شیردهی، باید مطابق با نظر پزشک صورت گیرد.
  • عوارض جانبی دارو: عارضه جانبی حادی بعد از مصرف این کپسول مشاهده نشده است. در صورت بروز حساسیت بعد از مصرف کپسول مگنیفورت هولیستیکا، مصرف دارو را قطع نموده و با پزشک مشورت کنید.

شیوه مصرف

  • بزرگسالان می توانند 1 الی 2 بار در روز و هر بار 1 عدد از کپسول مگنیفورت هولیستیکا را به همراه مقداری آب مصرف نمایند.
  • ترجیحا این قرص بعد از غذا مصرف شود.

ترکیبات

در جدول زیر لیست ترکیبات به کار رفته در کپسول مگنیفورت هولیستیکا را مشاهده می کنید.

نام ترکیب مقدار در 1 کپسول
Magnesium (As Magnesium Marine) 150 میلی گرم
Vitamin B1 (As Thiamine Hydrochloride) 99 میلی گرم
Vitamin B6 (Pyridoxine Hydrochloride) 20 میلی گرم
Natural Vitamin D3 400 آی یو (IU)
Vitamin K2-7 50 میکروگرم

 

نتیجه گیری

کپسول مگنیفورت هولیستیکا به علت داشتن ترکیبات موثر در افزایش استحکام استخوان ها، نقش موثری در پیشگیری از پوکی استخوان دارد. این کپسول می تواند باعث کاهش کرامپ های عضلانی، دردهای نوروپاتیک و کاهش قند خون و فشار خون شود. همچنین، این محصول به علت داشتن ویتامین ب 1، در تامین انرژی نقش موثری دارد. کپسول مگنیفورت هولیستیکا ساخت کشور ایران بوده و در بسته بندی های 32 عددی و با کیفیت بالا در داروخانه ها به فروش می رود. این محصول می تواند روزانه 1 الی 2 عدد مصرف شود و نقش موثری در بهبود عملکرد ورزشی ورزشکاران داشته باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *