موارد علمی

با قرص اس دی لاکس یبوست را از بین ببرید!

قرص اس دی لاکس

با قرص اس دی لاکس یبوست را از بین ببرید!

یوبوست مشکلی است که همه ما بار ها و بار ها به آن دچار شده ایم؛ اما طولانی مدت شدن این مشکل نیز ممکن است مشکلاتی را با خود همراه کند؛ از این رو ما قصد داریم راه درمانی موثر و تضمینی را به شما معرفی کنیم تا نگرانی های شما را در رابطه با این مشکل دردسرساز برطرف کنیم.

پس در ادامه با ما در این مقاله از دارومارکت همراه شوید.

یبوست چیست؟!

کم شدن میزان تحرک روده بزرگ و خارج شدن این میزان از حالت طبیعی یبوست را به وجود می آورد. به طور کلی اگر فردی 3 روز متوالی دفعی نداشته باشد به این معناست که فرد در شروف یبوست است و باید سریعا اقداماتی جهت دفع مدفوع آغاز کند.

عوارض یبوست چیست؟

همانطور که میدانید سفت شدن و دفع دردآور از نشانه های یبوست می باشد که درصورت عدم درمان و طولانی شدن این عارضه می تواند سبب بواسیر، شقاق، بی اختیاری مدفوع، بیرون زدگی روده از مقعد و حتی در صورت تداوم این مشکل می تواند زمینه ساز سرطان شود.

درمان یبوست

عوامل ایجاد کننده یبوست

یبوست به دلیل کم تحرکی روده بزرگ و در نهایت خشکی و سفتی مدفوع شده که باعث دفعی دردآور میگردد. از عوامل به وجود آورنده این عارضه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  •  کمبود آب در بدن
  • کمبود فیبر در رزیم غذایی
  • عدم تحرک و ورزش نکردن
  • مصرف زیاد مواد لبنی در روز
  • استرس
  • نگهداشتن مدفوع در زمانی که احساس دفع دارید
  •  بارداری
  • افسردگی

درمان یبوست در خانه

اگر دچار یبوست شدید اصلا نگران نشوید شما می توانید چرا که استرس وضع شما را بدتر خواهد کرد.

درمان یبوست با آب

جهت درمان یبوست اولین اقدام شما باید افزایش میزان آب بدنتان باشد چرا که کمبود آب خود دلیلی بر خشکی و سفتی مدفوع شما می باشد؛ سعی کنید حداقل روزی 4 لیوان آب بخورید.

درمان یبوست

درمان یبوست با آلو

آلو به دلیل داشتن خواصی همچون ملینی، فیبر، هیدروکسی فنیلیاتین عضلات روده‌ ی بزرگ را تحریک و دفع را برای شما آسان میگرداند.

شما می توانید از آلو تازه و یا آلو خشک جهت درمان یبوست بهره ببرید.

ورزش کردن

خب همانگونه که در بالاتر اشاره کردیم عدم تحرک می تواند از عوامل بروز یبوست باشد؛ از این رو شما می توانید با انجام حرکات ورزشی به درمان یبوست کمک کنید و حتی از بروز آن پیشگیری کنید.

خاکشیر

شما می توانید برای درمان یبوست از شربت خاکشیر استفاده کنید؛ خاکشیر به دلیل داشتن خاصیت میلین می تواند به درمان یبوست کمک کند.

مصرف سبزیجات

مصرفه روزانه سبزیجات می تواند به جلوگیری و درمان یبوست کمک کند؛ چرا که علاوه بر اینکه سبزیجات می توانند به جبران آب بدن کمک کنند به دلیل داشتن فیبر می توانند به درمان یبوست کمک کنند.

قرص اس دی لاکس

را درمان دیگری که برای درمان یبوست می توانید پیش بگیرید استفاده از قرص اس دی لاکس می باشد.

درمان یبوست با قرص اس دی لاکس

قرص اس دی لاکس چیست؟

قرص اس دی لاکس که برای درمان یبوست طراحی شده است چرا که با بالا بردن تحرک روده ها دفع را آسوده تر می گرداند از سوی دیگر قرص اس دی لاکس کاملا گیاهی از برگ سنا و رازیانه تشکیل شده است که سبب میگردد که جذب مواد غذایی در بدن افزایش یافته و سطح آب درون روده بالا برود؛ همچنین قرص اس دی لاکس می تواند با جلوگیری از نفخ و شکم درد و دفع را آسوده آسوده تر کرده و سبب درمان یبوست شود.

مصرف خودسرانه قرص اس دی لاکس

بهتر است که از مصرف خودسرانه قرص اس دی لاکس جلوگیری کنید؛ چرا که مصرف بیش از اندازه این قرص به دلیل داشتن سنا می تواند عارضه آفرین بوده و سبب کاهش واکنش روده بزرگ به سینوزیدها شده و عضلات کلون را ضعیف کند.

شیوه مصرف قرص اس دی لاکس

اگه قصد درمان یوبوست با قرص اس دی لاکس را دارید در کودکان بالای 12 سال و بزرگسالان بهتر است برای نتیجه بخشی 1 الی 2 عدد قرص را همراه دو لیوان آب بخورید، همچنین اگر قصد دارید که از آن به عنوان مسهل استفاده کنید برای اثر بخشی سریع تر می توانید 2 الی 4 عدد قرص را با هم و قبل از خواب میل کنید.

بهترین زمان مصرف قرص اس دی لاکس چه زمان می باشد؟

بهترین تایم مصرف قرص اس دی لاکس قبل از خواب می باشد همچنین جهت اثر بخشی بهتر قرص اس دی لاکس خوب است که بین هر وعده مصرفی  ۸ الی 12 ساعت فاصله باشد تا محتویات دارو فرصت پیدا کند که به روده بزرگ برسد.

عوارض قرص اس دی لاکس

قرص اس دی لاکس به دلیل گیاهی بودن عوارضی به نسبت کمتر از دیگر دارو های مشابه شیمیایی به همراه دارد؛ با این حال مصرف آن در برخی افراد می تواند سبب عوارض زیر گردد:

تنبلی روده

هرچند که این دارو جهت درمان یبوست و عدم تحریک روده ها ساخته شده است اما مصرف بیش از اندازه آن می تواند اثر معکوس گذاشته و سبب ایجاد تنبلی روده شود. چرا که روده برای انجام کار خود به قرص وابسته خواهد شد و دیگر قادر نخواهد بود که کار خود را به تنهایی انجام دهد.

تغیر رنگ ادرار

تغیییر رنگ ادرار نیز از دیگر عوارضی است که ممکن است در افرادی که قرص اس دی لاکس را مصرف میکنند بروز دهد و سبب تغییر رنگ ادرار به قرمز و قهوه ای شود. با این حال این عارضه بعد از چند روز به طور خودکار به حالت عادی باز خواهد گشت.

حساسیت به ترکیبات اس دی لاکس

برخی افراد ممکن است در صورت مصرف قرص اس دی لاکس دچار دردشکمی و خس خس سینه شوند؛ این مورد از جمله موارد نادری است که در هنگام مصرف قرص اس دی لاکس برای درمان یبوست ممکن است رخ دهد با این حال اگر دچار این علائم شدید حتما مصرف دارو را قطع کنید.

شکم درد

افرادی که سیستم گوارش حساسی دارند ممکن است پس از مصرف قرص اس دی لاکس دچار دردهای شکمی شوند که پیشنهاد می گردد جهت رفع نفخ و شکم درد از داروهای ضد نفخ استفاده نمایند.

اگر شما و یا کودکتان مکررا دچار نفخ و درد های شکمی میشوید می توانید برای رفع این عارضه و کشف دلیل آن کلید کنید.

خرید قرص اس دی لاکس

اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که از دچار یبوست شده اید و اضطراب معضلات آن شما را در برگرفته است و اگر درمان های خانگی دیگر برای شما جوابگو نیست می توانید با مصرف قرص اس دی لاکس به درمان یبوست خود بپردازید. جهت اطلاع از شیوه خرید و دریافت محصول اس دی لاکس می توانید به فروشگاه ما در دارومارکت مراجعه نمایید و از راهنمایی های متخصصین ما در ضمینه یبوست و مشکلات شکمی بهرمند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *