غضروف و مفاصل

برای جلوگیری از تخریب پیش رونده غضروف ها چه راهایی است ؟

کپسول آوودین با منشا کاملا طبیعی نقش بسیار مهمی در بازسازی غضروف، کاهش دردهای مفصلی و کاهش سرعت پیشرفت استئوآرتریت دارد. این نوع کپسول یکی از برترین و بهترین مکمل ‌های تضمین ‌شده به منظور بهبود عملکرد استخوان‌ ها به شمار می آید. این نوع مکمل تغذیه ایی برای بیشتر افراد قابل استفاده می باشد، زیرا دارای منشایی کاملا گیاهی و غیر شیمیایی است.

 

کپسول آوودین با منشا کاملا طبیعی نقش بسیار مهمی در بازسازی غضروف، کاهش دردهای مفصلی و کاهش سرعت پیشرفت استئوآرتریت دارد. این نوع کپسول یکی از برترین و بهترین مکمل ‌های تضمین ‌شده به منظور بهبود عملکرد استخوان‌ ها به شمار می آید. این نوع مکمل تغذیه ایی برای بیشتر افراد قابل استفاده می باشد، زیرا دارای منشایی کاملا گیاهی و غیر شیمیایی است.

نگاهی بر مکانیسم اثر کپسول آوودین

بهتر است بدانید کپسول آوودین دارای منشا گیاهی بوده و حاوی مقدار زیادی سویا، عصاره زنجبیل، ویتامین  D₃ و عصاره آووکادو می باشد. مصرف این نوع مکمل مهم و پرطرفدار به نوعی باعث تحریک ساخت پروتئوگلیکان و کلاژن می شود، از اینرو نقش بسیار مهمی در بازسازی غضروف دارد. مصرف این نوع کپسول به دلیل داشتن زنجبیل التهاب و درد را به طور قابل توجهی کاهش می دهد. در واقع زنجبیل آنزیم های لیپواکسیژناز و سایکلواکسیژناز را مهار کرده و موجب کاهش سطح لوکوتری و پروستاگلاندین ها می شود. از دیگر ترکیبات مهم این نوع مکمل پر طرفدار می توان به وجود ویتامین  D₃ در آن اشاره داشت. قبل از هر چیز بهتر است بدانید یکی از فرم های ویتامین D ویتامین D₃ بوده که تاثیر بسیار زیادی در سلامتی مفاصل و استخوان  افراد دارد. کمبود ویتامین  D₃  در بدن منجر به بیماری های مختلفی همچون سرطان های شایع، بیماری های خود ایمنی، بیماری های عفونی، تشدید پوکی استخوان، فشارخون بالا، افزایش ریسک شکستگی های استخوانی و التهاب مفاصل خواهد شد. به جرات می توان گفت با مصرف کپسول آوودین دچار این بیماری ها نخواهید شد، زیرا حاوی مقادیر زیادی ویتامین D₃ می باشد. این نوع ویتامین موجود در این مکمل از منابع طبیعی غیر حیوانی تهیه شده و فاقد لانولین است. ویتامین D₃  بهترین گزینه برای افراد گیاهخوار به خصوص وگان ها به شمار می آید. بهتر است بدانید این نوع مکمل فاقد لانولین بوده و دارای نانو ذرات نیست. در ساخت این محصول از روش های تغییر ژنتیکی استفاده نشده است. همچنین جهت ساخت ویتامین D₃  گونه هایی از گلسنگ انتخاب شده اند که فاقد هر گونه آلودگی ناشی از آفت کش ها هستند.

آشنایی با  مزیت ها و فواید مصرف کپسول آوودین

بهتر است بدانید کپسول آوودین به دلیل داشتن ساختار خاص و منحصر بفرد مزیت ها و فواید بسیاری به دنبال دارد. افراد با استفاده از این نوع مکمل تغذیه ای به راحتی می توانند به بازسازی مفاصل خود کمک کنند. همچنین این نوع کپسول از تخریب پیش رونده غضروف ها به طور چشمگیری جلوگیری می کند. با مصرف این نوع مکمل دارویی دیگر به داروهای مسکن نیاز نخواهید داشت، زیرا این نوع کپسول خاصیت تسکین‌ دهنده داشته و شما را از مصرف دیگر مسکن‌ های شیمیایی بی ‌نیاز می سازد. در ضمن این نوع مکمل پر طرفدار نقش بسیار مهمی در کاهش درد و التهاب مفاصل و عضلات دارد. از طرفی مصرف این نوع مکمل باعث سهولت تحرک مفاصل مبتلا می شود. کمک به احیا مفاصل آسیب ‌دیده نیز از دیگر مزیت های مصرف این نوع مکمل به شمار می آید. این مکمل تغذیه ای از تخریب بیشتر غضروف‌ ها پیشگیری کرده و به شروع فرآیند درمان کمک می کند. همانطور که گفته شد این مکمل از مزیت ها و فواید بسیار زیادی برخوردار می باشد.

نگاهی بر موارد مصرف کپسول آوودین

امروزه بسیاری از افراد به دلیل افزایش سن و شیوه نادرست زندگی از دردهای عضلانی رنج می برند. مصرف کپسول آوودین به افرادی که مبتلا به بیماری مختلفی همچون آرتروز، خشکی مفاصل و دردهای عضلانی پیشنهاد می شود. بد نیست با تاثیر این نوع مکمل با این بیماری ها به صورت مختصر آشنا شوید.

آرتروز و آوودین: بیماران مبتلا به استئوآرتریت (آرتروز) مفاصل از جمله کسانی هستند که با مصرف کپسول آوودین می توانند از مزیت ها و خواص بی نظیر این مکمل بهره مند شوند. بهتر است بدانید یکی از مهم ‌ترین  و اصلی ترین کاربردهای این نوع مکمل درمان انواع آرتروز است. بهتر است با توجه به شدت و وسعت آرتروز دزهای متفاوتی از این محصول استفاده شود. بد نیست بدانید آرتروز یا آرتریت به معنای التهاب مفصل بوده و باعث تغییر شکل، ساییدگی و تخریب‌ های سطحی مفاصل می شود. مصرف این مکمل برای درمان دیسک کمر نیز مفید می باشد. همچنین عوامل  متعددی باعث بروز بیماری آرتروز در افراد می شوند. یکی از این عوامل علل شغلی است، در برخی از مشاغل فشار بیش از حد به مفاصل وارد می شود و یا شغل هایی که به واسطه آن فرد برای مدتی مجبور به نشستن است. داشتن وزن بیش از اندازه به مدت طولانی مدت نیز از دیگر عوامل بروز این نوع بیماری به شمار می آید. همچنین انحراف اندام ها همچون داشتن ساق پا پرانتزی از دیگر عوامل بروز بیماری آرتروز می باشد. در واقع ساق پا پرانتزی موجب بروز آرتروز در سمت داخل زانو می شود. انجام غیر اصولی حرکات ورزشی نیز تاثیر بسیار زیادی در بروز این بیماری دارد. احتمال بروز آرتروز در افرادی که فشار بیش از ظرفیت روی مفاصل خود وارد کنند و یا به صورت اصولی ورزش نکنند به طور قابل توجهی افزایش می یابد. همچنین برخی از بیماری ها مانند نقرس، لوپوس و رماتیسم از دیگر عوامل بروز بیماری آرتروز هستند. سابقه ضربه های شدید یا شکستگی های داخل مفصلی نیز از دیگر عوامل بروز آرتروز در افراد به شمار می آید. ژنتیک نیز از دیگر عوامل ایجاد این نوع بیماری محسوب می شود، زیرا برخی از خانواده ها و نژادها بیشتر به این بیماری مبتلا می شوند. آرتروز دارای انواع مختلفی همچون آرتریت التهابی، درد های کمری، آرتروز متابولیک، آرتروز عفونی، آرتروز دژنراتیو(تخریبی) یا مکانیکی، درد اسکلتی عضلانی و بافت نرم و بیماری بافت همبند می باشد.

خشکی مفاصل: افرادی که دچار بیماری آرتروز هستند در موقع تکان دادن دست‌ ها یا دیگر اعضا بدن ممکن است دردهای خفیف یا زیادی را داشته باشند. بهتر است بدانید ریشه این دردها در بسیاری از موارد مربوط به خشکی مفاصل است. مصرف این نوع مکمل تغذیه ای به افراد مبتلا کمک می کند تا یک تحرک بدون درد مفصل‌ های آسیب ‌دیده داشته باشند. به نوعی می توان گفت از دیگر موارد مصرف این کپسول کمک به رفع خشکی مفاصل است.

دردهای عضلانی: از دیگر موارد مصرف کپسول آوودین  می توان به استفاده از آن جهت درمان دردهای عضلانی اشاره کرد. بهتر است بدانید دردهای عضلانی به دلایل مختلفی همچون ضربه‌ های ناگهانی و کار کردن بیش از اندازه با یک عضو به وجود می آید. مصرف این مکمل در درمان و تسکین این نوع دردها توانسته اثرات بسیار رضایت ‎‌بخشی داشته باشد. ورزش های منظم در کنار مصرف این نوع مکمل نقش بسیار مهمی در درمان و بهبود دردهای عضلانی دارد.

آشنایی با طریقه و زمان مصرف کپسول آوودین 

بهتر است بدانید مصرف در زمان و اندازه مناسب بهترین گزینه برای دستیابی به نتیجه مطلوب از مصرف یک مکمل به شمار می آید. همانطور که می دانید آرتروز یا درد عضلانی در افراد مختلف دارای درجه و اندازه متفاوتی می باشد، از اینرو بهتر است مطابق با تجویز پزشک این نوع مکمل را مصرف نمایید. در حالت کلی می توانید روزانه یک عدد از این کپسول را میل کنید. در واقع بهترین زمان برای مصرف کردن این مکمل همراه غذا یا پس از یک وعده غذایی می باشد. برای کارایی بهتر این مکمل باید همراه آن به اندازه کافی آب بنوشید. کپسول آوودین را باید دور از تابش مستقیم نور خورشید و در محیطی خشک و خنک نگهداری نمایید. لازم است بدانید مصرف این نوع کپسول مطابق با مقدار و روش توصیه شده هیچ گونه عارضه جانبی برای مصرف کنندگان به دنبال ندارد. افرادی که دارای بیماری فشار خون و قند خون هستند بهتر است مصرف این نوع مکمل را مطابق با نظر پزشک انجام دهند. زیرا این مکمل دارای مقداری عصاره زنجبیل است، از اینرو این نوع عصاره ممکن است در این بیماران باعث کاهش قند خون و یا افزایش فشار خون گردد. در واقع این بیماران بهتر است این مکمل را با احتیاط مصرف کنند. به منظور بازسازی مفاصل و بهبود دردهای مفصلی مصرف این نوع مکمل  به مدت ۳ ماه تا ۳ سال توصیه می شود.  ورزش های منظم در کنار مصرف درست و اصولی این نوع کپسول تاثیر بسیار زیادی مهمی در کاهش دردهای مفصلی و عضلانی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *