موارد علمی

تاثیر قرص والی فلور بر اسپاسم‌های گوارشی

در این مقاله با عنوان «قرص والی فلور دانش بنیان نیاک» مجموعه ای از اطلاعات درباره این قرص گردآوری کرده ایم و در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم. مخاطب ما، افرادی هستند که تصمیم دارند برای مصرف این کپسول اقدام کنند و به دنبال دانستن در این باره هستند. با مطالعه این مقاله می‌توانند ابتدا آگاهی های لازم را کسب کنند.

قرص والی فلور دانش بنیان نیاک

قرص والی فلور دانش بنیان نیاک یکی از مکمل های تغذیه ای ویژه برای آرامش و درمان اضطراب است.

با قرص والی فلور دانش بنیان نیاک بیشتر آشنا شویم:

قرص والی فلور دانش بنیان نیاک یک داروی آرام بخش و خواب آور است که دارای عصاره های گیاهان سنبل الطیب و پاسیفلور می‌باشد.

اضطراب و استرس دو همراه همیشگی ما در زندگی های ماشینی امروزی است. گاهی استرس های ما منبع مشخصی دارد اما گاهی نیز، با استرس هایی مبهم همراه هستیم که نمی‌دانیم باید با آنها چه کنیم. اضطراب نیز حالتی روحی مانند داشتن استرس است اما با ترس همراه می‌باشد. قرص والی فلور دانش بنیان نیاک طراحی شده تا استرس ها و اضطراب های روزمره ما را کاهش دهد.

اگرچه استرس داشتن به نظر موضوع ساده ای است اما در صورتی که درمان نشود، می‌تواند اختلالات روحی بزرگتری را به همراه داشته باشد. این اختلالات عبارتند از درماندگی، تحریک پذیری، عدم اطمینان به دیگران، برانگیختگی فیزیولوژی و… . یک درمان ساده برای رهایی از استرس و اضطراب روزمره، مصرف قرص والی فلور دانش بنیان نیاک است.

قرص والی فلور دانش بنیان نیاک یک فراورده کاملا گیاهی است که از دل طبیعت به دست آمده. این محصول در دل خود دارای دو گیاه خوش نام به نام های سنبل الطیب و گل ساعتی است. این دو گیاه، خاصیت آرام بخشی دارند و سبب آرامش اعصاب، بهبود کیفیت خواب، درمان اختلالات خواب و افزایش مدت زمان ساعات خواب شبانه می‌شوند.

مکانیسم اثر سنبل الطیب در بدن انسان به این صورت است که با داشتن مولکول های ویژه سبب می‌شود یک وقفه در سیستم های آنزیمی مربوط به کاتابولیسم گابا اتفاق بیفتد. گل ساعتی نیز با دارا بودن مالتول و اتیل مالتول دارای اثرات آرام بخشی برای سیستم عصبی مرکزی می‌باشد.

عصاره پاسیفلور موجود در قرص والی فلور دانش بنیان نیاک یکی از داروهای گیاهی است که قرن ها توسط سرخپوستان به عنوان داروی آرام بخش مصرف می‌شد. این دارو که از سرشاخه های گل ساعتی به دست می‌آید دارای خواص ضد تشنج است و از این جهت نیز مصرف آن توصیه می‌شود.

گاهی برخی از افراد خواب مناسبی دارند اما زمان القای خواب در آنها زیاد است. به همین خاطر ناچار هستند، ساعت ها در رختخواب غلت بزنند تا بتوانند به خواب فرو روند. برای چنین بیمارانی مصرف قرص والی فلور دانش بنیان نیاک توصیه می‌شود زیرا از خواص درمانی این قرص می‌توان به کاهش موثر زمان القای خواب اشاره کرد.

این فراورده دارویی برای افرادی که خواب عمیق ندارند بسیار مفید است زیرا می‌تواند کیفیت خواب را بهبود بخشد و به فرد کمک کند خواب عمیق شبانه داشته باشد.

قرص والی فلور دانش بنیان نیاک برای افرادی که از اختلالات خواب رنج می‌برند کاملا مناسب است. این مکمل آرام بخش، به شما کمک می‌کند بی قراری های خواب خود را درمان کنید بدون اینکه به داروهای شیمیایی پرخطر نیازی داشته باشید.

والی فلور

افرادی که به علت موقعیت شغلی یا بودن در مرحله حساسی از زندگی خود، تنش هایی دائمی را احساس می‌کنند، می‌توانند از این قرص به  عنوان آرام بخش استفاده کنند. قرص والی فلور دانش بنیان نیاک به این افراد کمک می‌کند که آرامش بیشتری را تجربه کنند.

افرادی که استرسی هستند و به طور دائمی اضطراب دارند با استفاده از این فراورده دارویی می‌توانند به سطح مناسبی از آرامش برسند.

ویژگی های قرص والی فلور دانش بنیان نیاک

  1. مناسب برای بهبود کیفیت خواب
  2. مناسب برای افزایش مدت زمان خواب شبانه
  3. مناسب برای درمان اسپاسم های گوارشی که منشاء عصبی دارند
  4. قابل استفاده برای درمان اضطراب و بی خوابی های شبانه
  5. آرام بخش گیاهی
  6. ضد تشنج
  7. مفید برای کاهش زمان القای خواب

نکاتی درباره استفاده از قرص والی فلور دانش بنیان نیاک

  • مقدار مصرفی دارو را بدون مشورت با پزشک خود یا داروساز، افزایش ندهید. (در صورتی که بدون نسخه آن را تهیه کرده اید، طبق نحوه مصرفی که روی بروشور داخل جعبه درج شده است دارو را استفاده کنید)
  • افرادی که بالای 65 سال سن دارند، باید مصرف این فراورده دارویی را از مقادیر کم شروع کرده و به تدریج دوز آن را افزایش دهند.
  • مصرف این فراورده دارویی برای افرادی که سابقه آلرژی دارند، ممنوع است.
  • مصرف این فراورده دارویی برای کودکان زیر 2 سال ممنوع است.
  • مصرف این فراورده دارویی در دوران بارداری و شیردهی برای بانوان ممنوع است.
  • این فراورده دارویی نباید با داروهای آرام بخش مصرف شود، زیرا اثر این داروها را تشدید می‌کند. قرص والی فلور دانش بنیان نیاک همچنین با داروهای ضد تشنج تداخل دارد و نباید به همراه آنها مصرف شود.
  • اگر به خاطر بیماری خاصی تحت دارو درمانی هستید، بهتر است قبل از مصرف قرص والی فلور دانش بنیان نیاک، پزشک خود را در جریان بگذارید.
  • داروی مورد نظر خواب آور است، بنابراین پس از مصرف آن از رانندگی و سایر فعالیت هایی که به دقت بالا نیاز دارد، خودداری کنید.
  • مصرف این فراورده دارویی با مولتی ویتامین ها بلامانع است.
  • دارو را در محل خشک و خنک نگهداری کنید.
  • این فراورده دارویی را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.
  • هشدارهای روی جعبه و آنچه که روی بروشور مربوط به دارو نوشته شده را جدی بگیرید.
  • در صورت بروز هرگونه عوارض به دنبال مصرف این دارو، مصرف را قطع کرده و پزشک خود را مطلع کنید.

شیوه مصرف قرص والی فلور دانش بنیان نیاک

شیوه مصرف نرمال قرص والی فلور دانش بنیان نیاک به هدف از مصرف آن بستگی دارد. در صورتی که از این فراورده دارویی به عنوان خواب آور استفاده می‌کنید باید روزی 2 مرتبه و هر بار 1 عدد قرص بخورید. برای درمان اسپاسم های گوارشی 1 قرص در روز مصرف شود. در صورتی که پزشک این دارو را برای شما تجویز کرده است باید از دستور او پیروی کنید.

ترکیبات قرص والی فلور دانش بنیان نیاک

ترکیبات مقدار در هر 1 عدد قرص
عصاره پاسیفلور (گل ساعتی) 30 mg
عصاره خشک ریشه والرین (سنبل الطیب) 100 mg

 

مشخصات فنی قرص والی فلور دانش بنیان نیاک

  • نام تولید کننده : شرکت دانش بنیان نیاک
  • جنس مصرف کننده: عمومی
  • نوع محصول عرضه شده: قرص
  • نام انگلیسی محصول: Niak Valiflore Tablet 30 Tabs
  • نوع بسته بندی: قوطی شیشه ای
  • نام برند: Niak، نیاک
  • کشور سازنده: ایران
  • هر قوطی شیشه ای حاوی 30 عدد قرص

نتیجه گیری

قرص والی فلور دانش بنیان نیاک به عنوان یک محصول گیاهی ایرانی برای ارتقای بهبود خواب و سطح آرامش شما طراحی شده است. این محصول فاقد هرگونه مواد شیمیایی است و تنها از دو عصاره گیاهی ساخته شده است. در گذشته از عصاره گیاهان سنبل الطیب و گل ساعتی برای آرامش و بهبود کیفیت خواب استفاده می‌کردند. محققان خوش ذوق شرکت دانش بنیان نیاک در صدد برآمدند تا عصاره این دو گیاه فوق العاده را ترکیب کرده و محصولی دارویی بسازند.

افرادی که از استرس و اضطراب رنج می‌برند می‌توانند به راحتی با مصرف این محصول گیاهی، به آرامش برسند. تحقیقات نشان داده است که استرس و اضطراب در صورتی که درمان نشوند، اثرات جبران ناپذیری بر روح و جسم انسان وارد می‌کنند. یکی از داروهای آرام بخش موثر در زمینه کاهش استرس، اضطراب و تنش های روحی، قرص والی فلور دانش بنیان نیاک می‌باشد.

تا کنون برای قرص والی فلور دانش بنیان نیاک هیچ گونه عوارض گزارش نشده است. البته این موضوع کاملا طبیعی است زیرا این محصول گیاهی است و هیچ ماده شیمیایی در ساخت آن استفاده نشده است، به همین خاطر عوارض جانبی ندارد مگر اینکه فردی به گیاهان موجود در این قرص آلرژی داشته باشد.

این فراورده دارویی برای کودکان زیر 2 سال اصلا توصیه نمی‌شود و هرگز نباید برای آنها از این دارو استفاده کنید.

استرس و تنش های روحی معمولا صدمات جبران ناپذیری به انسان وارد می‌کنند. اگر احساس می‌کنید از استرسی دائمی رنج می‌برید یا محرک های نگرانی و اضطراب در زندگی شما زیاد است بهترین کار، استفاده از یک مکمل گیاهی عالی برای رسیدن به آرامش است. قبل از اینکه استرس، سیستم بدنی شما را برهم بزند و ناچار شوید داروهای شیمیایی پرعارضه را برای آرامش اعصاب خود استفاده کنید، با خوردن قرص والی فلور دانش بنیان نیاک به آرامش برسید. از این آرام بخش می‌توانید بدون نگرانی از داشتن عوارض جانبی استفاده کنید.

قرص والی فلور دانش بنیان نیاک حتی در دوره های مصرف طولانی مدت نیز عارضه جانبی نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *