مولتی ویتامین

رابطه مکمل هیرویت با تقویت مو

مکمل هیرویت (Hair-vit) را می توان محصولی جهت رفع مشکل ریزش موها به صورت دائمی در نظر گرفت. مواجهه با مشکل کم شدن ضخامت موها یا ریزش آنها از جمله مشکلاتی است که برای بسیاری از افراد اتفاق افتاده است. برخی افراد روزانه با تعداد زیادی مو بر روی تخت خواب و اتاق خود روبرو می شوند که ادامه این روند روز به روز حجم موهای آنها را کمتر می کند …

رابطه مکمل هیرویت با تقویت مو

 

مکمل هیرویت (Hair-vit) را می توان محصولی جهت رفع مشکل ریزش موها به صورت دائمی در نظر گرفت. مواجهه با مشکل کم شدن ضخامت موها یا ریزش آنها از جمله مشکلاتی است که برای بسیاری از افراد اتفاق افتاده است. برخی افراد روزانه با تعداد زیادی مو بر روی تخت خواب و اتاق خود روبرو می شوند که ادامه این روند روز به روز حجم موهای آنها را کمتر و این موضوع را به معضل نگران کننده تری تبدیل می کند. جهت آشنایی با خواص مکمل هیرویت و مزایای مصرف آن جهت تقویت مو در این متن با ما همراه باشید.

مسلما هیچ فردی از ریزش مو و کم شدن حجم موهایش خوشحال نمی شود و افراد در این مواقع به دنبال راهکارهایی عملی و موثر برای رفع مشکل پیش آمده می گردند. این مشکل تنها مختص آقایان نیست یا تنها در مورد بانوان اتفاق نمی افتد بلکه هر دو جنس زن و مرد ممکن است بسته به شرایط و عواملی با مشکل ریزش مو یا کاهش ضخامت موهایشان مواجه شوند. دلایل مختلفی از جمله کمبود انواع ویتامین ها و سایر مواد زیر مغذی در بدن، وجود مشکلات هورمونی، استفاده از شوینده های نامناسب و ناسازگار با مو، استرس و عواملی از این دست را می توان عاملی برای به وجود آمدن مشکل ریزش مو در نظر گرفت. مو، تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی چهره دارد و از این رو پرداختن اصولی و در چارچوب علم و تجربه در مورد این مشکل امری ضروری است.

 

مکمل هیرویت چیست؟

کمبود ریز مغذی های مختلف در بدن را می توان اصلی ترین عامل ایجاد مشکل ریزش مو در نظر گرفت. بسته به میزان کمبود انواع مواد معدنی و ویتامین ها، شدت ریزش مو نیز در مورد افراد مختلف متفاوت است. مسلما افرادی که از فقر شدید انواع ویتامین ها در بدن خود رنج می برند بیشتر دچار ریزش مو می شوند و شدت ریزش نیز در آنها بیشتر است. در برخی موارد نیز به دلیل قرارگیری در شرایطی خاص، بدن نیاز به دریافت انواع ریز مغذی ها به میزان بیشتر از حد معمول پیدا می کند؛ به عنوان مثال دوران بارداری و مواقع ابتلا به برخی بیماری های خاص از جمله دوران هایی هستند که بدن به مواد معدنی و ویتامین های بیشتری نیاز پیدا می کند.

هر چند که رژیم غذایی کامل و مغذی می تواند نیاز بدن به انواع ویتامین و مواد معدنی را تامین کند اما در اغلب قریب به اتفاق موارد، افراد رژیم غذایی ناسالمی دارند یا رژیم غذایی آنها برای تامین تمام نیازهای بدن شان کافی نیست و از این رو دچار مشکل ریزش مو می شوند. در این شرایط استفاده از مکمل های تامین کننده انواع ریز مغذی مورد نیاز بدن بهترین و موثرترین راهکار برای جبران کمبود این مواد در بدن است. مکمل هیرویت مکملی است که جهت تامین تمامی مواد مورد نیاز بدن فرموله شده و می تواند مشکل ریزش موی ناشی از فقر غذایی را به خوبی برطرف نماید.

ویتامین ها و مواد معدنی موجود در مکمل هیرویت

 

هر چند که برخی افراد برای زیبایی پوست و موی خود از انواع ویتامین های گروه B استفاده می کنند اما بایستی در نظر گرفت که ترکیبی از انواع ویتامین و مواد معدنی که دارای ویتامین های گروه B نیز باشد بهتر و موثرتر از مصرف مکمل های گروه B به تنهایی خواهد بود. این مکمل های ترکیبی علاوه بر جلوگیری از ریزش مو موجب ضخیم تر شدن تارهای مو، درخشش بیشتر موها و جلوگیری از موخوره نیز می شوند. مکمل هیرویت یکی از این مکمل های ترکیبی بسیار موثر و غنی از انواع مختلف ریز مغذی هاست. در حالت کلی ترکیبات هیرویت را می توان شامل مواردی به شرح زیر دانست:

زینک، ویتامین های B1، B2، B3، B5، B7 و B12، کولین، فسفولیپید لسیتین، فسفر، کلسیم، آهن و منگنز.

زینک تاثیر بسیار شگفت انگیزی در رشد موها دارد، ویتامین های B1، B2 و B3 نیز هم میزان رشد موها و هم سرعت رشد آنها را افزایش می دهند، ویتامین B5 که به پانتوتنیک اسید نیز معروف است هم تولید کلسترول خوب HDL می کند و هم به سبب تولید برخی هورمون ها در حالت کلی در حفظ سلامت موها بسیار موثر است. ویتامین B7 موجود در مکمل هیرویت که بیوتین نامیده می شود تولید کراتین مو را افزایش و رشد آنها را تسریع می کند؛ ویتامین B12 هم از آنجایی که تاثیر شگفت انگیزی در تولید گلبول های قرمز خون دارد پروسه اکسیژن رسانی به موها (فولیکول موها) را بهبود می بخشد.

کولین به عنوان عامل حفظ سلامت و زیبایی ظاهری موها شناخته شده و فسفولیپید لسیتین فولیکول های موها را تقویت می کند. عناصر فسفر و کلسیم موجود در ترکیب هیرویت نیز سبب افزایش درخشندگی موها، ساخت کراتین در آنها و افزایش مقاومت و سلامت موها می شوند. آهن و منگنز هم عامل افزایش گردش خون و تقویت فولیکول های مو هستند و رشد موها را تسریع و از ریزش آنها جلوگیری می کنند.

علاوه بر موارد مذکور، این قرص مکمل حاوی انواع دیگری از ترکیبات از جمله سولفات آهن، ژلاتین، اسید فولیک، روغن سویا، عصاره مخمر، روغن نخل و … نیز هست که همه این عناصر در مجموع  باعث می شوند مکمل هیرویت به عنوان یکی از موثرترین و کارآمدترین داروهای مکمل در زمینه جلوگیری از ریزش مو تبدیل گردد.

مزایای مصرف مکمل هیرویت کدامند؟

 

در حالت کلی با توجه به مواد مغذی موجود در ترکیب مکمل هیرویت و فواید و خواص هریک از آنها، مزایای مصرف مکمل هیرویت را می توان شامل مواردی به شرح زیر دانست:

  • مکمل هیرویت موجب ضخیم و قوی شدن موها شده و شکنندگی آنها را تا حد قابل توجهی افزایش می دهد.
  • مصرف این مکمل از آسیب به مو و پوست سر در برابر انواع آلاینده ها محافظت می کند.
  • علاوه بر موی سر، مصرف هیرویت موجب افزایش رشد موی ریش آقایان نیز می شود و به افرادی که دارای ریش کم پشتی هستند مصرف آن توصیه می گردد.
  • خونرسانی و اکسیژن رسانی به فولیکول موها با استفاده از این مکمل تقویت می شود.
  • پوست سر با تامین انواع ویتامین های مورد نیاز و بهبود گردش خون، جوان تر شده و از بروز مشکلات مختلف مربوطه در آن جلوگیری می شود.
  • درخشش، لطافت و زیبایی موها با مصرف مکمل هیروویت به صورت قابل توجهی بهبود می یابد.
  • کراتین به عنوان عاملی موثر در جلوگیری از ایجاد موخوره محسوب می شود که با مصرف هیرویت تولید آن جهت حفاظت بافت موها افزایش می یابد.
  • رویش مجدد مو و پرپشت شدن موی سر تاثیر دیگر و قابل توجه مصرف این مکمل است.

استفاده از مکمل هیرویت برای جلوگیری از ریزش موی ریش آقایان

 

همانطور که گفتیم مکمل هیرویت علاوه بر تاثیر فوق العاده ای که بر جلوگیری از ریزش موی سر دارد در مورد جلوگیری از ریزش موی ریش آقایان نیز موثر عمل می کند. البته در این مورد زمانی مصرف هیرویت می تواند برطرف کننده مشکل ریزش موی ریش آقایان باشد که علت ریزش موی ریش آنها تغذیه نادرست و کمبود ویتامین ها و انواع معدنی در بدن آنها باشد؛ در غیر این صورت و زمانی که علت این ریزش ابتلا به بیماری خود ایمنی مختلف از جمله آلوپسی باربا یا سایر مشکلات مربوط به هورمون ها و … باشد، مصرف مکمل هیرویت تاثیری بر رفع مشکل نخواهد داشت و بایستی به دنبال راهکارهای موثر دیگر باشید و به پزشک متخصص مراجعه نمایید.

مدت مصرف مکمل هیرویت چقدر باید باشد؟

همانطور که می دانید جبران کمبود مواد مغذی در بدن به تدریج اتفاق می افتد و نمی توان با دوره مصرفی کوتاه مدت انتظار مشاهده بهترین نتایج را داشت. در مورد مدت مصرف این مکمل متناسب با شرایط بدن خود توصیه می کنیم که حتما با پزشک معالج خود مشورت نمایید. به طور کلی مدت مصرف عمومی این مکمل می تواند دو دوره سه ماه را که در بین آنها یک الی دو هفته استراحت شود، در برگیرد. جهت اثرگذاری بیشتر این مکمل را به صورت ناشتا و نیم ساعت قبل از صبحانه مصرف کنید. برای تهیه و ثبت سفارش خرید مکمل هیرویت به صورت اینترنتی می توانید از خدمات ما در داروخانه آنلاین دارومارکت استفاده کنید. کارشناسان کادر پشتیبانی ما آمادگی راهنمایی و پاسخگویی به پرسش های شما پیش از خرید این مکمل را نیز دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *