موارد علمی

راه افزایش انرژی در بدن

مکمل انرژکس با دارا بودن مولتی ویتامین ها و مینرال های معروف، یکی از مهمترین مکمل های مؤثر برای مردان بوده است که به تقویت عملکرد قلب، درمان کم خونی و پیشگیری از ایجاد آن، افزایش انرژی فرد و تقویت سیستم ایمنی بدن، تقویت عملکرد باروری و نعوذ در مردان بسیار مؤثر می باشد. از آنجایی که توانایی های فیزیولوژیکی آقایان و خانم ها با هم متفاوت هستند، بنابراین، این نوع مکمل ویژه برای آقایان طراحی شده است و تفاوت آن با مکمل خانم ها، در مقدار و تعداد ویتامین ها و مینرال ها می باشد. مصرف این دارو به شکل قرص بوده و بهترین زمان برای مصرف آن صبح بعد از صرف صبحانه و همراه با آب است.

امروزه فشارهای کاری زیاد و زیاد کار کردن افراد در خارج از منزل منجر شده است که افراد به ویژه آقایان، در سنین جوانی و حتی میانسالی خود با کمبودهای تغذیه ای روبه رو شده و مشکلات جدی تری را در سنین بزرگسالی در خود ملاحظه نمایند. به همین دلیل است که مردان باید برای تأمین مواد غذایی مورد نیاز خود از مکمل ها و مولتی ویتامین ها استفاده کنند. قرص انرژکس گلدن لایف یکی از مهم ترین مولتی ویتامین های مورد استفاده برای آقایان می باشد که از ترکیبات بسیار مؤثری تشکیل شده است و سلامت عمومی آنها را بهبود می بخشد.

 مهمترین عملکرد این قرص، این است که به مقابله با عوارض ناشی از استرس پرداخته و میزان انرژی بدن افراد را افزایش می دهد. طبق مطالعات انجام شده، بدن هر فردی برای اینکه بتواند به خوبی فعالیت کند به انواع خاصی از مواد معدنی و ویتامین های مختلف نیاز دارد که افراد با استفاده از مصرف مواد غذایی سالم و مغذی می توانند این میزان عناصر موردنیاز در بدن خود را تأمین کنند. عواملی از قبیل مصرف سیگار و دخانیات و مشروبات الکلی، داشتن استرس و فشارهای روحی و روانی، آلودگی های هوا و پایین بودن سطح کیفیت مواد غذایی باعث می شوند که فرد نتواند مواد معدنی و ویتامینی مورد نیاز بدن خود را به نحو احسن تأمین کند.

بنابراین، فرد باید برای تأمین مواد مورنیاز بدن خود از مکمل هایی که حاوی مقدار زیادی مولتی ویتامین مینرال است، استفاده کند. با این وضعیت، استفاده از قرص انرژکس گلدن لایف یکی از مهمترین مکمل ها و ویتامین های با کیفیت بوده که به خاطر دارا بودن عناصر و ترکیبات بسیار مهم، می تواند تأثیرات بسیار مثبتی را در افزایش قدرت بدنی و تقویت کردن عملکرد عضلات در آقایان و به ویژه ورزشکاران و بدنسازان داشته باشد. این قرص مکملی با فراهم کردن ریز مغذی ها و مینرال های مورد نیاز در بدن آقایان، نقش بسیار مؤثری را در بهبود عملکرد ماهیچه ها و قلب افراد، افزایش میزان قدرت بدنی و جسمانی فرد و کاهش ضعف های بدنی و بهبود مشکلات و عوارض جنسی را بر عهده دارد.

ویژگی­های  قرص انرژکس گلدن لایف

– کمک به تقویت و افزایش دادن میزان انرژی های موجود در بدن افراد؛

– کمک به رشد موها و جلوگیری از ریزش موهای فرد؛

– تقویت کردن ماهیچه ها و مفاصل افراد به ویژه ورزشکاران و بدنسازان و جلوگیری ازپوکی استخوان در افراد؛

– کاهش دادن عوارض و اختلالات جنسی و بهبود آنها در افراد؛

– کمک به درمان و پیشگیری از کم خونی ناشی از کمبود اسید فولیک؛

– بهبود فعالیت ها و عملکردهای ورزشی در افراد؛

– مقابله با استرس و فشارهای روحی و روانی در افراد و عوارض حاصله از آنها؛

– کمک به بهبود عملکرد قلب؛

– افزایش دهنده میل جنسی در آقایان و تقویت نیروی باروری و برطرف کردن مشکلات نعوذ در مردان؛

– کمک به تقویت کردن قدرت بینایی افراد؛

– بهبود و تقویت سیستم ایمنی بدن؛

– عاملی مؤثر برای کمک به عملکرد سم زدایی کبد؛

– افزایش دهنده میزان گردش خون در اندام های بدن آقایان و به ویژه در مغز آن ها؛

– محصولی سرشار از مولتی ویتامینی مینرال، ساخت کشور ایران و تحت لیسانس استرالیا با برند گلدن لایف؛

نکاتی درباره استفاده از  قرص انرژکس گلدن لایف

– محصول موردنظر یک مکمل دارویی بوده و به همین جهت برای تشخیص، درمان و یا پیشگیری مورد استفاده قرار نمی گیرد.

– افراد مصرف کننده نباید میزان استفاده از این قرص را بدون تجویز پزشک افزایش دهند.

– چنانچه فرد از داروی خاصی استفاده می کند، در صورتی که بخواهد از مکمل مورد نظر استفاده کند، حتماً باید با تشخیص و مجوز پزشک باشد.

– نگهداری این قرص باید در محیطی خشک و خنک و در دمای بین 15 تا 25 درجه سانتی گراد و به دور از تابش نور مستقیم خورشید و همچنین به دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

– مصرف این مکمل با داروهایی از قبیل دولوکستین، پروپرانول و پروستیکا تداخل داشته و فرد باید این مکمل را با فاصله زمانی حداقل دو ساعت از آنها، مصرف کند.

– فرد باید در نظر داشته باشد که به جز داروهای معرفی شده در بند فوق، اگر داروی دیگری نیز مصرف می کند، قبل از مصرف مکمل مورد بررسی حتماً با پزشک مورد نظر مشورت کند.

مصرف قرص انرژکس گلدن لایف

– مصرف این مکمل به گونه ای است که باید روزانه یک عدد قرص به همراه با غذا و با یک لیوان آب میل شود.

– تحقیقات نشان داده اند که بهترین زمان مصرف این دارو برای اثرگذاری بیشتر در فرد، هر روز صبح پس از صرف صبحانه است.

– تاکنون عارضه خاصی از مصرف این دارو برای افراد گزارش نشده است ولی در صورتی که افراد شاهد عوارضی از قبیل اسهال، استفراغ، سردرد و سرگیجه و سایر عوارض دیگر بودند باید حتما با پزشک مشاور خود مشورت کنند.

ترکیبات

ترکیبات موجود در قرص انرژکس گلدن لایف در برگیرنده سه گروه از مهمترین مواد مغذی موجود در بدن بوده که عبارتند از: ویتامین های محلول در آب شامل ویتامین های گروه B و C، ویتامین های محلول در چربی شامل ویتامین های E و D3 و سایر عناصر معدنی انرژی بخش و مورد نیاز برای آقایان از قبیل زینک، منیزیم، کلسیم، منگنز، سلنیوم و ید است.

علاوه بر این ترکیبات مورد نظر، در این مکمل از ترکیبات دیگری ازقبیل عصاره گیاه دامیانا، جنسینگ کره ای، جینکو بیلوبا و تریبولوس استفاده شده است که مهمترین خاصیت این گیاهان این است که به تقویت میل جنسی کمک کرده و قدرت عضله ها را افزایش می دهد و در نهایت در کسب سلامت جنسی آقایان بسیار مفید و مؤثر است. جدول زیر مهمترین این ترکیبات را نشان می دهد:

نام ترکیب مقدار ترکیب موجود در هر قرص میزان نیاز روزانه
ویتامین B1 10 mg 100 %
ویتامین B2 10 mg 100 %
ویتامین B3 50 mg 100 %
ویتامین B5 70  mg 100 %
ویتامین B6 30  mg 100 %
ویتامین B12 50 mcg *
ویتامین C 100 mg *
ویتامین E 50 mg *
ویتامین D3 400 mg *
کلسیم کربنات و کلسیم هیدروژن فسفات 200 mg *
زینک 15 mg *
منیزیم 50 mg *
منگنز 2 mg *
سلنومتیونین 50 mg *
ید 764 mg *
کو آنزیم Q10 30 mg *
جنسینگ 100 mg *
پتاسیم 764 mg *
جینکو بیلوبا 10 mg *
تریبولوس 120 mg *
دامیانا 20 mg *
خار مریم 57 mg *

 

نتیجه­ گیری

یکی از مهمترین مشکلات و اختلالاتی که افراد به ویژه آقایان در سنین میانسالی با آن درگیر می شوند و بر روی کیفیت زندگی زناشویی آنها تأثیرات مخرب بسیاری می گذارد، مشکلات و اختلالات موجود جنسی هستند. حال برای مقابله با این مشکل و معضلات، باید از مکملی استفاده کنند که سرشار از ویتامین ها و مینرال های معدنی مهم برای تقویت روابط جنسی آنها باشد. در این مورد، بسیاری از تحقیقات نشان داده اند که با استفاده از قرص مکملی انرژکس گلدن، به خاطر دارا بودن مقدار زیادی ترکیبات مؤثر و تشکیل شده از عصاره گیاهان مؤثری از قبیل گیاه جنسینگ و خار مریم و بقیه ترکیبات ذکر شده، می تواند نقش مؤثری در کاهش این نوع مشکلات داشته باشد و به بهبود و تقویت میزان انرژی موجود در بدن افراد کمک کند. دو گیاه مؤثر در تشکیل این قرص، عصاره گیاه جنسینگ و جینکو بیلوبا است که از قدیم الایام، نقش بسیار بسزایی را در درمان نعوذ مردان داشته است و به افزایش ترشح تستوسترون بدن و تولید نیتریک اسید در رگ های آلت تناسلی، منجر به برطرف کردن مشکلات موجود در نعوذ شده و میل جنسی را در آقایان تقویت می کنند.

همان طور که اشاره شد، یکی از مهمترین تأثیراتی که این مکمل دارد، این است که به افزایش میزان قدرت ماهیچه های بدن فرد کمک کرده و به تقویت آنها منجر می شود. بنابراین، محصول انرژکس با تأمین انواع ویتامین ها و املاح معدنی موجود در کنار گیاهان دارویی خاص از قبیل جنسینگ و خار مریم و سایر گیاهان معرفی شده در بخش ترکیبات، نقش بسیار مهمی را در حفظ و ارتقاء سلامت عمومی و جسمانی فرد و افزایش قدرت بدنی در آقایان با عملکرد عضله سازی فراهم می کند.

 

قرص انرژکس گلدن لایف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *