پوست،مو و ناخن

ساشه کلاژن چه فوایدی برای پوست و مو دارد؟

ساشه کلاژن یک مکمل تغذیه ای حاوی هیالورونیک اسید، ویتامین سی و کلاژن هیدرولیز شده می باشد که برای پوست و مو مفید می باشد.

مصرف کلاژن به صورت خوراکی برای بدن مضر نمی باشد. ولی لازم است که از افراد از مکمل های تغذیه ای حاوی کلاژن با کیفیت استفاده کنند. ساشه کلاژن گلد یکی از با کیفیت ترین ساشه هایی است که با داشتن کلاژن، نقش بسیار موثری در سلامت پوست و مو دارد. این محصول حاوی کلاژن هیدرولیز شده بوده که به راحتی جذب پوست می شود.

با اینکه بسیاری از افراد با فواید ساشه کلاژن گلد آشنا هستند؛ باز هم لازم است که فواید مصرف این ساشه ذکر شود. با توجه به اهمیت مصرف این ساشه، در ادامه این مقاله قصد داریم خواص و فواید مصرف ساشه کلاژن گلد را به شما توضیح دهیم.

ساشه کلاژن گلد و فواید مصرف آن برای پوست

ساشه کلاژن گلد به عنوان یکی از بهترین مکمل های تغذیه ای است که برای تامین کلاژن مورد نیاز بدن قابل استفاده می باشد. این ساشه حاوی ترکیبات بسیار متنوعی بوده که هر کدام برای پوست و مو خواص زیادی دارند. با توجه به اینکه کلاژن هیدرولیز شده موجود در این ساشه، به صورت تخصصی برای پوست و مو قابل استفاده می باشد، بیشترین اثربخشی این محصول نیز مربوط به پوست و مو می شود. از جمله خواص و فواید مصرف این ساشه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کمک به افزایش استحکام و سفتی پوست: کلاژن موجود در این ساشه به صورت تخصصی برای پوست مفید می باشند. کلاژن نوع 1 و کلاژن نوع 3 هیدرولیز شده در این ساشه، باعث افزایش استحکام پوست می شوند. پس از مصرف این محصول، سفتی پوست شما افزایش پیدا خواهد کرد.
  • رفع چروک های ریز پوستی و کاهش عمق چروک ها: کلاژن یک پر کننده چروک های پوستی است. اگر دارای چروک های ریز و یا عمیق پوستی می باشید، می توانید از ساشه کلاژن گلد برای کاهش عمق چروک های پوستی و رفع چروک های ریز پوستی استفاده نمایید.
  • موثر در حفظ جوانی و زیبایی پوست: ساشه کلاژن گلد با داشتن کلاژن مفید برای پوست، نقش بسیار موثری در حفظ جوانی پوست دارد. به طور کلی دلیل پیری پوست، در اثر کاهش کلاژن در پوست می باشد. به همین خاطر، مصرف ساشه کلاژن گلد می تواند باعث جلوگیری از پیری زودرس پوست شود و همچنین در حفظ جوانی و زیبایی پوست موثر باشد.

فواید مصرف این ساشه برای مو چیست؟

ساشه کلاژن گلد به عنوان یک ساشه فوق العاده عالی است که برای حفظ سلامت موها نیز قابل مصرف می باشد. این ساشه حاوی ترکیباتی است که از مو نیز محافظت می کنند. خود کلاژن به کار رفته در این محصول، از شکنندگی موها جلوگیری کرده و باعث افزایش استحکام موها می گردد. از جمله خواص و ویژگی های مختلفی که برای این ساشه وجود دارند، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کاهش ریزش مو: کلاژن با تغذیه فولیکول های مو، ریزش مو را تا حد زیادی کاهش می دهد. بسیاری از تحقیقات نشان می دهند که مصرف ساشه کلاژن گلد، باعث کاهش ریزش مو شده و در رفع طاسی سر نیز موثر می باشد.
  • افزایش ضخامت موها: ساشه کلاژن می تواند ضخامت موها را افزایش دهد. زیرا پروتئین کلاژن، باعث افزایش استحکام موها شده و ضخامت هر یک از تارهای مو را افزایش خواهد داد.
  • رشد مجدد موها: ساشه کلاژن گلد با داشتن ترکیبات مغذی، باعث رویش مجدد موها می شود. به همین خاطر، افرادی که دارای ریزش مو می باشند، می توانند با مصرف این محصول هم ریزش موی خود را کاهش دهند و هم باعث افزایش رویش مجدد موها گردند.

ترکیبات موثر به کار رفته در ساشه کلاژن گلد

ساشه کلاژن گلد به عنوان یکی از بهترین مکمل های تغذیه ای حاوی کلاژن محسوب می گردد که حاوی ترکیبات متنوعی می باشد. این ترکیبات باعث افزایش اثربخشی این محصول شده اند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

  • کلاژن هیدرولیز شده مارین: کلاژن هیدرولیز شده ترکیب اصلی به کار رفته در ساشه می باشد. این نوع کلاژن برای پوست بسیار مفید است و می تواند باعث افزایش ضخامت موها در بخش فولیکول های مو گردد.

کلاژن هیدرولیز شده مارین به راحتی به لایه درم پوست می رود و می تواند در رفع مشکلات پوستی موثر باشد. مصرف کلاژن هیدرولیز شده برای رفع پیری پوست بسیار توصیه می شود. زیرا این نوع کلاژن می تواند از چروک های پوستی جلوگیری کند و باعث حفظ جوانی و زیبایی پوست گردد.

  • هیالورونیک اسید: هیالورونیک اسید به عنوان یک ماده خاص در بدن شناخته می شود که نقش بسیار مهمی در حفظ رطوبت مورد نیاز پوست دارد. هیالورونیک اسید باعث تولید کلاژن و الاستین در پوست شده و از پیری پوست جلوگیری می کند.

هیالورونیک اسید یک ضد التهاب قوی است و می تواند از بروز التهاب و مشکلات ناشی از زخم های پوستی کمک کننده باشد. هیالورونیک اسید در رفع خشکی بیش از حد موها نیز موثر می باشد.

  • ویتامین سی: ویتامین سی یکی از ویتامین های ضروری برای بدن بوده که خواص زیادی برای بدن و ارگان های مختلف بدن دارد. این ویتامین یک آنتی اکسیدان است که از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند. مصرف ویتامین سی، در کاهش چین و چروک های پوستی موثر است. زیرا ویتامین سی می تواند باعث تولید و تحریک تولید کلاژن در پوست و بدن شود. به همین خاطر، مصرف ویتامین سی در کنار دو ترکیب ذکر شده، بسیار مفید خواهد بود.

نحوه مصرف این ساشه چگونه است؟

نحوه مصرف ساشه کلاژن گلد در نتیجه ای که می بینید، بسیار اهمیت دارد. اگر می خواهید بیشترین اثربخشی را از مصرف این ساشه مشاهده کنید، باید به بهترین نحو از این ساشه استفاده کنید. همانطور که از نام این محصول مشخص است، این محصول به صورت پودری به تولید رسیده است.

پودر موجود در این ساشه، به خوبی در آب و یا مایعات دلخواه حل می شود. بزرگسالان می توانند روزانه 1 عدد از این ساشه را مصرف نمایند. البته این ساشه باید بلافاصله بعد از حل شدن در آب مصرف گردد تا اثربخشی مطلوبی داشته باشد.

برای مشاهده اثربخشی مصرف خوراکی کلاژن، باید حداقل به مدت 4 الی 12 هفته از ساشه کلاژن استفاده کنید. پس حداقل به مدت 1 ماه از ساشه کلاژن گلد برای تامین کلاژن و هیالورونیک اسید و ویتامین سی مورد نیاز بدن خود استفاده کنید.

تفاوت میان ساشه و قرص کلاژن گلد چیست؟

ساشه کلاژن گلد و قرص کلاژن گلد دو محصولی هستند که با داشتن کلاژن هیدرولیز شده، برای پوست بسیار مفید می باشند. این محصولات برای تامین کلاژن قابل مصرف می باشند و می توانند به صورت خوراکی استفاده شوند. ولی تفاوت های زیادی بین این دو محصول وجود دارد.

ساشه کلاژن گلد حاوی ویتامین سی، هیالورونیک اسید و همچنین کلاژن هیدرولیز شده نوع 1 و نوع 3 می باشد. این سه ترکیب می توانند برای پوست، مو و ناخن ها بسیار مفید باشند و اثربخشی بهتری را نشان دهند. ولی قرص کلاژن گلد، فقط حاوی کلاژن هیدرولیز شده نوع 1 و نوع 3 است. از این رو اثربخشی و نتیجه ای که در اثر مصرف ساشه کلاژن گلد مشاهده می کنید، بهتر است از قرص کلاژن گلد می باشد.

تفاوت دیگری که میان این دو محصول وجود دارد، نوع و فرم این دو محصول است. در واقع، قرص کلاژن گلد به صورت قرصی به تولید رسیده است و نحوه مصرف آن نیز 3 عدد در روز است. ولی ساشه کلاژن گلد به صورت پودری به تولید رسیده است و باید روزانه 1 عدد از این ساشه را مصرف نمود.

میزان کلاژن به کار رفته در ساشه کلاژن گلد بیشتر از قرص کلاژن گلد می باشد. بنابراین، به طور کلی ساشه کلاژن گلد یک محصول قوی تری نسبت به قرص کلاژن گلد می باشد.

نتیجه گیری

مصرف خوراکی کلاژن بسیار برای پوست و مو مفید می باشد. در این مقاله سعی کردیم که فواید مصرف ساشه کلاژن گلد را به شما توضیح دهیم. این ساشه با داشتن هیالورونیک اسید و ویتامین سی، اثربخشی بهتری نسبت به دیگر محصولات دارد. این محصول به راحتی از چین و چروک های پوستی جلوگیری می کند و همچنین باعث افزایش استحکام پوست می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *