دسته‌بندی نشده

رفع ناراحتی سینه با شربت کوکنار بایر بهساز دارو

رفع ناراحتی سینه

رفع ناراحتی سینه با شربت کوکنار بایر بهساز دارو

احتمالا همه ما تا به الان دچار سرماخوردگی، آنفلانزا، کرونا شده ایم؛ و همانطور که میدانید این نوع بیماری های عفونی اصولا ریه ها را درگیر کرده و عامل بروز درد های قفسه سینه و سرفه های شدید و آبریزش بینی می گردد. پزشکان در چنین شرایطی معمولا داروهایی برای تسکین درد و جلوگیری از سرفه و آبریزش بینی استفاده میکنند.

در این مقاله از دارو مارکت ما قصد داریم شما را با یکی از این دارو ها به نام شربت کوکنار بایر بهساز دارو آشنا کنیم پس در ادامه این مقاله با ما همراه شوید.

شربت کوکنار بایر بهساز دارو

شربت کوکنار بایر بهساز دارو درواقع نام دیگر شربت خشخاش می باشد که از قدیم برای رفع درد ها و سرماخوردگی ها استفاده می شده است.

شربت کوکنار بایر بهساز دارو یک شربت گیاهی از عصاره خشخاش است که در ساخت آن معمولا از عصاره کپسول خشخاش و عصاره آبی دانه  خشخاش استفاده میگردد تا بیشترین خلوص از مواد مغذی آن بست آید و تاثیر آن چندین برابر شود.

رفع ناراحتی سینه

خواص شربت کوکنار بایر بهساز دارو

شربت کوکنار بایر بهساز دارو خواصی دارد که آن را از دیگر دارو های مشابه متمایز میکند که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد:

درمان بیماری های عفونی

همانطور که اشاره شد معمولا بیماری های عفونی مانند سل، کرونا، آنفلانزا، سرماخوردگی و… ریه ها و قفسه سینه را به شدت تحت تاثیر می گذارند.شربت کوکنار بایر بهساز دارو یکی از دارو هایی است که در چنین شرایطی برای تسکین درد ها، جلوگیری و کاهش سرفه، رفع آبریزش بینی، رفع ناراحتی های سینه تجویز میگردد.

ترک اعتیاد

از شربت کوکنار بایر بهساز دارو علاوه بر درمان بیماری های عفونی مانند سرماخوردگی، آنفلانزا و کرونا می توان در بهبود شرایط افراد در حال ترک اعتیاد استفاده کرد. شربت کوکنار بایر بهساز دارو می تواند به اثر بخشی بیشتر دارو های ترک اعتیاد کمک کند.

رفع ناراحتی سینه

زود انزالی ناشی از ترک اعتیاد

برتری دیگری که شربت کوکنار بایر بهساز دارو نسبت به دیگر دارو های ترک اعتیاد دارد این است که برعکس آن دارو ها که سبب زود انزالی می گردند شربت کوکنار بایر بهساز دارو می تواند به جلوگیری و درمان زود انزالی ناشی از مصرف اینم دارو ها کمک کند.

رفع بی خوابی

شربت کوکنار بایر بهساز دارو به دلیل خاصیت آرامبخشی که دارد می توند به بهبود کیفیت خواب و کاهش استرس ها کمک کند پس اگر دچار استرس و اضطراب شدید هستید این دارو می تواند به بهبود روند درمان شما کمک کند.

بازیابی قوای بدنی

شربت کوکنار بایر بهساز دارو می تواند به بازیابی قوای بدنی کمک کند. از این رو تجویز و مصرف شربت کوکنار بهساز دارو زیر نظر پزشک به مرور زمان می تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن بیماران کمک کند.

رفع مشکلات مزاج

از دیگر خواص و کاربرد های شربت کوکنار بایر بهساز دارو می توان به رفع مشکلات گرم و خشکی مزاج مثل اسهال اشاره کرد پس اگر مزاج شما بهم ریخه است برای درمان می توانید روی این دارو حساب کنید.

رفع ناراحتی سینه

شیوه مصرف شربت کوکناربایر بهساز دارو

مصرف شربت کوکنار بایر بهساز دارو برای بزرگسالان روزی سه بار هر بار یک قاشق غذاخوری و برای  کودکان روزی سه قاشق مربا خوری تجویز میگردد.

ممنوعیت شربت کوکنار بایر بهساز دارو

درست است که شربت کوکنار بایر بهساز دارو یک دارو کاملا گیاهی می باشد اما با این وجود این دارو برای خانم های باردار و افراد حساس به خشخاش توصیه نمی شود.

خرید شربت کوکنار بایر دارو

اگر دچار درد های قفسه سینه و سرفه های آزار دهنده شده اید و قصد خرید شربت کوکنار بایر بهساز دارو را دارید می توانید این دارو را از بخش خرید دارومارکت با مناسب ترین قیمت خریداری کرده و از مشاوره پزشکان متخصص سایت ما بهرمند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *