مولتی ویتامین

تقویت استخوان ها با قرص سیترابن هولیستیکا Holistica Citra Bone

تقویت استخوان‌ها و مصرف کلسیم مناسب برای حفظ سلامت استخوان‌ها بسیار مهم است. استخوان‌ها عمدهٔ ساختار حمایتی بدن هستند و وظیفهٔ حمایت از عضلات و اندام‌ها را بر عهده دارند. همچنین، استخوان‌ها منبع ذخیرهٔ کلسیم در بدن هستند که در صورت نیاز برای حفظ تعادل کلسیم خون استفاده می‌شود.

قرص سیترابن هولیستیکا Holistica Citra Bone یک مکمل فوق العاده برای کمک به دریافت کلسیم، ویتامین D و منیزیم لازم در سنین رشد و نمو، بارداری و شیردهی است. افرادی که کمبود کلسیم دارند می‌توانند از این مکمل برای بهبود وضعیت خود استفاده کنند.

در ادامه همراه دارومارکت باشید تا قرص سیترابن هولیستیکا Holistica Citra Bone بررسی کنیم 🙂

معرفی قرص سیترابن هولیستیکا

قرص روکش دار سیترابن هولیستیکا مکمل غذایی ویژه، محتوی کلسیم سیترات، منیزیم دریایی و همچنین ویتامین D۳ طبیعی است. ترکیب کلسیم سیترات برای افرادی که به علت مشکلات گوارشی و مصرف داروهای آنتی اسید نمی توانند از سایر ترکیبات کلسیم استفاده کنند بسیار ایده آل است.

قرص روکش دار سیترابن هولیستیکا برای کسانی که از داروهای خاص (مانند کورتون، فنوباربیتال، فنی توئین و …) که سبب پوکی استخوان می‌شوند استفاده می کنند، بسیار مناسب است.

تحقیقات جدید دانشمندان نشان می‌دهد هر چه مقدار ویتامین D در بدن کمتر باشد احتمال شکستگی استخوان‌ها بیشتر است. در یک مطالعه بالینی مشاهده شد ۷۷% بیمارانی که به شکستگی استخوان ناشی از حوادث دچار شده اند، ویتامین دی کمتری داشتند.

دریافت روزانه کلسیم و منیزیم همراه با ویتامین D۳ در مقادیر توصیه شده توسط سازمان بهداشت جهانی، به عموم مردم و خصوصا به گروه‌های در معرض خطر مانند کودکان در سنین رشد، زنان باردار و شیرده، زنان در دوران یائسگی و بیماران مبتلا به پوکی استخوان تاکید می‌شود.

ترکیبات قرص سیترابن هولیستیکا Holistica Citra Bone

ترکیبات قرص سیترابن هولیستیکا شامل موارد زیر می باشد:

  • کلسیم Calcium Citrate
  • منیزیم Magnesium Marine
  • ویتامین
  • D3

نقش کلسیم در بدن

کلسیم یکی از مواد معدنی مهم برای سلامت بدن است و نقش‌های متعددی در عملکرد بدن دارد. کلسیم عنصر اساسی برای ساخت استخوان‌ها و دندان‌ها است. حدود 99٪ کلسیم بدن در استخوان‌ها و دندان‌ها ذخیره شده است و نقش اساسی در حفظ سلامت و قوام استخوان‌ها و دندان‌ها دارد. کلسیم در انتقال سیگنال‌های عصبی نقش مهمی ایفا می کند. وقتی سیگنال عصبی به سطح یک سلول عصبی می‌رسد، کلسیم به داخل سلول وارد می‌شود و انتقال سیگنال را فعال می‌کند.

همچنین در انقباض عضلات نقش دارد. وقتی سیگنال عصبی به عضله می‌رسد، کلسیم وارد سلول عضله می‌شود و باعث انقباض عضله می‌شود. کلسیم نقش حیاتی در سلامت و عملکرد صحیح بدن دارد. از اهمیت آن در استخوان‌سازی و حفظ قوام استخوان‌ها و دندان‌ها گرفته تا انتقال سیگنال‌های عصبی، انقباض عضلات، فعالیت آنزیم‌ها، انعقاد خون، رشد سلولی و حفظ تعادل pH خون.

نقش منیزیم در بدن – قرص سیترابن هولیستیکا

منیزیم نیز مانند کلسیم، یکی از مواد معدنی مهم برای سلامت بدن است و در عملکرد بسیاری از فرایندهای بیولوژیکی دخالت دارد. منیزیم در ساخت و حفظ استخوان‌ها و دندان‌ها نقش دارد. این عنصر معدنی در فرآیند تشکیل کلسیم و تثبیت آن در استخوان‌ها و دندان‌ها مهم است.

منیزیم در فعالیت بیش از 300 آنزیم مختلف در بدن نقش دارد. این آنزیم‌ها در فرآیندهای متنوعی از جمله متابولیسم انرژی، سنتز پروتئین، فعالیت عصبی و عضلانی، تنظیم فعالیت قلب و عروق و سایر فرایندهای بیولوژیکی مهم همراهی می‌کنند. همچنین در تنظیم عملکرد عضلات نقش دارد. این عنصر معدنی به عملکرد صحیح عضلات کمک می‌کند و در انقباض و رفلکس عضلانی و همچنین تنظیم نقل قولی عصبی-عضلانی مهم است.

منیزیم نقشی در تنظیم سطح قند خون دارد. این عنصر معدنی می‌تواند تأثیری بر متابولیسم قند داشته باشد و کمک به تنظیم سطح قند خون و حساسیت به انسولین نماید. همچنین نقش مهمی در حفظ سیستم عصبی دارد. این عنصر معدنی به عنوان یک ماده ضد استرس عمل می‌کند و تأثیر مثبتی بر سلامت عمومی سیستم عصبی دارد. همچنین، منیزیم می‌تواند در کاهش تحریک‌پذیری عصبی و بهبود خواب و استراحت نقش داشته باشد.

منیزیم

نقش ویتامین D3 در بدن

ویتامین D3 که به عنوان ویتامین D ویا کلسیفریول شناخته می‌شود، یکی از ویتامین‌های مهم برای سلامت بدن است. این ویتامین به صورت طبیعی در بدن تولید می‌شود، اما می‌توان آن را از منابع مغذی خارجی نیز دریافت کرد. ویتامین D3 نقش مهمی در جذب و متابولیسم کلسیم و فسفر دارد. این ویتامین باعث افزایش جذب کلسیم و فسفر از روده‌ها می‌شود و به حفظ سطح مناسب این دو ماده معدنی در استخوان‌ها و دندان‌ها کمک می‌کند. این فرآیند برای ساخت استخوان‌های قوی و سالم بسیار اساسی است.

ویتامین D3 به عنوان یک مولکول کلیدی در حفظ سلامت استخوان‌ها عمل می‌کند. با کمبود ویتامین D3، جذب کلسیم از روده‌ها کاهش می‌یابد و این موضوع می‌تواند منجر به ضعف استخوان‌ها، کاهش چگالی استخوانی، و در نتیجه افزایش خطر ابتلا به کمبود استخوانی (استئوپروز) گردد.

ویتامین D3 نقش مهمی در حفظ سیستم ایمنی دارد. این ویتامین قادر است فعالیت سلول‌های سیستم ایمنی را تقویت کند و به تعادل مناسب بین سیستم ایمنی التهابی و ضدالتهابی کمک کند. با افزایش سطح ویتامین D3 در بدن، خطر ابتلا به بیماری‌های التهابی و ایمنی‌ای مانند التهاب‌های مزمن، آلرژی‌ها و بیماری‌های اتوایمیونی را کاهش می‌دهد.

ویژگی های قرص سیترابن هولیستیکا Holistica Citra Bone

  • جذب بالا
  • محافظت کننده از سنگ کلیه
  • کاهش اسید معده
  • کمک به بهبود پوکی استخوان
  • جذب مواد معدنی در سنین رشد
  • کاهش پوکی استخوان در سنین منوپوز
  • کمک به دریافت کلسیم، ویتامین D و منیزیم لازم در بارداری و شیرده
  • بهبود سلامت عضلات و استخوان ‌ها

ویژگی های قرص سیترابن هولیستیکا

روش مصرف قرص سیترابن هولیستیکا

بزرگسالان قرص سیترابن هولیستیکا روزانه 2 عدد همراه با آب یا طبق دستور پزشک مصرف کنید.

نکات مهم مصرف

قرص سیترابن هولیستیکا را در زمان بارداری و شیردهی تنها با مشورت پزشک مصرف شود.

 

از دارومارکت بخرید!

خرید انواع مکمل از فروشگاه آنلاین دارومارکت می‌تواند به شما کمک کند تا نیازهای غذایی خود را برآورده کنید. این فروشگاه مجموعه‌ای از مکمل‌های گیاهی، ویتامین‌ها، مواد معدنی و مکمل‌های دیگر را ارائه می‌دهد که به شما کمک می‌کند تا به سلامت عمومی خود اهمیت بدهید.

قبل از خرید هر نوع مکمل، مهم است که با پزشک یا متخصص تغذیه خود مشورت کنید تا نیازهای خاص خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که استفاده از آن برای شما مناسب است. همچنین، باید مطمئن شوید که مکمل‌ها دارای استانداردهای کیفیت و ایمنی لازم هستند.

فروشگاه آنلاین دارومارکت محصولات معتبر و با کیفیت از برندهای معروف را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت آنلاین فروشگاه، محصولات مورد نیاز خود را انتخاب کنید و آن‌ها را به سبد خرید خود اضافه کنید. سپس می‌توانید با پرداخت آنلاین یا دریافت درب منزل، سفارش خود را تکمیل کنید.

با استفاده از فروشگاه آنلاین دارومارکت، شما می‌توانید به راحتی و در هر زمانی که بخواهید، مکمل‌های خود را سفارش داده و به سلامتی خود اهمیت بدهید.

همچنین از دارومارکت سفارش دهید: خرید انواع مکمل ، مکمل های ورزشی و آرایشی و بهداشتی از  دارومارکت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *