پوست،مو و ناخن

مکمل روشن کننده پوست – قرص پیگمنتا درمکس

قرص پیگمنتا

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که با اعتماد به نفس افراد ارتباط مستقیم دارد، پوست صورت‌تشان است. مخصوصا بانوان عزیز که برای زیبایی بیشتر به پوشت خود رسیدگی می کنند. قرص پیگمنتا درمکس یک مکمل فوق العاده قوی و تاثیرگذار در روشن کردن پوست صورت است. همچنین می‌تواند لکه و جوش های صورت را بهبود بخشد و باعث درخشندگی و صافی پوست صورت شود. ترکیبات موثر در این مکمل باعث فواید زیاد آن شده است. پیشنهاد می‌کنیم این مکمل را در برنامه غذایی خود بگنجانید البته قبل از آن با دارومارکت همراه باشید تا درباره مکمل پیگمنتا درمکس بیشتر صحبت کنیم.

قرص پیگمنتا چیست؟

قرص پیگمنتا به عنوان یک مکمل جوانسازی و شفاف سازی پوست می باشد که از یک ترکیب قوی از آمینو اسیدها ساخته شده است. این مکمل در واقع محصولی از برند درمکس (Dermax) و ساخت شرکت داروسازی پارس حیان است.

ترکیبات اصلی کپسول پیگمنتا ال-گلوتاتیون، ویتامین C، ویتامین E، آلفا لیپوئیک اسید و روغن هسته انگور می باشد که تاثیر بسزایی در جوانسازی و جلوگیری از پیری زودرس دارد. این ترکیبات نه تنها باعث جوانسازی پوست می شود بلکه خاصیت های غذایی نیز دارند که می‌تواند رژیم غذایی شما را تکمیل نماید.

اگر به ترکیبات قرص پیگمنتا توجه کنید میبینید که شادابی و طراوت پوست را به همراه دارد، از چین و چروک جلوگیری می کند و پس از مصرف یک دوره این مکمل شاهده تغییرات چشم گیری در پوست صورت خود مشاهده خواهید کرد. این محصول فاقد سویا، شیر، گندم، گلوتن، تخم مرغ و هرگونه مواد شیرین‌کننده و نگهدارنده است و همین امر سبب شده تا گروه های مختلف سنی بتوانند از آن بدون نگرانی استفاده کنند.

قرص پیگمنتا

با ترکیبات کپسول پیگمنتا آشنا شویم:

قرص پیگمنتا شامل ترکیبات عالی و مغزی با کنترل کیفی بالا می‌باشد. ترکیبات موجود در این کپسول باعث شده تا از پیزی زودرس پوست جلوگیری کند، لکه ها و رنگدانه ها را بهبود بخشد و درخشندگی و شادابی پوست را به همراه دارد. در ادامه بطور جزئی‌تر ترکیبات موجود در این محصول را با هم بررسی خواهیم کرد:

ترکیبات موجود در محصول و مقدار آن در هر یک عدد کپسول

  • ال گلوتاتیون (L-Glutathione) 250 میلی‌گرم
  • ویتامین سی (Vitamin C) 50 میلی‌گرم
  • ویتامین ای (Vitamin E) 50 واحد بین المللی
  • آلفا لیپوئیک اسید (Alpha-lipoic Acid) 50 میلی‌گرم
  • عصاره دانه انگور (Grape Seed Extract) 25 میلی‌گرم

ال گلوتاتیون موجود در قرص پیگمنتا

ال‌گلوتاتیون یک ترکیب شیمیایی است که در سلول‌های بیولوژیکی وجود دارد و نقش مهمی در حفاظت از سلول‌ها و عملکرد سلامتی بدن ایفا می‌کند. ال‌گلوتاتیون به عنوان یک آنتی‌اکسیدان عمل می‌کند، یعنی می‌تواند در مقابل آسیب‌های اکسیداتیو و خطراتی که به سلول‌ها وارد می‌شوند، محافظت کند.

این ترکیب شامل سه اسید آمینه‌ی گلوتامیک اسید، سیستئین و گلیسین است. از جمله وظایف ال‌گلوتاتیون عبور از فرایندهای متابولیکی مختلف در سلول‌ها، دفع ترکیبات شیمیایی زائد و سمی، حفاظت از سلول‌ها در مقابل آسیب‌های اکسیداتیو، بازسازی و بازپرداخت سایر آنتی‌اکسیدان‌ها، نقش در فعالیت آنزیم‌ها و سیستم ایمنی بدن است.

مصرف ال‌گلوتاتیون باعث از بین رفتن لک‌های تیره پوست به نقاط روشن‌تر آن‌ها می شود. به عبارت دیگر تولید رنگدانه ملانین را کاهش می دهد و همین امر سبب روشن شدن پوست می گردد.

ویتامین C موثر در کلاژن سازی

ویتامین C یا آسکوربیک اسید یکی از ویتامین‌های مهم برای سلامتی است که نقش مهمی در ساخت و نگهداری کلاژن دارد. کلاژن یک پروتئین مهم است که در ساختار و سفتی پوست، بافت همبند و استحکام عروق خونی نقش دارد. ویتامین C در فرآیند کلاژن‌سازی نقش مهمی ایفا می‌کند و به عنوان یک آنتی‌اکسیدان قوی، از خطرات آسیب‌های اکسیداتیو به کلاژن جلوگیری می‌کند.

در کلاژن‌سازی، ویتامین سی نقشی بسیار حیاتی بازی می‌کند. این ویتامین به تولید هیدروکسی پرولین و هیدروکسی لیزین، دو اسید آمینه کلیدی در ساختار کلاژن، کمک می‌کند. همچنین، ویتامین C نقشی در فعالیت آنزیم‌های مربوط به کلاژن‌سازی دارد و فرآیند همبندی مولکول‌های کلاژن را تسهیل می‌کند.

با مصرف ویتامین سی، میزان سنتز کلاژن افزایش می‌یابد و پوست می‌تواند بهتر و جوان‌تر به نظر برسد. از طریق استفاده قرص پیگمنتا حاوی ویتامین C می‌توان نشانه‌های پیری پوست را کاهش داده و پوست را ترمیم کرد. همچنین می‌تواند رنگ پوست را بهبود بخشد و علائمی مانند لک‌های پوستی را کاهش دهد.

ویتامین E و تاثیرات پوستی آن

ویتامین E یک آنتی‌اکسیدان قوی است که می‌تواند تاثیرات مثبتی بر روی سلامت پوست داشته باشد. این ویتامین به عنوان یک آنتی‌اکسیدان، از خطرات آسیب‌های اکسیداتیو به پوست جلوگیری می‌کند و می‌تواند محافظت کننده‌ای قوی در برابر آسیب‌های ناشی از اشعه UV و آزاده‌های رادیکالی باشد.

ویتامین ای می‌تواند در مقابل آسیب‌های اکسیداتیو که توسط رادیکال‌های آزاد ایجاد می‌شود، محافظت کند. این آنتی‌اکسیدان قدرتمند می‌تواند اکسیداسیون پروتئین‌ها و لیپیدها را کاهش داده و باعث حفظ سلامت پوست شود. همچنین در کاهش علائمی مانند قرمزی، تورم و حساسیت پوست موثر است.

ویتامین E می‌تواند از تبخیر آب پوست جلوگیری کرده و نرمی و آبرسانی پوست را افزایش دهد. این ویتامین می‌تواند به افزایش محتوای آب پوست کمک کرده و پوست را نرم و لطیف کند. همچنین رشد و برگشت طبیعی سلول‌های پوست را ممکن می سازد و فرآیند ترمیم زخم‌ها و آسیب‌های پوستی را تسریع می بخشد.

مهم ترین خاصیت ویتامین ای کاهش علائم پیری پوست است. این ویتامین می‌تواند از خطوط ریز و چین و چروک‌های پوست کاهش دهد و به حفظ جوانی و انعطاف‌پذیری پوست کمک کند.

آلفا لیپوئیک اسید خاصیت ضد التهاب برای پوست

آلفا لیپوئیک اسید (ALA) یک ترکیب ضد التهاب و آنتی‌اکسیدان است که تاثیرات مثبتی بر روی سلامت پوست دارد. این ترکیب به طور طبیعی در برخی از مواد غذایی مانند گوجه فرنگی، اسفناج و سیر یافت می‌شود و همچنین در مکمل پیگمنتا در دسترس است.

آلفا لیپوئیک اسید در فرآیند ترمیم و بازسازی پوست نقش مهمی ایفا می‌کند. این ترکیب می‌تواند به رشد و برگشت طبیعی سلول‌های پوست کمک کند و فرآیند ترمیم زخم‌ها و آسیب‌های پوستی را سرعت بخشد. همچنین استفاده از قرص پیگمنتا که حاوی آلفا لیپوئیک اسید است می‌تواند بهبود کیفیت و ظاهر پوست را تحت تأثیر قرار دهد.

عصاره هسته انگور برای ترمیم و شفاف سازی پوست

عصاره هسته انگور یک مورد بسیار عالی برای سلامت و شفاف سازی پوست است. قرص پیگمنتا در ترکیب خود از عصاره هسته انگور استفاده می کند که خواص ضدباکتریایی دارد. همچنین این ویتامین می‌تواند رادیکال‌های آزاد ناشی از دود سیگار یا نور خورشید را تا حدودی خنثی کرده و روند پیری پوست را کندتر نماید.

قرص پیگمنتا

فواید قرص پیگمنتا

از مهم‌ترین خواص کپسول پیگمنتا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شفاف شدن و روشنایی پوست صورت
  • از بین بردن و لکه ها
  • رفع جای جوش ها
  • پیشگیری از پیگیری زودرس پوست
  • کاهش چین و چروک
  • جوان سازی پوست صورت
  • کاهش روند افتادگی پوست
  • محافظت از پوست در برابر اکسیداسیون سلولی

اما توجه داشته باشید که مهم‌ترین خاصیت قرص پیگمنتا خاصیت روشن کنندگی است. این کپسول در کاهش چین و چروک و رفع لکه‌های تیره کمک کرده و جوش ها را از بین میبرد.

قرص پیگمنتا را چگونه مصرف کنیم؟

برای مصرف کپسول پیگمنتا بهتر است طبق دستور پزشک عمل کنید. اگر دستور خاصی تجویز نشده است، می‌توانید روزانه 2 عدد قرص را همراه با غذا و یک لیوان آن مصرف نمایید. از مصرف بیش از دوز گفته شده و یا دستور پزشک خودداری کنید.

توصیه می‌شود که دوره مصرف قرص پیگمنتا را به مدت ۳ ماه در نظر بگیرید. پس از این بازه، ۲ تا ۴ هفته مصرف را قطع کرده و سپس در صورت نیاز یا تجویز پزشک، قرص را ادامه دهید.

قبل از مصرف این محصول حتما بروشور آن را مطالعه کنید تا از نکات قبل و زمان مصرف آگاه شوید و از عوارض و خطرات احتمالی پیشگیری کنید.

عوارض کپسول پیگمنتا

به ندرت پیش می آید که قرص پیگمنتا با عوارض همراه باشد. با این حال ممکن است در برخی از افراد با توجه به حساسیت هایی که دارند، علائمی مبنی بر عوارض این محصول مشاهده شود که در ادامه بررسی خواهیم کرد:

عوارضی مانند واکنش‌های پوستی مثل کهیر، راش، خارش و پوسته پوسته شدن، عوارض گوارشی مانند اسهال، تهوع، نفخ و کرامپ شکمی و عوارض خونی مانند افزایش ریسک خونریزی، افزایش احتمال سنگ کلیه، افزایش فشارخون، کاهش قند خون و عوارض تنفسی و قلبی-عروقی.

توجه کنید که این عوارض جانبی در برخی از افرادی که حساسیت یا بیماری پیش زمینه‌ای دارند یا داروی خاصی را مصرف می کنند، رخ می دهد. بنابراین باید قبل از مصرف این مکمل با پزشک مشورت نمایید.

قیمت قرص پیگمنتا

جهت اطلاع از قیمت قرص پیگمنتا و خرید آن می‌توانید به فروشگاه آنلاین دارومارکت، بدون اتلاف وقت و هزینه مزاجعه کنید. همچنین این محصول را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.ما با ارائه انواع مکمل ها برای بانوان و آقایان، ورزشکاران و … سعی بر افزایش خدمات با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت داریم.

کپسول پیگمنتا

از دارومارکت بخرید!

خرید انواع مکمل از فروشگاه آنلاین دارومارکت می‌تواند به شما کمک کند تا نیازهای غذایی خود را برآورده کنید. این فروشگاه مجموعه‌ای از مکمل‌های گیاهی، ویتامین‌ها، مواد معدنی و مکمل‌های دیگر را ارائه می‌دهد که به شما کمک می‌کند تا به سلامت عمومی خود اهمیت بدهید.

قبل از خرید هر نوع مکمل، مهم است که با پزشک یا متخصص تغذیه خود مشورت کنید تا نیازهای خاص خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که استفاده از آن برای شما مناسب است. همچنین، باید مطمئن شوید که مکمل‌ها دارای استانداردهای کیفیت و ایمنی لازم هستند.

فروشگاه آنلاین دارومارکت محصولات معتبر و با کیفیت از برندهای معروف را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت آنلاین فروشگاه، محصولات مورد نیاز خود را انتخاب کنید و آن‌ها را به سبد خرید خود اضافه کنید. سپس می‌توانید با پرداخت آنلاین یا دریافت درب منزل، سفارش خود را تکمیل کنید.

با استفاده از فروشگاه آنلاین دارومارکت، شما می‌توانید به راحتی و در هر زمانی که بخواهید، مکمل‌های خود را سفارش داده و به سلامتی خود اهمیت بدهید.

همچنین از دارومارکت سفارش دهید: خرید انواع مکمل ، مکمل های ورزشی و آرایشی و بهداشتی از  دارومارکت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *