موارد علمی

معرفی ژل آنتی آکنه پوست چرب و دارای جوش

معرفی ژل آنتی آکنه پوست چرب و دارای جوش

معرفی ژل آنتی آکنه پوست چرب و دارای جوش

یکی از واجبات روزمره هر شخص انجام روتین های پوستی‌ و مراقبت از پوست خود است و مسلما شمایی که درحال مطالعه این مقاله هستید تا به الان متوجه اهمیت این موضوع در افزایش سلامت و شادابی خود شده‌اید. قبل از شروع هر چیزی ابتدا باید پوست خود را بهتر بشناسید، تا بتوانید بهترین راهکارها را برای بهبود آن به کار گیرید. اگر پوست شما هم چرب است و مدام جوش میزند در این مقاله همراه دارومارکت باشید تا محصولی باکیفیت به نام ژل آنتی آکنه اورین را به شما عزیزان معرفی کنیم.

انوع پوست

بر اساس برسی های انجام شده، پنج نوع پوست وجود دارد:

  1. نرمال
  2. چرب
  3. خشک
  4. مختلط
  5. حساس

نوع پوست

که هرکدام مزایا و معایب منحصر به فرد خود را دارند که باعث شده است برای ایجاد تعادل در هر کدام راه‌کارهای متفاوتی پیشنهاد شود که موردبحث ما در این بخش نمی‌باشد.

درحقیقت تمرکز مقاله ما بر روی پوست های چرب و روش های درمان آن می‌باشد، پس اگر شما نیز با پوستی چرب دسته و پنجه نرم می‌کنید بی شک بهترین سایت را جهت کمک به پوست خود انتخاب نموده اید.

در ابتدا بیایید برسی کنیم که یک پوست چرب چه ویژگی هایی دارد و به چه پوست هایی پوست چرب گفته می‌شود!!

ویژگی های پوست چرب

در سر تا سر بدن ما غده های چربی وجود دارند که وظیفه تولید سِبوم بر عهده آنها می‌باشد و این میزان تولید سبوم است که جنس پوست ما را تایین میکند. در سر تا سر بدن ما غده های چربیی وجود دارند که وظیفه تولید سِبوم بر عهده آنها می‌باشد و این میزان تولید سبوم است که جنس پوست ما را تعیین می‌کند.

تولید این روغن طبیعی در بدن واجب بوده و سبب براقی و انعطاف پذیری بیشتر پوست می‌گردد؛ با این حال افزایش بیش‌از حد این نوع چربی مانند هر چیز دیگری برای پوست ما زیان آور بوده و سبب میشود که این نوع پوست در دسته پوست های چرب قرار گیرد.

اصولا پوست های چرب دارای چند ویژگی ثابت میباشند که آنها را از سایر پوست‌ها متمایز میگرداند:

  1. این نوع پوست بشدت براق‌تر و درخشنده‌تر از انواع دیگر است، به گونه‌ای که گویا صورت خود را با روغن چرب کرده‌اید.
  2. این نوع پوست بیشتر از نمونه‌های دیگر دچار جوش و آکنه میشود.
  3. از دیگر ویژگی های این نمونه افزایش منافذ باز الخصوص در نواحی بینی و پیشانی میباشد.
  4. عدم احساس خشکی پوست حتی پس از شستشو صورت.
  5. جذب نشدن لوازم آرایشی و عدم آرایش راحت به دلیل ناسازگاری اغلب لوازم آرایشی‌ها با چربی.

ویژگی های پوست چرب

معایب پوست چرب

همان‌گونه که میدانید افزایش سطح هر چیزی در بدن معضلاتی به همراه دارد و چربی پوست نیست از این قاعده مستثنی نمی‌باشد. با افزایش بیش‌ از حد چربی سِبوم منافذ پوست بسته شده و پوست شما حاوی جوش و آکنه خواهد شد و ممکن از پس از استفاده از لوازم آرایشی احساس سنگینی روی پوست خود داشته باشید.

مزایای پوست چرب

با این حال پوست های چرب می‌توانند فوایدی همچون نرمی و لطافت پوست و درخشندگی در کنار حفظ سلامت مو و رطوبت پوست داشته باشند و به طور کلی همچو محافظی برای پوست شما باشند.

چگونه پوست شفافی داشته باشیم؟!

همیشه گفته‌اند بهترین چیز‌ها در مسیر تعادل قرار دارند!

پس بهترین راه برای حفظ سلامت و شادمانی پوست ایجاد تعادل در میزان چربی و خشکی میباشد. راه های گوناگونی برای رسیدن به این امر وجود دارد که ساده‌ترین و موثرترین آن انجام روتین های پوستی مناسب و حفظ رژیم غذایی سالم و تنظیم میزان آب بدن می‌باشد.

شاید زیاد بنظر مهم نیایید اما تنظیم آب بدن بسیار در ترشح غدد چربی حائز اهمیت است. زیرا در صورت کاهش سطح آب در بدن، بدن گمان می‌کند که می‌تواند با افزایش ترشح چربی کمبود رطوبت پوست را جبران کند!!

این درحالی است که برای تحقق این هدف شما باید آب بیشتری بنوشید و یا غذا ها و سبزیجات آبدار بخورید و با کمی مرطوب کننده و آبرسان رطوبت پوست خود را تنظیم کنید.

و اما همه این‌‌ها بدون انجام روتین های پوستی بی فایده و بی تاثیر می‌باشند. زیرا که پوست انسان نیز همچون گیاهان برای طراوت و سرزندگی خود نیاز به مراقبت و رسیدگی دارد.

اما چگونه؟! آیا می‌توان به هر محصولی اعتماد کرد؟

هرگز!! پوست انسان حافظ روح و جسم آن است، طبیعی است که کوچک‌ترین بی‌احتیاطی در مراقبت از آن میتواند صدماتی جبران ناپذیر به همراه داشته باشد!

شما باید توجه داشته باشید که هرگز برای رفع چربی پوست خود از محصولاتی که دارای الکل می‌باشند استفاده ننمایید؛ زیرا که الکل با ایجاد خشکی و ایجاد توهم کمبود چربی غدد زیر پوستی را وادار به ترشح بیشتره چربی سِبوم می‌کند. اما در میان این انبوهی از محصولات پیشنهاد ما به شما در جهت حفظ تعادل چربی پوست و رهایی از جوش و آکنه “ژل آنتی آکنه اورین مخصوص پوست چرب و دارای جوش” می باشد.

شستشوی پوست چرب

معرفی ژل آنتی آکنه پوست چرب و دارای جوش

ژل آنتی آکنه اورین با کاهش چربی اضافی و ایجادتعادل پوستی از جوش‌های زیر پوستی جلوگیری می‌کند. همچنین این ژل به دلیل داشتن خاصیت باکتری‌زدایی و ضد قارچ بودن باعث کاهش و بهبود جوش و آکنه می‌گردد. از طرفی دیگر نیز به دلیل داشتن توانایی بستن منافذ باز پوستی سبب حفظ پوست از آلودگی‌ها و در نهایت جلوگیری از بروز جوش‌ها میگردد.

چرا ژل آنتی آکنه اورین؟

از دیگر ویژگی هایی که ژل آنتی آکنه اورین را به بهترین و محبوب‌ترین محصول بازار بدل کرده است این است که با وجود طراحی آن برای پوست های چرب می‌توانند محصولی مناسب برای دیگر انواع پوست ها باشد، که علاوه بر جلوگیری از بروز جوش و آکنه سبب ترمیم و رفع جای جوش ها شده و پوستی صاف و شفاف برای شما به ارمغان میاورد.

ژل آنتی آکنه اورین

مشخصات ژل آنتی آکنه اورین

  • کاهش منافذ باز پوست
  • کاهش قرمزی و التهاب پوست
  • روشن کننده پوست و رفع لک های ناشی از آکنه
  • رفع اسکار ناشی از جوش
  • پیشگیری و درمان جوش های بعد از اصلاح صورت و اپیلاسیون
  • مناسب انواع پوست

 

می‌توانید محصول ژل آنتی آکنه اورین را با کیفیت عالی و قیمت بسیار مناسب همراه با تخفیفات ویژه از دارومارکت خریداری کنید. برای اطلاعات بیشتر به فروشگاه آنلاین دارومارکت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *