مولتی ویتامین

بهترین قرص تقویت چشم و بینایی

Strengthen-the-eyes

بهترین قرص تقویت چشم و بینایی

Strengthen-the-eyes

چشم ها حیاتی ترین عضو بدن ما محسوب می شوند چرا که این چشم ها هستند که به ما این قدرت را میدهند تا جهان اطرافمان را بهتر بشناسیم و از زیبایی های این جهان لذت ببریم و تجربه های جدید کسب کنیم؛ از این رو مراقبت و رسیدگی فوری به این اندام حیاتی جزو اولویت های زندگی همه ما می باشد.

طبق برسی های انجام شده امروزه بیش از نیمی از جمعیت جهان از مشکلات بینایی رنج میبرند، از این رو متخصیص چشم تصمیم به آگاهی سازی مردم کرده اند تا از پیشرفت این روند جلوگیری کنند. ما نیز در این مقاله از دارومارکت قصد داریم گوشه ای از این آگاهی سازی را بدست بگیریم تا چشم های شما را از خطرات احتمالی دورکنیم و در صورت ابتلا به این معضلات به روند هرچه سریع تر درمانتان کمک کنیم.

انواع مشکلات بینایی

Strengthen the eyes5

1- تنبلی چشم

تنبلی چشم یکی از شایع ترین مشکلات چشمی است که بیشتر در میان کودکان 5 الی 6 سال شایع می باشد که در صورت درمان نشدن و میتواند موجب ضعیف شدن و حتی نابینایی چشم ها شود. از این رو معاینه سالانه چشم ها برای جلوگیری از این معضلات جدی بگیرید.

2- دوربینی و نزدیک بینی

یکی از بیماری های چشم که اکثر مردم را به خود درگیر کرده است همین دوربینی و نزدیک بینه می باشد. همانگونه که از اسمش پیداست افراد دوربین در دیدن اشیاء نزدیک به خود مشکل دارند و افراد نزدیک بین در دیدن اشیاء دور از خود دچار اشکال می باشند؛ از این رو جهت تقویت چشم و بینایی و جلوگیری از روند افزایش درجه چشم بهتر است به یک پزشک متخصص مراجعه کرده و با تهیه عینک مربوطه چشم خود را از خطرات احتمالی دیگر حفظ کنید.

3- آب مروارید

آب مروارید از شایع ترین بیماری های چشمی می باشد که درصورت عدم درمان رفته رفته به آب سیاه تبدیل شده که می تواند سبب نابینایی فرد شود. از این رو درصورت کاهش دید و تاری چشم حتما به یک پزشک متخصص مراجعه نمایید.

4- نابینایی در اثر بینایی

در میان مشکلات فراوانی که سلامت چشم هایمان را تهدید می کنند بیماری هایی همچون دیابت وجود دارند که نه تنها در صورت جدی گرفته نشدن می توانند به سلامت چشم ها آسیب بزنند و حتی نابینایی را با خود به همراه بیاورند.

 

علائم ضعیف شدن چشم

اولین نشانه هایی که این شک را در شما افزایش می دهد که به ضعف در بینایی دچار شده اید؛ تاری دید، سرگیجه هنگام نگاه کردن به نوشته ها، درد در شقیقه ها، کاهش دید در نور کم و بروز مشکل در تشخیص رنگ ها می باشد که در صورت تداوم هر کدام باید حتما به یک پزشک متخصص مراجعه نمایید.

راهکار های تقویت چشم و بینایی

همانگونه که اشاره کردیم با توجه به شرایط  کنونی و افزایش مشکلات بینایی راهکار های زیادی برای جلوگیری و درمان این مشکلات ارائه شده است که در ادامه به برسی آن ها می پردازیم.

1- عینک طبی

همانگونه که در بالاتر اشاره کردیم اولین کاری که پس از دیدن اولین علائم مشکلات بینایی از باید انجام دهید مراجعه به یک پزشک متخصص می باشد؛ تا در صورت لزوم برای شما عینک تجویز کند تا هم تا زمان درمان مشکلی نداشته باشید و هم با اصلاح دید از پیشرفت این روند جلوگیری کرده و در نهایت به درمان بینایی دست یابید.

 

2- لنز

برخی از افراد که به ضعف بینایی دچار شده اند ممکن است بدلیل شرایط کاری و یا حتی عدم علاقه به عینک نخواهد از آن استفاده کنند از این رو متخصصین ما برای جلوگیری از پیشرفت تضعیف و ایجاد مشکل برای این عزیزان لنز ها را ساختند تا بدون استفاده از عینک بتوانند دیدی شفاف و رضایت بخش داشته باشند.

 

3- لیزیک

لیزیک و عمل جراحی نیز یکی دیگر از راه های درمان بینایی می باشد که میتواند با تشخیص پزشک انجام شود. توجه داشته باشید که در صورت ثابت شدن نمره چشم و تایید پزشک میتوانید این جراحی را بدون ترس از بازگشت انجام دهید.

 

درمان خانگی برای تقویت چشم و بینایی

Strengthen the eyes2

حالا که چشم هایمان ضعیف شده است چه کنم؟ آیا تنها راه درمان استفاده مداوم عینک می باشد؟ اصلا عینک می تواند پس از مدتی چشم ها را به خوبی روز اول بازگرداند؟ مسلما عینک به تنهایی کارساز نخواهد بو و یا مدت درمان را طولانی تر خواهد کرد؛ اما نگران نباشید ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا روند درمان بینایی خود را سریع تر پیش ببرید.

1- ورزش چشم

جالب است بدانید که ما حرکاتی برای ایجاد تحرک در چشم ها داریم که انجام آن ها نه تنها به درمان بینایی کمک میکند بلکه سبب تقویت چشم و بینایی شده و از خشکی چشم و ضعیف شدن آن جاوگیری میکند.

2- تمریینات چشم

گرداندن چشم به اطراف یکی از تمریناتی است که برای تقویت چشم و بینایی می توانید انجام دهید؛ انجام روزانه این کار سبب تقویت ماهیچه های چشم و در نتیجه تقویت چشم و بینایی میگردد.

3- پلک زدن

یکی دیگر از راه های تقویت چشم افزایش تعداد پلک زدن ها می باشد؛ این کار سبب به کار افتادن عدد چربی چشم  و تحریک ترشح روان‌‌کننده‌ها می‌شود و از خشکی چشم جلوگیری می کند.

برای انجام این روش کافیست 2ثانیه چشم ها را بسته و باز کنید؛ برای ترشح بیشتر این چربی مفید می توانید هنگام بستن چشم ها آن ها را اندکی روی هم فشار دهید.

4- دست و خورشید

Strengthen the eyes4

ترفند دیگری که برای تقویت چشم وبینایی می توانید انجام دهید کف دست و خورشید است. بگونه ای که کافیست چشمان خود را رو به خورشید بسته و چند نفس عمیق بکشید سپس کف دست خود را روی چشم ها قرار داده و بدون اعمال فشار آن ها را ماساژ دهید؛ این کار سبب فعال شدن مجدد و انعطاف پذیری لنز و ماهیچه های مویی شده و به تقویت چشم و بینایی کمک میکند.

5- رژیم غذایی مناسب

همیشه توجه داشته باشید که هیچ عملی بدون تغذیه و رژیم غذایی مناسب نمی تواند بر بدن تاثیر مثبت بگذارد. اگر میخواهید تنی سالم و ورزیده داشته باشید که عاری از هرگونه بیماری است و یا ورزش ها کارهایی که برای بهبود کارایی بدن خود انجام میدهید بی نتیجه نماند تغذیه سالم را فراموش نکنید. چشم ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند؛ شما چه چشم هایتان دچار مشکل شده باشند و چه بخواهید از آن ها مراقبت نمایید باید ترکیبات خاصی را در برنامه غذایی خود قرار داده و میزان این مواد مغذی را در بدن به تناسب برسانید.

1) ویتامین A

از کودکی به ما آموخته اند که اگر میخواهید چشمانی تیز بین داشته باشید هویج و اسفناج و عدس بخورید. باید بدانید که دلیل اهمیت این مواد غذایی برای چشم ها ویتامین A فراوانی است که در این مواد ذخیره شده است. ویتامین A  به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی می تواند سبب محافظت از چشم در برابر اشعه های مضر خورشیدی و رادیکال های آزاد شود.

2) ویتامین C

ویتامین C میتواند خون رسانی به اعضا بدن الخصوص چشم ها را کنترل کند و برای تقویت عدسی چشم بسیار مفید و کاربردی می باشید و باعث تقویت چشم و بینایی می گردد.

3) ویتامین E

ویتامین E  مانع از بروز اختلالات ته چشم از جمله تخریب نقطه زرد چشم و بیماری تخریب ماکولا می‌شود از این رو مصرف دانه های روغنی سرشار از ویتامین E میتواند برای تقویت چشم و بینایی بسیار مفید باشد.

4) ویتامین B1

این ویتامین کم شهرت اما پر اهمیت نیز سبب عملکرد سریع ماهیچه چشمی ‌و تعادل در حرکات چشم ها می شود پس وجود آن نیز در بدن حیاتی بوده و مصرف مواد غذایی که دارای ویتامین B1 می باشند مانند تخم مرغ میتواند کمک فراوانی به تنظیم میزان آن در بدن کند و از سوی دیگر سبب تقویت چشم و بینایی شود.

6- مکمل ها

همانطور که اشاره کردیم به دلیل اهمیت بینایی تحقیات بسیاری برای تقویت چشم و بینایی صورت گرفته است؛ امروزه دانشمندان به دنبال راه هایی برای بهبود ضعف های بینایی می باشند که یکی از این راهکار های ساخت مکمل ها و قرص هایی برای بهبود شرایط بینایی می باشند. ما قصد داریم در این مقاله بهترین قرص تقویت چشم و بینایی را به شما معرفی کنیم.

 

 

آی ویت پلاس هلث اید

Strengthen the eyes1

اگر به دنبال راهی برای تقویت چشم و بینایی خود می باشید ما به شما قرص آی ویت پلاس هلث اید را معرفی می کنیم.

این قرص فوق العاده را که به جرعت میتوان به عنوان بهترین قرص تقویت چشم و بینایی معرفی کرد قادر است به میزان کافی ویتامین و مواد مغذی تقویت کننده چشم و بینایی را به بدن برساند؛از جمله مواد تشکیل دهنده این قرص فوق العاده میتوان به ویتامین D و E و A و C اشاره کرد که همانگونه که در بالاتر اشاره کردیم میتوانند به تقویت چشم کمک و از بروز آب مروارید و اب سیاه در چشم جلو گیری کنند.

این قرص بینظیر دارای مقدار فراوانی زینک، بیوفلاوونوئید‌های مرکبات، عصاره هسته انگور، لوتئین، امگا 3 و پودر بیلبری میباشد که از ضعیف شدن بیشتر چشم ها جلوگیری کرده و به بهبود آن کمک میکند.

شیوه مصرف آی ویت پلاس هلث اید

شما تنها با خوردن روزی یه عدد از قرص آی ویت پلاس هلث اید به مدت ۱۵ الی ۳۰ روز میتوانید تاثیری رضایت بخش از آن دریافت کنید و باعث تقویت چشم و بینایی خود شوید.

آیا قرص آی ویت پلاس هلث اید برای بدن ضرر دارد؟

شاید شما نیز نگران عوارض این قرص باشید اما نگرانی به دل راه ندهید چرا که این قرص عوارضی برای افراد سالم ندارد.

خرید قرص آی ویت پلاس هلث اید

دارو مارکت معتبر ترین مرکز خرید دارو ها و مکمل های بدن می باشد. از این رو اگر به دنبال تقویت چشم و بینایی خود هستید و قصد خرید قرص آی ویت پلاس هلث اید را دارید می توانید آن را با قیمتی مناسب همراه با تخفیفاتی باورنکردنی از دارومارکت خریداری کنید. برای اطلاعات بیشتر به فروشگاه آنلاین دارومارکت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *