دسته‌بندی نشده

چرا کودکان دل درد می شوند؟ رفع درد شکم کودکان

چرا کودکان دل درد می شوند

چرا کودکان دل درد می شوند؟ رفع درد شکم کودکان

Treatment-of-heartache

دلایل دل درد کودکان

دل درد در کودکان شایع ترین بیماری بین کودکان می باشد که حتی یک نوزاد نیز ممکن است به آن دچار شود. اما دلیل این اتفاق چست؟ چگونه میتوان این دل درد را از بین برد؟ کودکان کم طاقت تر از بزرگسالان می باشند از این رو باید درمانی را انتخاب کنید که فوری جواب بگیرید.

دل درد چیست؟

دل درد از شایع ترین مشکلات گوارشی می باشد که ممکن است از نشانه های یک بیماری و یا واکنش بدن نسبت به ماده ای خوراکی ناسازگار باشد. دل درد به طور عادی خطرناک نیست اما در صورت طولانی شدن آن حتما به یک متخصص داخلی مراجعه کنید.

عوامل بروز دل درد در کودکان

1) درد نفخ

Bad-eating-habits

درمان نفخ

از شایع ترین دلایل بروز دل درد نفخ و باد شکم می باشد که به دلیل غذا ها و یا عادات بد غذایی می باشد. شما برای رفع این مشکل شما می توانید عرقیجات و دارو های ضد نفخ کودکان استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که برای جلوگیر از ادامه این روند حتما غذا ها و میوه جاتی را بدهید که سبب بروز نفخ نشوند و از همه مهم تر و تاثیر گذار تر رفع عاداتی مثل تند خوری حرف زدن به هنگام غذا خوردن راه رفتن به هنگام خوردن غذا می باشد.

2) یوبوست

از  دیگر عوامل بروز دل درد یوبوست میباشد. یوبوست در واقع همان کار نکردن و یا سخت و سفت کار کردن معده می باشد که ممکن است حتی سبب تجربه  دفعی دردآور شود. اگر فاصله دو کارکرد شکم کودکتان بیشتر از 4 روز شود او به یوبوست دچار شده است. شما می توانید با خوردن روغن زیتون، آلو و شربت خاکشیر، چهارزیره و حب چهارهلیله یوبوست خود را در خانه درمان کنید. توجه داشته باشید که طولانی شدن روند یوبوست می تواند در آینده مشکلات دیگری را برای شما به وجود بیاورد پس درمان آن را جدی بگیرید.

3) مسمومیت غذایی

مسمومیت از شایع ترین عوامل دل درد هم در کودکان هم در بزرگسالان می باشد. این نوع دل درد واکنش بدن به مصرف ماده ‌ای سمی مانند دارو، گیاهان، مواد مخدر یا مواد شیمیایی برای اعلام خطر و محافظت از بدن می باشد که معمولا همراه خود حالت تهو و استفراغ به همرا میاورد.

4) حساسیت به شیر

اگر فرزند شما به پروتئین های درون شیر حساسیت داشته باشد ممکن است پس از مصرف شیرعلائمی همچون دل درد و گرفتگی عضلات شکم را تجربه کند.

5) عدم تحمل لاکتوز

Lactose

عدم تحمل لاکتوز

این نوع دل درد به دلیل عدم توانایی بدن کودک در تولید آنزیم لاکتاز می باشد آنزیمی حیاتی برای هضم لاکتوزز موجود در فرآورده های لبنی می باشد. که از علائم بروز این مشکل دل درد، اسهال و یوبوست می باشد.

6) ویروس ها

از دیگر دلایل دل درد می تواند ویروس ها و باکتری هایی باشد که بر روی معده و روده تاثیر می گذارند که معمولا علائم معده درد و اسهال می باشد که بعد از 24 ساعت خود را نشان می دهند.

7) استرس و نگرانی

تحقیقات نشان داده است که استرس و اضطراب می توانند تاثیرات مخربی بر روی سیستم بدن بگذارند؛ که از جمله تاثیرات شایع آن می توان به بروز دل درد و معده درد اشاره کرد.

8) درد آپانتیس

اگه کودک شما دردی مداوم را در ناحیه سمت راست شکمش احساس کرد این احتمال وجود دارد که آپانتیس او به مشکل خورده باشد. پس در صورت بروز مداوم این عوامل حتما به پزشک مراجعه کنید.

9) سوهاضمه

از عوامل دیگر دل درد می توان به سوهاضمه و کم اشتهایی کودک اشاره کرد.

10) سندروم روده تحریک پذیر

نوعی اختلال در عملکرد روده است که با درد شدید در ناحیه شکم و همراه با علائمی همچون اسهال و یوبوست همراه می باشد. که شما می توانید به کمک  محصول ساشه روتفلور فرابیوتیک علائم این بیماری را کاهش دهید.

 

 ساشه روتفلور فرابیوتیک چیست؟

پودر دارویی قابل حل در ترکیبات مایع و جامد می باشد که برای رفع دل درد و کاهش علائم روده تحریک پذیر می باشد که برای کودکان بالای 2 سال ساخته شده است.

مواد تشکیل دهنده ساشه روتفلور فرابیوتیک

این پودر موزی پرفایده فاقد هرگونه  گلوتن، تالک، شیرین کننده و ترکیبات شیر می باشد و سوی دیگر شامل مالتودکسترین، کرن استارچ، منیزیم استئارات، سیلیکون دی اکساید و اینولین است و به کاهش درد های شکمی کمک می کند.

 

شیوه مصرف ساشه روتفلور فرابیوتیک

Stomach-ache

ساشه روتفلور فرابیوتیک

شما برای مصرف این داروی تسکین دهنده کافیست روزانه 1 الی 2 عدد از پودر ها را باز کرده و در آب میوه و یا ماست و یا هر ماده غذایی تایید شده ای کاملا حل کرده و بخورید. دقت داشته باشید که برای دیدن نتایج بهتر این دارو را به مدت 28 روز مداوم مصرف کنید.

عوارض ساشه روتفلور فرابیوتیک

عمدتا این پودر تسکین دهنده دل درد عوارض جانبی نداشته است و تا به الان گزارشی از عوارض مصرف آن گزارش نشده است با این حال اگر پس از مصرف دچار خارش و تورم(به خصوص صورت، زبان، گلو)، سرگیجه شدید، مشکل تنفسی شدید بلافاصله به پزشک مراجعه کنید.

نحوه نگهداری ساشه روتفلور فرابیوتیک

شما می توانید ساشه روتفلور فرابیوتیک را به طور مداوم در دمای 2 تا 8 درجه سانتی گراد در یخچال نگهداری کنید و یا آن را در دمای 25 درجه سانتی گراد تنها به مدت یک هفته نگهداری نمایید.

خرید ساشه روتفلور فرابیوتیک

اگر کودک شما و یا حتی خود شما به درد های شکمی و معضلات روده تحریک پذیر دچار شده اید می توانید با مصرف این پودر بی عارضه و تسکین دهنده فاقد مواد شیمیایی به این درد ها برای همیشه پایان دهید.همچنین شما می توانید این پودر استثنایی را با مناسب ترین قیمت و با اطمینان از اصالت محصول از دارومارکت خریداری و مصرف کنید. برای دریافت اطلاع بیشتر از خرید محصول کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *