پوست،مو و ناخن, مولتی ویتامین

پاورفیت را بهتر بشناسیم؟

پاورفیت یک محصول طبیعی تهیه شده از عصاره قارچ شیتاکه است که بدون هیچ گونه ماده شیمیایی نگهدارنده، طعم دهنده و رنگ دهنده ای تولید می شود. قارچ شیتاکه یک قارچ خوراکی بوده و مصرف آن در کشورهایی چون چین و ژاپن بسیار متداول است. علاوه بر مصرف خوراکی این قارچ، از آن به عنوان یک ماده دارویی نیز در کشورهای مختلف دنیا استفاده میکنند.

پاورفیت را بهتر بشناسیم؟

 

پاورفیت را بهتر بشناسیم؟

پاورفیت یک محصول طبیعی تهیه شده از عصاره قارچ شیتاکه است که بدون هیچ گونه ماده شیمیایی نگهدارنده، طعم دهنده و رنگ دهنده ای تولید می شود. قارچ شیتاکه یک قارچ خوراکی بوده و مصرف آن در کشورهایی چون چین و ژاپن بسیار متداول است. علاوه بر مصرف خوراکی این قارچ، از آن به عنوان یک ماده دارویی نیز در کشورهای مختلف دنیا استفاده میکنند.

 

پاورفیت را بهتر بشناسیم- قارچ شیتاکه

جالب است بدانید که پروتئین موجود در قارچ شیتاکه تمامی آمینواسیدهای ضروری برای بدن انسان را دارا می باشد. علاوه بر این، این گونه قارچ قندهای ضروری برای تقویت سیستم ایمنی و تقویت قوای عمومی بدن از جمله فوکوز، گلوکز آمین، اسید سیالیک، پلی ساکاریدهای مهم، گالاکتوز آمین، گزیلوز و مانوز را نیز تامین می کند. ویتامین ها و مواد معدنی موجود در قارچ شیتاکه هم در کنار این مزایا باعث می شوند که مصرف آن بدن را در برابر انواع ویروس، میکروب و حتی بیماری های سختی چون سرطان مقاوم تر نماید. مقالات علمی بسیار زیادی در مورد خواص قارچ شیتاکه وجود دارد که در همگی آنها این ماده غذایی به عنوان یک ماده ضد میکروب، ضد قارچ، ضد ویروس و ضد سرطان شناخته شده است.

کپسول پاورفیت یک مکمل روزانه افزایش دهنده نیرو

با توجه به خواص قارچ شیتاکه در بالا ذکر شد، کپسول پاورفیت نیز که از عصاره آن تهیه می شود مکملی مفید برای تقویت سیستم ایمنی بدن و افزایش نیرو می باشد. مصرف روزانه مکمل پاورفیت به دلیل دارا بودن انواع املاح پتاسیم، آهن، روی، فسفر، سلنیم، مس، کلسیم، گوگرد، منیزیم و سیلیسیوم می تواند در حد مطلوبی نیاز بدن به انواع مواد معدنی را تامین کند. در حال حاضر جوامع مختلف با خواص مکمل پاورفیت آشنا شده اند و آن را به صورت روزانه برای افزایش انرژی و نیروی خود مصرف می کنند.

مزایای مصرف پاورفیت کدامند؟

در کنار سایر افرادی که به مصرف روزانه مکمل پاورفیت می پردازند ورزشکاران نیز می توانند از این مکمل برای تامین انرژی خود استفاده نمایند. ورزشکاران همواره به مقایسه انواع مکمل ها با یکدیگر علاقه داشته اند و همیشه مصرف بهترین و طبیعی ترین مکمل ها را برای افزایش نیروی بدن خود انتخاب می کنند. مکمل پاورفیت به سبب دارا بودن ترکیب طبیعی و سرشار از انواع ویتامین، مواد معدنی و سایر مواد مغذی مورد نیاز بدن، بهترین مکمل برای این منظور می باشد. پزشکان متخصص نیز در حال حاضر به سبب اثبات علمی خواص شگفت انگیز قارچ شیتاکه و مکمل پاورفیت، مصرف آن را برای بهره مندی از خواص و مزایای قابل توجه این مکمل توصیه می کنند. در حالت کلی مزایای مصرف مکمل پاورفیت را می توان شامل مواردی به شرح زیر دانست:

  • کمک بسیار شایان توجهی به تقویت سیستم ایمنی بدن افراد می کند.
  • میزان خستگی بالای افراد را کاهش داده و به افزایش نیرو انرژی آنها کمک می کند.
  • به سبب افزایش توان بدن طول دوران بیماری و نقاهت را کاهش می دهد.
  • مشکل ابتلای مداوم افراد به آفت دهان و تبخال مزمن را برطرف و به بهبود سریع تر این مشکلات کمک می کند.
  • در درمان مشکلات گوارشی نیز تاثیر بسزایی دارد.
  • به سبب کمک به افزایش سوخت و ساز بدن، میزان کلسترول خون را کاهش می دهد.
  • همچنینی به سبب افزایش متبولیسم و سوخت و ساز بدن به درمان بیماری دیابت و کاهش قند خون نیز کمک شایانی می نماید.
  • خطر ابتلا به انواع سرطان از جمله سرطان سینه را در حد قابل توجهی کاهش می دهد.
  • در پروسه درمان بیماری هپاتیت نیز می تواند موثر واقع شود.
  • قوای جنسی را در حد قابل توجهی تقویت می کند.
  • به سبب تقویت سیستم ایمنی بدن به عنوان ماده ای ضد سرماخوردگی و ضد آنفولانزا شناخته می شود (در این مورد لازم به ذکر است که با توجه به شرایط حال حاضر تحقیقاتی نیز در مورد اثر ضد کرونای قارچ شیتاکه و مکمل پاورفیت انجام شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید به منابع مربوطه مراجعه نمایید).
  • در درمان و بهبود مشکلاتی چون زگیل تناسلی نقش بسیار موثری دارد.

مصرف مکمل پاورفیت برای کاهش خطر ابتلا به پوکی استخوان

همانطور که گفتیم که قارچ شیتاکه دارای انواع مواد معدنی از جمله کلسیم و مس می باشد و از آنجایی که مکمل پاورفیت نیز از عصاره این قارچ بدست می آید متعاقبا دارای این مواد معدنی می باشد؛ از این رو در منابع بسیاری بر خاصیت ضد پوکی استخوان مکمل پاورفیت تاکید شده است. مصرف مداوم مکمل پاورفیت از زمان جوانی و میانسالی کمک بسیار زیادی به تقویت استخوان ها نموده و از این رو خطر ابتلا به پوکی استخوان را که میزان این خطر با افزایش سن بیشتر می شود، کاهش می دهد.

جلوگیری از پوسیدگی دندان با مصرف مکمل پاورفیت

جلوگیری از پوسیدگی دندان با مصرف مکمل پاورفیت

مواد معدنی موجود مکمل پاورفیت همچون کلسیم علاوه بر حفظ سلامت استخوان ها و جلوگیری از پوکی استخوان می تواند به استحکام و تقویت دندان ها نیز کمک کند. اما تاثیر این مکمل بر حفظ سلامت دندان ها به این مورد محدود نمی شود؛ مکمل پاورفیت به دلیل داشتن خاصیت ضد باکتری قوی نیز مانع از رشد انواع باکتری ها از جمله باکتری استرپتوکوک موتانس می شود. این باکتری به عنوان عامل پوسیدگی دندان شناخته شده و از این رو حفظ سلامت دندان ها از پوسیدگی با مصرف مکمل پاورفیت فراهم می شود.

مکمل پاورفیت برای به تاخیر انداختن پیری

یکی از خواص شگفت انگیز قارچ شیتاکه که توجه بسیاری از محققان را به خود جلب نموده است خاصیت ضد پیری این قارچ می باشد. تحقیقات علمی بسیاری نشان داده اند که این قارچ می تواند در به تاخیر انداختن آثار پیری از جمله چروک های روی پوست تاثیر مثبتی داشته باشد. بنابراین کپسول پاورفیت نیز که مکملی تهیه شده از قارچ شیتاکه می باشد اثر مشابهی داشته و می تواند در به تاخیر انداختن پیری و جلوگیری از پیری زودرس موثر عمل کند.

عوارض کپسول پاورفیت

 

عوارض کپسول پاورفیت

نه تنها در مورد کپسول پاورفیت و سایر مکمل ها و یا در مورد انواع دارو، بلکه در مورد مواد غذایی نیز مصرف بیش از اندازه و نامناسب می تواند با عوارض جانبی نامطلوبی همراه باشد. همانطور که در بالا بدان اشاره کردیم مکمل پاورفیت در صورت مصرف نرمال به درمان و بهبود وضعیت بسیاری از بیماری ها و مشکلات سلامتی کمک شایانی می کند و عوارض خاصی را نیز نشان نمی دهد در حالی که مصرف بیش از اندازه این مکمل می تواند سبب بروز عوارضی چون حساسیت یا مسمومیت شود.

خرید اینترنتی مکمل پاورفیت

جهت تهیه و خرید این مکمل می توانید به داروخانه های آفلاین سطح شهر نیز مراجعه نمایید؛ اما در حال حاضر که اغلب افراد با فضای اینترنت و خریدهای اینترنتی آشنا شده اند در اغلب موارد خرید انواع مکمل و ویتامین های بدون نسخه را به صورت اینترنتی بر مراجعه حضوری ترجیح می دهند. این موضوع از منظری دیگر نیز حائز اهمیت است، در حال حاضر به دلیل شیوع و همه گیری ویروس کرونا ترجیح دولت ها به حداقل رساندن حضور در جامعه برای انجام امور روزمره ای است که امکان انجام آنها در بستر اینترنت وجود دارد. داروخانه ها نیز از جمله مراکزی محسوب می شوند که آلودگی به انواع ویروس در آنها احتمال بیشتری دارد. بنابراین خرید انواع مکمل، داروهای بدون نسخه، محصولات آرایشی و بهداشتی و سیار محصولات داروخانه ای بهتر است از طریق استفاده از خدمات داروخانه های آنلاین انجام پذیرد.

ما در داروخانه آنلاین دارومارکت انواع محصولات داروخانه ای از جمله مکمل پاورفیت را با تضمین کیفیت و قیمت محصول ارائه می کنیم. مکمل های مورد عرضه داروخانه آنلاین ما به چندین دسته از جمله مکمل های مخصوص سالمندان، مکمل های مخصوص کودکان، بانوان، مکمل های مخصوص آقایان، مکمل های بارداری و شیردهی، مکمل های عمومی و مکمل های ورزشی تقسیم می شوند که مکمل پاورفیت از جمله مکمل های ورزشی بسیار پرطرفدار مورد عرضه در داروخانه آنلاین ما می باشد. علاوه بر ارائه خدمات فروش، کارشناسان کادر پشتیبانی ما در دارومارکت آمادگی پاسخگویی به سوالات شما پیش از خرید هرگونه محصولی را دارند. آنها همچنین در مورد محصولات موثر برای درمان و رفع انواع مشکلات، مکمل ها و محصولات آرایشی و بهداشتی به ارائه راهنمایی و مشاوره پزشکی رایگان نیز می پردازند و پروسه خرید محصول را برای شما تسهیل می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *